Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر علیرضا ناجی رییس مرکز تحقیقات ویروس‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره تعطیلی‌های ضدکرونایی و شرایط آن‌ و همچنین درباره الزامات طرح تحول جامع مقابله با کرونا که در روزهای گذشته از سوی ابراهیم رییسی، رییس‌جمهور مطرح شد، گفت: ما در حال حاضر در بحران قرار داریم. تعطیل کردن یکی از الزامات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هیچ‌کس همیشه با لاک‌داون (قرنطینه کامل) موافق نیست؛ چراکه لاک‌داون می‌تواند تبعات اقتصادی داشته باشد، اما در شرایط فعلی باید این اقدام را انجام دهیم. از لاک‌داون به عنوان یک مُسَکن موقت بهره ببریم تا با ایجاد سکون در جامعه، بتوانیم فشار را از روی کادر درمان و بیمارستان‌ها برداریم. البته اگر لاک‌داون به صورت واقعی انجام شود.

رییس مرکز تحقیقات ویروس‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ادامه داد: در کنار لاک‌داون هم باید اقدامات تکمیلی انجام دهیم. این اقدامات تکمیلی این است که شناسایی بیماری را افزایش داده و با تست‌های بسیار زیاد تا جایی که می‌توانیم همه موارد بیماری را تشخیص دهیم. همچنین افرادی را که با بیماران مثبت برخورد داشتند، تست کنیم و در صورت نیاز، درمان سرپایی یا بستری را آغاز کنیم. قرنطینه کردن افراد هم باید جدی گرفته شود و در عین حال سرعت واکسیناسیون‌ را هم لازم است افزایش دهیم.

وی تاکید کرد: انجام این اقدامات به صورت جامع و در کنار هم می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد

تعطیلی اسمی فایده ندارد
ناجی گفت: شهر تهران اخیرا در وضعیت قرمز یک هفته تعطیل بود، اما آیا واقعا شهر تعطیل بود؟ آیا جاده‌ها بسته شد تا مردم شمال نروند؟ خیر، هیچ یک از این موارد انجام نشد. فقط اسم تعطیلی گذاشتن فایده ندارد. بلکه باید قوانین مربوط به آن را هم کاملا اجرا کنیم. من ۱۰۰ درصد موافق تعطیلی هستم، اما باید به صورت کامل اجرا شود و تمهیدات آن هم مشخص باشد.

چه کنیم که کنترل کرونا متحول شود؟
رییس مرکز تحقیقات ویروس‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: این مواردی که ذکر کردم حتما باید در طرح جامع تحول در نحوه مقابله با ویروس کرونا جای بگیرد. قانون کووید، قانون ویروس است و نمی‌توان در جاهای مختلف این قانون را نقض کنید. وقتی ویروس وارد جامعه شود، قانون خودش را اعمال کرده و به هیچ کشوری هم رحم نمی‌کند. قوانین مبارزه کردن با کووید هم در چهار محور کاملا مشخص است؛ تقویت بهداشت اجتماعی و لاک‌داون کردن، انجام تست بسیار زیاد و شناسایی زودهنگام موارد بیماری، درمان به موقع و واکسیناسیون. همه این موارد با شدت و ضعف مختلف تاثیرگذارند.

ناجی ادامه داد: اقدامات غیردرمانی که شامل لاک‌داون و تقویت بهداشت اجتماعی است در شرایط فعلی بسیار مهم است. واکسیناسیون هم بسیار مهم است. در عین حال موضوع درمان در بیمارستان‌ها موضوعی همیشگی است.

او گفت: مباحثی مانند افزایش تخت و آی‌سی‌یو همواره وجود دارد، اما زمانی که بحران ایجاد شود، هیچ کشوری نیست که بتواند در برابر این بحران و شیوع بسیار بالای بیماری تحمل کند. چراکه هیچ کشوری امکانات بی‌نهایت ندارد. بنابراین درمان در بیمارستان‌ها فقط ۱۰ درصد موضوع است و ۹۰ درصد موارد دیگر است که حتما باید رعایت شود. اگر بخواهیم در کنترل کووید تحولی داشته باشیم، باید نگاه‌مان علمی باشد و باید این موارد را رعایت کنیم.

