Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» سیدکاظم دلخوش نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتصاب محمد مخبر به معاون اولی رئیس جمهور گفت: آقای مخبر انسان توانمندی است و کارنامه درخشانی در ستاد اجرایی  فرمان امام داشته است.

وی افزود: آقای مخبر در ستاد اجرایی فرمان امام توانست مدیریت خوبی داشته باشد و واقعاً در این ستاد خوش درخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: با توجه به سابقه درخشان آقای مخبر در ستاد اجرایی فرمان امام  امید آن را داریم تا وی در سمت جدید با استفاده و ظرفیت‌های اجرایی و قانونی موجود بتواند بیش از گذشته در جهت محرومیت‌زدایی در کشور اقداماتی را صورت دهد.

دلخوش خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم آقای مخبر انسان توانمندی است و می‌توان به وی برای رفع محرومیت و انجام اقدامات اساسی در این زمینه امیدوار بود.

وی افزود: آنچه امروز ضرورت کشور ما است بحث رفع محرومیت است و مقدمه هرگونه پیشرفت در کشور محرومیت‌زدایی است و امیدواریم آقای مخبر در جایگاه معاون اولی رئیس جمهوری حتی بیش از گذشته در این زمنیه اقدامات لازم را انجام دهد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: دلخوش کابینه رئیسی محرومیت زدایی مخبر دزفولی آقای مخبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۵۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه به مردمی‌سازی پروژه ها و محرومیت‌زدایی در بودجه ۱۴۰۳

شهردار گرگان با تاکید به توجه ویژه به مردمی‌سازی پروژه ها و محرومیت‌زدایی در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری گرگان، گفت: سال‌جاری، سال اقدام و عمل برای مدیران شهری گرگان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، سیدمحمدرضا سیدالنگی اظهار کرد: بودجه ۱۴۰۳ با رویکرد محرومیت‌زدایی از محلات کم‌برخوردار، توانمندسازی محلات شهر گرگان و مردمی‌سازی پروژه‌ها تدوین و به تصویب فرمانداری رسیده است.

وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۳، سال اقدام و عمل برای مدیران شهری گرگان خواهد بود، افزود: سرانه متوسط شهرداری تهران با همه ظرفیت‌های موجود پنج میلیون تومان است، بنابراین کسب دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان درآمد از شهر گرگان و سرانه شش میلیون و ۷۵۰ هزار تومانی به ازای هر شهروند کار دشواری است.

شهردار گرگان یادآور شد: تحقق این موضوع نیازمند یک کار جهادی توسط نیروهای شهرداری، مدیران سازمان‌ها، شهرداران مناطق و حمایت قاطع اعضای شورای اسلامی شهر در سال جدید است.

کد خبر 745079

دیگر خبرها

  • اهتمام و همگرایی برای رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار شیراز
  • توسعه سطح کاشت گیاهان دارویی با توزیع ۷هزار نهال گل محمدی در سوادکوه
  • برر سی طرحهای محرومیت زدایی در نقده
  • اهتمام و همگرایی برای رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار شیراز/ اعتبار و تکلیف هر دستگاه در سند محرومیت‌زدایی مشخص باشد
  • اعتبار و تکلیف هر دستگاه در سند محرومیت‌زدایی مشخص باشد
  • تاسیس بنیاد مسکن بر مبنای محرومیت زدایی بوده است
  • سپاه بازوی توانمند دولت در حوزه محرومیت‌زدایی
  • توجه ویژه به مردمی‌سازی پروژه ها و محرومیت‌زدایی در بودجه ۱۴۰۳
  • محرومیت‌زدایی یک میلیاردی خادمان رضوی در آران و بیدگل
  • مسوولان برای توسعه روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته تلاش کنند