Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، نادر صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به پرداخت ۴۲۹ میلیارد تومان تسهیلات در قالب جهش تولید، گفت: این تسهیلات با ۳ درصد یارانه به متقاضیان پرداخت می‌شود و بانک‌ها منتظر ابلاغ یارانه این تسهیلات نباشند و سعی کنند این تسهیلات را با توافق متقاضی پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی با اشاره به ابلاغ و تخصیص یارانه ۳ درصدی لحاظ شده در طرح‌های جهش تولید، اظهار کرد: خوشبختانه بخشی از این یارانه پرداخت شده است و بانک‌ها منتظر ابلاغ یارانه این تسهیلات نباشند و سعی کنند این تسهیلات را با توافق متقاضی در اسرع وقت پرداخت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بعد از ابلاع یارانه این نوع تسهیلات، این مبالغ نقدا به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

وی همچنین با قدردانی از تلاش مدیران و کارکنان بانک‌های استان در ارائه خدمات به مشتریان در زمان شیوع بیماری کرونا، گفت: واکسیناسیون کارکنان بانک‌ها نیز از روز گذشته آغاز شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهش تولید استانداری آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۵۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حقیقی صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار کرد: در سال اقدامات خوبی در حوزه جوانان اتفاق افتاد و میزبان برنامه‌های کشوری همچون نماشو و جامعه پرداز در همدان بودیم.

وی تصریح کرد: سال گذشته ۱۶ سازمان مردم نهاد اعتبارنامه فعالیت را از اداره کل ورزش و جوانان دریافت کردند.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات فرزند آوری افزود: در ۱۲ ماهه سال گذشته ۱۱ هزار و ۴۲۵ میلیارد ریال تسهیلات فرزندآوری در استان پرداخت شد که نسبت به مشابه سال ۱۴۰۱ رشد ۲۸ درصدی داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: بانک‌های ملی، کشاورزی، صادرات و تجارت ۴ بانک پیشرو در پرداخت تسهیلات فرزندآوری در همدان بودند.

وی با اشاره به تسهیلات ازدواج نیز گفت: در سال گذشته تسهیلات ازدواج به ۱۷ هزار و ۹۱۰ نفر پرداخت شده که تحقق ۸۶ درصدی را داشته و ۲ هزار ۸۲۵ نفر نیز در صف دریافت تسهیلات هستند.

حقیقی افزود: مبلغ ۳۶ هزار و میلیارد ریال وام ازدواج توسط بانک‌های همدان پرداخت شده که به ترتیب بانک‌های ملی، صادرات، ملت، تجارت و سپه بیشترین پرداختی را داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به اشاره به پرداخت تسهیلات ماده ۱۸ و ۱۶ در سال گذشته گفت: سال گذشته ۵۷ نفر از تسهیلات ماده ۱۸ و ۱۶ بهره مند شدند و ۱۰۲ میلیارد ریال در این قالب تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد.

وی با اشاره به برگزاری افزایش جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در سال ۱۴۰۲؛ تصریح کرد: در سال گذشته ۱۱۲ ستاد ساماندهی در سطح استان برگزاری شده که نسبت به مشابه آن در سال ۱۴۰۱؛ رشد ۴۰ درصدی را دارا است.

کد خبر 6083999

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • تسهیلات ساخت انگیزه‌ای برای ورود مردم جهت تکمیل آورده‌های نهضت ملی مسکن است
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • پرداخت یارانه به کشت پنبه راهکاری برای تحقق خودکفایی
  • تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد
  • پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی
  • پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به ۴۵۰ هزار متقاضی
  • پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان
  • چرا امتیاز اعتباری مشتریان بانک‌ها کم می‌شود؟