Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-24@20:31:17 GMT

برنامه‌های محرمی شبکه نسیم معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۵۰۱۷

برنامه‌های محرمی شبکه نسیم معرفی شدند

در آستانه ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام جدول پخش شبکه نسیم و برنامه‌ها معطوف به آن حادثه عظیم خواهد شد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه، از دوشنبه ۱۸ مرداد ماه مصادف با شب اول محرم برنامه‌های «نفس»، «با حسین علیه السلام حرف بزن»، «نمای رادیو»، «ورزشیا»، «نمای نزدیک»، «انیمیشن جوانمردان»، سریال «میکائیل» و دنیای مستند در جدول پخش شبکه نسیم قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«نفس» عنوان برنامه جدید شبکه نسیم با رویکردی محتوا محور و گفتگو پایه با مادران سرزمینمان ایران است. این برنامه با شعار یک عاشقانه آرام، میزبان مادرانی است که ترجمان نجابت، دریا دلی و وفاداری هستند. این برنامه با اجرای فلور اسام برای ایام محرم و صفر تدارک دیده شده است و هر شب ساعت ۲۱:۳۰ میهمان خانه‌های گرم مخاطبانش خواهد بود.

این برنامه در هر قسمت، الگویی از یک زن و رفتار برجسته او را با مرور مستند گونه روایت می‌کند تا بهتر با سبک زندگی و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شویم. برنامه «نفس» هرشب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

«با حسین علیه السلام حرف بزن» برنامه دیگری است که در این چند سال جایگاه ویژه‌ای در بین ارادتمندان اباعبدالله پیدا کرده است و امسال با فضاسازی و دکوری متفاوت از دوشنبه ۱۷ مرداد ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن خواهد رفت. این برنامه با فضایی خاص، امکانی برای بروز احساسات درونی به امام حسین (ع) را فراهم می‌آورد و در سری جدید این برنامه مردم با طیف‌های مختلف اقصادی، فرهنگی و اجتماعی در این برنامه حضور دارند تا باور پذیری «ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه» را به تصویر بکشند.

«نمای رادیو» با چند داستان مختلف و متناسب با ایام عزدارای به آنتن نسیم می‌آید این برنامه با همکاری رادیو نمایش تهیه و تولید می‌شود.

مجموعه «نمایش رستگاری» زندگی مردم باصفای ده مش رحمان را روایت می‌کند، مردمی زلال که هم نذری در حسینیه شأن رنگ و بوی اخلاص دارد، هم زیارت کربلایشان و دیگری ماجرای چند پهلوانی است که در دوره رضاخان و قانون منع عزاداری، تکیه برپا می‌کنند.

این برنامه هر شب ساعت ۲۱ روی انتن شبکه نسیم خواهد آمد و بازیگرانی، چون ناهید مسلمی، نازنین مهیمنی، رامین پور ایمان و. نقش آفرینی خواهند کرد.

انیمیشن «جوانمردان» مجموعه دیگر این شبکه است که روایتی شیرین و درس آموز از تاریخ ایران و تهاجم مغول و فضای آن دوره دارد. در جریان این نبرد‌ها و جنگ‌ها، با وجود ضعف‌های حاکم، سرداران ایرانی دلاورانه مقاومت کردند و هر بار برشی از منش آن‌ها به نمایش در می‌آید و در قالب پویانمایی روایت می‌شود. این اثر هر روز ساعت ۱۸:۳۰ پخش می‌شود.

«نمای نزدیک» با محور پشت صحنه‌های سینمای ایران در این ایام از شبکه نسیم پخش می‌شود. این برنامه با بازتاب تلاش‌های سینما گران هرروز ساعت ۱۹ با پشت صحنه فیلم‌های آبادان «یازده ۶۰»، «دریاچه ماهی»، «قصر شیرین»، «تابستان داغ»، «تک تیرانداز»، «یدو»، «سال اول دانشکده من»، «شنای پروانه»، «قاتل اهلی»، «دختر»، «تختی» و… را تماشا کنند.

«میکائیل»، سریالی پلیسی به کارگردانی سیروس مقدم به نویسندگی سعید نعمت الله که از دوشنبه شب ۱۷ مرداد ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش خواهد شد. این مجموعه با بازی کامبیز دیرباز، بهنوش طباطبایی، علیرضا خمسه، کامران تفتی، علی دهکردی و زنده یاد پرویز پور حسینی است که جریان توطئه‌ای را در شهری کوچک در جنوب کشور روایت می‌کند.

«ورزشیا» با مرور اتفاقات و جذابیت‌های المپیک ۲۰۲۰ به جدول پخش بازخواهد گشت. این برنامه با تمرکز بر آنچه در این رویداد ویژه بین المللی با حضور ورزشکاران سراسر جهان روی می‌دهد را با نگاه متفاوت روایت می‌کند این برنامه هرشب ساعت ۲۰:۳۰ پخش می‌شود.

علاقمندان به هیجان و جذابیت‌های ورزشی و تفریحی می‌توانند بیننده دنیای مستند باشند این برنامه با پخش مسابقات برجسته رشته‌های اتومبیل رانی، موتور سواری، دوچرخه سواری، هاکی و… در قالب مستند‌های تلویزیونی هر شب ساعت ۲۳ به انتن نسیم می‌آورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شبکه نسیم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران محرم الحرام دهه محرم ایام محرم پخش می شود شبکه نسیم شب ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» اولین مجموعه تاریخی طنز نوجوان، همزمان با پخش این مجموعه در ساعت ۲۱ از شبکه امید، رونمایی و منتشر شد.
ترانه این اثر را مهناز رودساز سروده و مجید امیری بازیگر این مجموعه که صداپیشگی شخصیت روباه را هم بر عهده دارد خواننده آن است. معین ادیم نیز آهنگسازی آن را بر عهده دارد.
تیزر جدید این سریال با معرفی موسیقی تیتراژ توسط علی نوروزیان ساخته شده است.
این مجموعه چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت ۲۱ از شبکه امید پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت ٩ صبح و ١۴:٣٠ بعد از ظهر روی آنتن می‌رود.

همچنین این سریال شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت ۱۸ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
این مجموعه نخستین محصول مرکز تولیدات نوجوان سوره است که توسط سازمان سینمایی سوره برای مخاطب نوجوان تولید شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» با پخش از شبکه امید
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!»
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • مجموعه «رادیولوژی»، از شبکه سلامت
  • «اسلحه مادری» در قاب شبکه دو
  • معرفی بهترین تفریحات کیش – لیست جاهای تفریحی کیش برای بانوان با آدرس