Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : برای ۵۳ راننده ناوگان وانت بار و ۱۰ راننده وانت باری که توانسته اند در آزمون رانندگان حرفه‌ای بخش حمل و نقل کالا قبول شوند کارت هوشمند صادر شده و ۲۰۴ کارت هوشمند راننده وانت باری در سطح استان تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : ۳۳ مورد نظارت بر عملکرد لغو و فعالیت رانندگان بخش کالا و ۲۶۰ مورد نظارت بر ناوگان حمل و نقل کالا به عمل آمده است.

کرمی افزود: از ابتدای امسال تاکنون کارت هوشمند ۶ هزار و ۵۰۰ راننده فعال حوزه حمل و نقل کالا تمدید شده و ۷۴ کارت هوشمند ناوگان باری و ۴۰۰ کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا در استان کرمانشاه صادر شده است.

او افزود: علاوه بر نظارت بر نحوه اجرای عملکرد شرکت‌ها و رانندگان در زمینه اجرای دقیق ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی، پنج مورد بازدید از مراکز طب کار نیز انجام شده است.

کرمی از بررسی مستمر وضعیت پایانه بار و اقدام برای بهبود و اصلاح وضعیت موجود، انجام امور صدور، تمدید و تغییر کاربری کارت هوشمند فعالان حوزه حمل و نقل کالا خبر داد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل تردد خودروها کارت هوشمند راهداری و حمل و نقل حمل و نقل کالا کارت هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۴۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،  معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز  با اشاره به تلاش شهرداری شیراز برای بهره‌گیری از دانش نوین و هوش مصنوعی درزمینه توسعه سامانه‌های هوشمند ترافیکی افزود: هم‌اکنون دانشگاه صنعتی شریف چند طرح نوآورانه در حال مطالعه و اجرای آزمایشی دارد که به‌دقت در نظارت هوشمند بر ترافیک شهری و همچنین بهبود کیفیت این نظارت خواهد افزود.

هادی شه‌دوست شیرازی ساخت ۳ پارکینگ طبقاتی در شهر شیراز را از دیگر برنامه‌های این معاونت در سال جدید برشمرد و گفت: بیش از نیمی از اعتبارات شهرداری شیراز همه‌ساله صرف توسعه حمل‌ونقل عمومی و زیرساخت‌های مرتبط می‌شود.

دیگر خبرها

  • نوبت‌دهی کارت هوشمند به دارندگان برگه سرشماری
  • کمبود پزشک طب اورژانس در بیمارستان فردوس
  • خواب آلودگی راننده پراید در محور دماوند - تهران حادثه آفرید
  • شرکت ۴۹۹۶ راننده قزوینی در پویش به رفت
  • ◄ شرکت های بزرگ مقیاس رانندگان کامیون را نقره داغ کردند
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • راه‌اندازی ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز
  • راه اندازی ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز
  • ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز راه اندازی می‌شود
  • ثبت تخلف ۹ واحد صنفی و خدماتی در سیستان و بلوچستان