تجمع ممنوع
ناجی درباره نزدیکی ایام محرم و تمهیداتی که باید در این ایام اتخاذ شود، گفت: به نظر من هر مراسم و رویدادی که موجب تجمع شود، نباید اتفاق بیفتد. اکنون موضوع کووید است، حال هر مراسمی اعم از نوروز، مسافرت، تجمعاتی مانند اجرای امتحانات، محرم و... باشد، هیچ تفاوتی ندارد. بسته به همه‌گیرشناسی ویروس در آن مقطع زمانی باید مسائل را رعایت کنیم.

این ویروس‌شناس تاکید کرد: تجربیاتمان نشان داده است اینکه می‌خواهیم تجمعات را با اجرای پروتکل‌های دقیق کووید انجام دهیم، امکان‌پذیر نیست. زیرا فقط بحث برگزاری مراسم مطرح نیست. بلکه رفت و آمد مردم و... هم منجر به تجمع می‌شود. باید به این موضوع توجه کرد و تصمیم عاقلانه‌ای در این زمینه گرفت.

همه رکوردهای کرونایی در تهران شکست

همچنین معاون درمان ستاد کرونا در استان تهران ضمن اعلام رکورد ۱۵۶ مرگ کرونایی و بالغ بر ۲۴۰۰ بستری روزانه در تهران، گفت: تنها پیش‌بینی فعلی این است که در روزهای آتی بازهم افزایش مرگ و میر را خواهیم داشت.

دکتر نادر توکلی با اشاره به اینکه روز یکشنبه ۱۷ مرداد ماه همه رکوردها درخصوص کرونا در تهران ثبت شده است، گفت: بالغ بر ۲۵ هزار مراجعه سرپایی، بالغ بر ۲۴۰۰ بستری و ۱۵۶ مرگ در ۲۴ قبل داشتیم که این عدد مرگ و میر رکورد تهران از ابتدای شیوع کرونا تاکنون است. همچنین درحال حاضر بالغ بر ۱۰ هزار و ۶۰۰ بیمار بستری در بیمارستان‌ها داریم.

وی درباره مشکل کمبود تخت در بیمارستان‌ها، اظهار کرد: همه تخت‌ها پر است و تنها ظرفیتی که استفاده می‌کنیم همان ۱۰۰۰ تختی است که در اورژانس بیمارستان‌ها است. بیمار در تخت‌های بستری اورژانس منتظر می‌ماند که ظرف ۶ تا ۲۴ ساعت بعد بتواند به بخش منتقل شود و بر اساس میزان ترخیصی‌ها و فوتی‌ها تخت برای سایرین خالی می‌شود.

توکلی گفت: موضوعی که در شرایط فعلی کمک کننده است و بار بیماری بر دوش بیمارستان‌ها را می‌شکند، توسعه تخت‌های بستری موقت بوده است. در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۶۰۰۰ بیمار با بستری موقت خدمت گرفتند.

توکلی درباره اخباری که پیرامون کمبود سِرُم و داروهایی نظیر رمدسیویر به گوش می‌رسد، بیان کرد: خوشبختانه مسئله کمبود سِرُم و رمدسیویر تا حد زیادی مرتفع شد، اما کمبود داروی اکتمرا هم وجود داشت که پس از برگزاری جلسه پیرامون آن تامین آن هم به حد معقولی رسید.

