Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@02:22:56 GMT

کشف و ضبط 4000 کیلوگرم کله پاچه فاسد در سنندج

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۶۴۴۵

کشف و ضبط 4000 کیلوگرم کله پاچه فاسد در سنندج

ایسنا/کردستان مدیر کل دامپزشکی استان کردستان از کشف و ضبط 4000 کیلو گرم کله پاچه فاسد از یک مرکز نگهداری فرآورده های خام دامی در سنندج خبر داد.

مجتبی ورمقانی امروز دوشنبه (۱۸مردا ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روز شنبه مورخه 16 مرداد 1400 با هوشیاری کارشناسان ستادی دامپزشکی استان، مقدار 4 تن کله پاچه فاسد و تاریخ مصرف گذشته از یک سردخانه غیر مجاز نگهداری فرآورده های خامی در سنندج کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورمقانی افزود: در جریان رصد بازار و با هوشیاری کارشناسان ستادی اره کل دامپزشکی استان کردستان بعدازظهر روز 16 مرداد ماه سال جاری و در بازدید از یک سردخانه مقدار 4000 کیلو گرم آلایشات دامی شامل کله پاچه غیر قابل مصرف و فاسد کشف و ضبط گردید.

وی ادامه داد: به محض ورود و مشاهده این حجم بزرگ از فرآورده های فاسد و غیر قابل مصرف، مراتب با تنظیم صورتجلسه و الصاق مستندات مربوطه به مراجع قضایی ارجاع گردید و دستور معدوم سازی این محموله صادر شد؛ و این در حالی است که اگر حضور و تلاش های مستمر و دور از چشم کارکنان خدوم و پر تلاش اداره کل دامپزشکی استان کردستان در سراسر استان نباشد، افراد سود جو برای کسب منافع نامشروع خود، فرآورده های اینچنینی را وارد سفره مردم می نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دامپزشکی استان کله پاچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۶۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سیدمرتضی قریشی گفت: گشت نظارتی بهداشتی از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی هسته کلانشهر اهواز با حضور ارگان‌های از قبیل؛ فرمانداری، تعزیرات حکومتی، پلیس نظارت بر اماکن، بازرسی اصناف، صمت، جهاد کشاورزی شهرستان اهواز آغاز گردید.

وی افزود: در این گشت مشترک بیش از ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی شامل: قطعات گوشت تازه بدلیل تغییرات ارگانولپتیک،  گوشت قرمز حاصل از کشتار غیرمجاز و گوشت چرخ شده با سنگدان مرغ  از چرخه مصرف انسانی خارج گردید.

قریشی ادامه داد: در این بازدید‌های مشترک ۴ واحد متخلف بهداشتی به مراجع قضایی ارجاع معرفی و دستور پلمب ۲ واحد متخلف صادر شده است.

رئیس اداره دامپزشکی اهواز اضافه کرد: امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته، مواد خام دامی با سطح کیفی بهداشتی مطلوبی به دست مصرف کنندگان برسد و مردم با اطمینان خاطر نسبت به خریداری و مصرف محصولات مذکور اقدام کنند.

قریشی در پایان به شهروندان توصیه کرد: از خرید هرگونه گوشت، مرغ خام و فرآورده خام دامی در خارج از بسته بندی‌های مجاز خودداری نموده و در صورت مشاهده این اقلام مراتب را سریعا به اداره دامپزشکی اهواز اطلاع رسانی کنند.

دیگر خبرها

  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
  • معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در اهواز
  • صادرات ۲۹ قلم فرآورده دامی از استان البرز
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در البرز معدوم شد
  • معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان
  • هزار و ۶۱ کیلوگرم موادغذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان امحاء شد
  • قریب به ۸تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در شهرستان زاهدان معدوم شد