Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@16:57:32 GMT

بازداشت یک مسئول به اتهام اخذ رشوه

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۴۱۵۶

بازداشت یک مسئول به اتهام اخذ رشوه

آفتاب‌‌نیوز :

احمد آبیار در جمع خبرنگاران از بازداشت رئیس شورای بخش مرکزی کرمان خبر داد و اظهار داشت: فرد مذکور به اتهام اخذ رشوه بازداشت شده است.

وی با اشاره به جزئیات بیشتر این پرونده بیان کرد: با پیگیری بازرسان بازرسی کل استان کرمان، رئیس شورای بخش مرکزی توسط پلیس امنیت اقتصادی استان دستگیر و پس از صدور قرار بازداشت از سوی بازپرس پرونده بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازرس کل استان کرمان با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ برخورد با مفسدان اقتصادی با جدیت و قاطعیت هر چه بیشتر در دستور کار است، گفت: در این مسیر از همکاری و همراهی مجموعه قضائی استان و پلیس امنیت اقتصادی استان تشکر می‌کنم.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استان کرمان رشوه خواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه ۵۰ خانوار روستا‌های کرمان به علت وقوع سیلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، امید محترمی در گفتگو با شبکه خبر گفت: باتوجه به سیلابی که در حال حاضر در برخی از شهر‌های نیمه جنوبی کشورمان در جریان است، ستاد بحران کشور پیش بینی کرد؛ سد‌های شی کلگ، ماشکید، پیشین و زیردان در استان سیستان و بلوچستان و سد درودزن در استان فارس ظرفیت آبی خیلی خوبی دارند و اگر بارش‌ها به همین شکل ادامه داشته باشد، این سد‌ها سرریز خواهند شد.
­
این مقام مسئول افزود: اگر دبی آب از آن چیزی که براساس پیش بینی‌های سازمان هواشناسی و محاسبات وزارت نیرو بوده است، بالاتر نرود، در مدیریت آب در پایین دست این سد‌ها مشکلی نخواهیم داشت.

معاون سازمان مدیریت بحران کشور گفت: برای اینکه بتوانیم حجم این آب سد‌ها را کنترل و مدیریت کنیم از روز‌های قبل تمهیدات لازم اندیشیده شده است تا با کمترین مشکل، آب در پایین دستو بالادست این سد‌ها مدیریت شود.
­

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این مقام مسئول گفت: براساس هشدار سطح قرمزی که برای ۵ استان کشور صادر شده بود، بیش از ۲۸ نیروی امدادی، انتظامی و خدماتی در مناطق مختلف استان‌ها در قالب ستاد‌های مدیریت بحران درحال خدمات رسانی هستند.

معاون سازمان مدیریت بحران کشور افزود: از صبح امروز تاکنون، امدادگران هلال احمر در ۲۴ نقطه از کشور به بیش از ۲۰۰ نفر گرفتار در سیل و آبگرفتگی امدادرسانی کردند و علاوه بر تخلیه آب از ۸ منزل مسکونی، به ۱۳ نفر اسکان اضطراری دادند.

محترمی گفت: درحال حاضر بیشترین میزان بارندگی در ایستگاه باران سنجی لاوان با ۱۱۸ میلی متر و در ایستگاه باران سنجی قشم با ۸۹ میلی متر در سطح کشور ثبت شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه حجم بارش‌ها لحظه به لحظه افزوده خواهد شد و احتمالا بر حجم روان آب در سدها، مسیل‌ها و رودخانه‌ها هم افزوده می‌شود، افزود: به مردم استان‌های جنوبی کشور توصیه می‌کنیم از نزدیک شدن به مسیل ها، پل ها، تقاطع‌های پرخطر و حاشیه رودخانه‌ها اجتناب کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

دیگر خبرها

  • تخلیه ۵۰ خانوار روستا‌های کرمان به علت وقوع سیلاب
  • درباره وضعیت بازار ارز، هفته‌ آینده حتما جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • دیدار مسئول کنسولگری روسیه با معاون استاندار
  • تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره تلاطمات بازار ارز
  • قالیباف: درباره وضعیت بازار ارز، هفته آینده جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند | رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس : نگران وضعیت بازار ارز هستیم
  • باکو: همه بازداشت‌شدگان را به ارمنستان بازگردانده‌ایم
  • اتهام زنی آمریکا به ایران در نشست شورای امنیت
  • بازداشت یک عضو شورای شهر رشت؛ ماجرا چیست؟