وی ادامه داد: نکته اساسی در این میان این است که یک بیمارستان حدود ۹۰۰ تا ۵۰۰ ورودی کرونایی دارد و از این تعداد حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ بیمار بستری موقت می‌شوند و نیاز به دارو دارند. میانگین هزینه دارو برای هر بیمار حدود یک میلیون است که در مراکز دولتی باید با پذیرش بیمه‌های پایه خدمت ارائه شود و حجم نقدینگی قابل توجهی باید صرف داروهای کرونا شود. این درحالی است که سازمان‌های بیمه‌گر حدود ۳ تا ۶ ماه بعد پول بیمارستان‌ها را پرداخت می‌کنند؛ اما شرکت‌های دارویی، هزینه داروی کرونا را نقدی دریافت می‌کنند و این بزرگترین معضل فعلی در زمینه کرونا است که در بیمارستان‌ها حجم نقدینگی کم است و تعهدات سازمان بیمه‌گر با تاخیر پرداخت می‌شود و مسئولین بیمارستان برای تامین نقدینگی برای خرید دارو با مشکل مواجه می‌شوند.

وی با بیان اینکه فعلا مشکلی در زمینه اکسیژن‌رسانی به بیماران در تهران وجود ندارد، تصریح کرد: روز یکشنبه (۱۷مرداد) در تهران بحث راه‌اندازی کلینیک‌های بستری موقت را در تهران داشتیم و همین امر سبب می‌شود از بار مشکلات کاسته شود.

معاون درمان ستاد کرونا استان تهران درباره زمان رسیدن به قله پیک پنجم کرونا در تهران، تاکید کرد: فعلا هیچ تصوری برای زمان رسیدن به قله پیک پنجم وجود ندارد، زیرا ماهیت ویروس جهش یافته چنین است. اگر موفق می‌شدیم ۷۰ درصد جامعه مشمول واکسن را واکسینه کنیم می‌توانستیم نظر دهیم، اما چون این اتفاق نیفتاده ممکن است تا ابتلای ۷۰ درصد جامعه پیش‌روی کنیم. تنها پیش‌بینی فعلی این است که در روزهای آتی بازهم افزایش مرگ و میر را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه روند واکسیناسیون در مدت اخیر بهبود یافته است، تاکید کرد: در مورد افراد بالای ۶۰ سال مبتلا به کرونا از ۳۰۰۰ بیمار بستری در بیمارستان حدود ۹۵ درصد کسانی هستند که واکسینه نشدند. البته نمی‌گوییم اگر کسی واکسن بزند قطعا به کرونا مبتلا نمی‌شود اما، موضوع مهم پس از واکسیناسیون این است که با تزریق آن احتمال ابتلای شدید به کرونا کاهش می‌یابد.

وی درباره صحبت‌های رئیس جمهور پیرامون تدوین طرح جامع تحول در نحوه مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: لازمه این موضوع این است که اقدامات صورت گرفته در یک سال و نیم گذشته را دوره کرده و مشکلات را احصا کنیم و به دنبال ارائه راهکار برای رفع آن باشیم. مسئول این امر در ستاد ملی مقابله با کرونا مشخص شده است و هدف این است که بتوانیم تنگناها در زمینه اجرائیات را به حداقل برسانیم.

توکلی ادامه داد: متاسفانه یکی از عواملی که شدت ابتلا را تا حد زیادی افزایش داده است جمع‌های خودمانی، غیر رسمی، ویلاهای اجاره‌ای و حضور در رستوران‌ها است. در ۱۰ روز اخیر بیشترین میزان ابتلا در تهران به دنبال برگزاری مراسم عروسی و ترحیم بوده است و حتی قربانیان زیادی در کودکان داشتیم. با مراجعه به مراکز تخصصی اطفال در تهران می‌بینید که ۸۰ درصد مراجعات کرونایی اطفال است و این موضوع بسیار نگران کننده است. پس باید این پیام را بدهیم که حداقل به خاطر کودکان‌تان رعایت کنید.

وی در خصوص مراسم‌های عزاداری ماه محرم، گفت: قاعدتا شرکت در هیچگونه مراسم عزاداری رسمی توصیه نمی‌شود. اجتماعات بیش از یک ساعت حتی در فضای باز توصیه نمی‌شود؛ زیرا تجمع بیش از یک ساعت خطر آفرین است و احتمال ابتلا به کرونا را افزایش می‌دهد. از طرفی تاکید می‌کنیم افرادی که در مراسمات شرکت می‌کنند حتما از دو ماسک استفاده کنند.

وی در پایان تاکید کرد: ۳ نکته باید از اولویت‌های اصلی ما باشد. اول تسریع واکسیناسیون با کاهش بروکراسی که در هر مکان بتوان واکسن تزریق کرد. نکته دوم فرهنگسازی در راستای کاهش ساده‌انگاری است و نکته سوم افزایش نظارت‌ها است تا ضمانت اجرایی برای تشدید پروتکل‌ها داشته باشیم و شاهد بهتر شدن شرایط باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ویروس کرونا عزاداری محرم بیمارستان ها بستری موقت لاک داون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۵۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت

فیلم‌های روی پرده‌ در شهرهای تهران، مشهد، شیراز و اهواز در روز پنجشنبه، سی‌ام فروردین معرفی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فیلم‌های تمساح خونی، پرویزخان، نوروز، ایلیا جست‌وجوی قهرمان، نویسنده مرده است، آسمان غرب، پدران، روشن، بی بدن، آپاراتچی و سال گربه در شهرهای تهران، مشهد، شیراز و اهواز امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ اکران می‌شود که جدول برنامه و ساعت پخش آن‌ها به شرح زیر است:

تهران:
نام فیلم سانس‌ها قیمت بلیت (تومان)
سینما مگامال
تمساح خونی ۱۲:۳۰، ۱۳:۳۰، ۱۴:۳۰، ۱۵:۳۰، ۱۶:۳۰، ۱۷:۳۰، ۱۸:۲۰، ۱۹:۱۵، ۱۹:۳۰، ۲۰:۲۰، ۲۱:۱۵، ۲۱:۳۰، ۲۲:۱۰، ۲۳:۱۵، ۲۳:۳۰، ۲۳:۵۹ ۴۰۰۰۰ و ۶۰۰۰۰ و ۸۰۰۰۰
پرویزخان ۲۱:۳۰ ۸۰۰۰۰
ایلیا جست‌وجوی قهرمان

۱۴:۳۰، ۱۷:۴۰

۶۰۰۰۰ و ۸۰۰۰۰

نوروز ۱۲:۴۵، ۱۶:۰۰ ۴۰۰۰۰ و ۸۰۰۰۰
روشن

۱۴:۱۵

۶۰۰۰۰
نویسنده مرده است ۱۶:۱۵ ۸۰۰۰۰
بی بدن ۱۲:۱۵، ۱۳:۱۵، ۱۴:۱۵، ۱۵:۱۵، ۱۶:۱۵، ۱۷:۱۵، ۱۸:۱۵، ۱۹:۱۰، ۲۰:۱۰، ۲۱:۱۰، ۲۲:۱۰، ۲۳:۱۰، ۲۳:۵۹ ۴۰۰۰۰ و ۶۰۰۰۰ و ۸۰۰۰۰
آپاراتچی ۱۷:۴۵، ۲۳:۳۰ ۸۰۰۰۰
آسمان غرب

۱۲:۳۰، ۱۹:۳۰

۴۰۰۰۰ و ۸۰۰۰۰

سال گربه ۱۲:۰۰، ۱۳:۰۰، ۱۴:۰۰، ۱۵:۰۰، ۱۶:۰۰، ۱۷:۰۰، ۱۸:۰۰، ۱۹:۰۰، ۲۰:۰۰، ۲۱:۰۰، ۲۲:۰۰، ۲۳:۰۰، ۲۳:۵۰ ۴۰۰۰۰ و ۶۰۰۰۰ و ۸۰۰۰۰
پردیس سینمایی ایران مال
تمساح خونی ۱۱:۴۰، ۱۲:۳۰، ۱۳:۴۰، ۱۴:۴۰، ۱۵:۲۵، ۱۵:۴۵، ۱۶:۴۵، ۱۷:۱۵، ۱۷:۳۰، ۱۷:۵۰، ۱۸:۵۰، ۱۹:۲۰، ۱۹:۳۰، ۲۰:۰۰، ۲۰:۵۵، ۲۱:۲۵، ۲۱:۳۰، ۲۲:۲۰، ۲۳:۰۰، ۲۳:۲۵ ۸۰۰۰۰
نوروز ۱۵:۳۵ ۸۰۰۰۰
ایلیا جست‌وجوی قهرمان ۱۴:۰۰ ۸۰۰۰۰
پرویزخان ۱۱:۴۰، ۱۳:۵۰، ۱۶:۰۰، ۱۸:۱۰، ۲۰:۲۰ ۸۰۰۰۰
آپاراتچی ۱۱:۳۵ ۸۰۰۰۰
بی بدن ۱۱:۴۰، ۱۳:۴۵، ۱۶:۰۰، ۱۸:۱۰، ۲۰:۲۰، ۲۳:۰۰ ۸۰۰۰۰
آسمان غرب ۱۳:۲۵ ۸۰۰۰۰
سال گربه ۱۱:۴۰، ۱۲:۱۰، ۱۳:۱۰، ۱۴:۱۰، ۱۵:۱۰، ۱۶:۱۵، ۱۷:۱۵، ۱۸:۲۰، ۱۹:۲۰، ۲۰:۲۵، ۲۱:۲۰، ۲۲:۳۰، ۲۳:۲۰، ۲۳:۳۰ ۸۰۰۰۰
سینما فرهنگ تهران
تمساح خونی ۱۱:۰۰، ۱۳:۰۰، ۱۵:۰۰، ۱۷:۰۰، ۱۹:۰۰، ۲۱:۰۰، ۲۳:۰۰ ۸۰۰۰۰
بی بدن ۱۲:۳۰، ۱۴:۳۰، ۱۶:۰۰، ۱۸:۰۰، ۲۱:۳۰، ۲۳:۳۰ ۸۰۰۰۰
آپاراتچی ۱۲:۳۰، ۱۹:۴۵ ۸۰۰۰۰
نوروز ۱۱:۰۰، ۱۸:۱۰ ۸۰۰۰۰
سال گربه ۱۰:۴۵، ۱۴:۱۰، ۲۰:۰۰، ۲۲:۰۰، ۲۳:۵۹ ۸۰۰۰۰
قوی دل ۱۶:۲۵ ۸۰۰۰۰

مشهد:
نام فیلم سانس‌ها قیمت بلیت (تومان)
پردیس سینمایی هویزه
تمساح خونی

۱۳:۰۰، ۱۵:۰۰، ۱۷:۱۵، ۱۸:۰۰، ۲۰:۰۰، ۲۱:۱۵، ۲۲:۰۰، ۲۳:۰۰، ۲۳:۵۹

۸۰۰۰۰
نوروز

۱۰:۳۰، ۱۴:۳۰، ۱۸:۳۰، ۲۲:۳۰

۸۰۰۰۰

ایلیا جست‌وجوی قهرمان

۱۰:۰۰، ۱۳:۴۵، ۱۷:۴۵، ۱۹:۱۵، ۲۱:۴۵

۸۰۰۰۰
بی بدن

۱۱:۰۰، ۱۳:۰۰، ۱۵:۰۰، ۱۷:۱۵، ۱۹:۳۰، ۲۱:۴۵، ۲۳:۴۵

۸۰۰۰۰
آپاراتچی

۱۱:۳۰، ۱۳:۳۰، ۱۵:۱۵، ۱۷:۳۰، ۱۹:۱۵، ۲۰:۴۵، ۲۳:۱۵

۸۰۰۰۰
پرویزخان ۱۲:۳۰، ۱۶:۳۰، ۲۰:۳۰، ۲۳:۴۵ ۸۰۰۰۰
آسمان غرب ۱۰:۰۰، ۱۱:۴۵، ۱۵:۴۵، ۱۹:۰۰، ۱۹:۴۵، ۲۲:۳۰، ۲۳:۵۹ ۸۰۰۰۰
سال گربه ۱۰:۰۰، ۱۲:۰۰، ۱۴:۰۰، ۱۵:۱۵، ۱۶:۰۰، ۱۷:۰۰، ۱۸:۰۰، ۲۰:۰۰، ۲۱:۰۰، ۲۲:۰۰، ۲۳:۵۹ ۸۰۰۰۰
شیراز:
نام فیلم سانس‌ها قیمت بلیت (تومان)
هنر شهر آفتاب
تمساح خونی

۱۳:۱۰، ۱۴:۱۰، ۱۵:۲۰، ۱۶:۲۰، ۱۷:۳۰، ۱۸:۰۰، ۱۸:۳۰، ۱۹:۴۰، ۲۰:۴۰، ۲۲:۰۰، ۲۲:۴۰، ۲۳:۰۰

۴۰۰۰۰ و ۸۰۰۰۰ و ۱۹۵۰۰۰

ایلیا جست‌وجوی قهرمان

۱۸:۵۰ ۶۰۰۰۰
نوروز ۱۵:۰۰، ۱۷:۴۰، ۲۲:۳۰ ۳۰۰۰۰ و ۶۰۰۰۰ و ۸۰۰۰۰
آپاراتچی ۲۰:۳۰، ۲۱:۵۰ ۶۰۰۰۰ و ۸۰۰۰۰
پرویزخان ۱۶:۴۰ ۶۰۰۰۰
آسمان غرب ۱۳:۰۰، ۱۶:۳۰ ۳۰۰۰۰ و ۴۰۰۰۰
بی بدن

۱۵:۳۰، ۱۸:۳۰، ۱۹:۳۰، ۲۰:۴۰، ۲۲:۵۰

۸۰۰۰۰ و ۴۰۰۰۰
سال گربه ۱۳:۰۰، ۱۴:۰۰، ۱۵:۰۰، ۱۶:۰۰، ۱۷:۰۰، ۱۸:۰۰، ۱۹:۰۰، ۲۰:۰۰، ۲۰:۲۰، ۲۱:۰۰، ۲۲:۱۰، ۲۳:۱۰ ۴۰۰۰۰ و ۸۰۰۰۰ و ۱۹۵۰۰۰

اهواز:
نام فیلم سانس‌ها قیمت بلیت (تومان)
سینما اکسین
تمساح خونی ۱۰:۰۰، ۱۶:۴۵، ۱۸:۴۵، ۲۲:۳۰ ۶۰۰۰۰
بی بدن ۱۸:۳۰، ۲۰:۳۰ ۶۰۰۰۰
سال گربه ۱۶:۰۰، ۱۸:۰۰، ۲۰:۰۰، ۲۲:۰۰ ۶۰۰۰۰
نوروز ۱۴:۱۵، ۱۶:۳۰، ۱۸:۱۵ ۶۰۰۰۰
آپاراتچی ۲۰:۴۵، ۲۲:۴۵ ۶۰۰۰۰
پرویزخان ۱۲:۱۵، ۱۶:۱۵، ۲۲:۱۵ ۶۰۰۰۰
آسمان غرب ۱۴:۰۰ ۶۰۰۰۰
ایلیا جست‌وجوی قهرمان ۱۰:۱۵، ۱۲:۰۰، ۲۰:۱۵ ۶۰۰۰۰
کد خبر 745619

دیگر خبرها

  • تهران قدیم| ماجرای ساخت اولین بیمارستان پایتخت/ تصویری خاص از فضای بیمارستان و بیماران در ۱۵۰ سال پیش
  • تصاویر| رژه روز ارتش در سراسر ایران
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • عکس/ رژه روز ارتش در سراسر کشور
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • پیام ویژه تهران برای واشنگتن چه بود؟ | خط قرمز جدیدی که ایران ترسیم کرد
  • رژه روز ارتش در تهران و مراکز استان‌ها برگزار می‌شود + جزئیات