Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی نظارت و بازرسی از شعب دادگاه‌ها و دادسرا‌ها افزایش می‌یابد. خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین صادق مرادی، رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی و به منظور ارتقاء کیفیت و کمیت عملکرد شعب دادگاه‌ها و دادسرا‌های سراسر استان خوزستان، نظارت‌ها و بازرسی‌ها از شعب دادسرا و دادگاه‌ها افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری استان خوزستان در جلسه شورای معاونین دادگستری استان خوزستان اظهار کرد: هدف از نظارت و بازرسی‌ها از شعب دادگاه‌ها و دادسراها، بهبود خدمت‌رسانی و رفع مشکلات احتمالی و همچنین فرصت مناسب در جهت تبدیل نقاط ضعف به نقاط قوت است که با توجه به اینکه بازرسی‌ها هم ابعاد کمی و هم ابعاد کیفی را در بر می‌گیرد؛ لذا موقعیت مناسبی برای اصلاح امور ایجاد می‌کند.
وی رعایت نظم و انضباط اداری را پایه و اساس خدمت به مردم دانست و افزود: نظم و انضباط اداری در دادگستری ها، دادسرا‌ها و شورا‌های حل اختلاف باید رعایت شود و این امر رضایتمندی مردم را نسبت به دستگاه قضایی افزایش می‌دهد.
رئیس کل دادگستری استان خوزستان خاطرنشان کرد: روسای دادگستری‌ها و دادستان‌های سراسر استان خوزستان در خصوص حسن اجرای بخش نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی قوه قضاییه و مدیریت دادگستری استان خوزستان نظارت کافی داشته باشند و تمامی همکاران قضایی موظف هستند طبق این بخش نامه‌ها و دستورالعمل‌ها عمل کنند.      بیشتربخوانید:     تشکیل کارگروه ساماندهی زندانیان در آذربایجان غربی انتهای پیام/ برچسب ها: خوزستان نظارت دادگاه تحول قضایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خوزستان نظارت دادگاه تحول قضایی رئیس کل دادگستری استان خوزستان شعب دادگاه ها تحول قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۷۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ ثبات و امنیت پایدار ، لازمه تحقق اهداف اقتصادی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ دکتر سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های سفر خود به پاکستان عصر دوشنبه در دیدار «آصف علی زرداری» رئیس جمهور این کشور، اشتراکات مذهبی، فرهنگی و تمدنی دو ملت ایران و پاکستان را از جمله عوامل مهم در تحکیم پیوند‌ها و زمینه‌ساز توسعه و تعمیق روابط میان دو کشور عنوان کرد.

رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر عزم مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان بر توسعه و ارتقای سطح روابط تجاری و اقتصادی، حفظ ثبات و امنیت پایدار را از جمله زمینه‌ها و ملزومات تحقق اهداف اقتصادی عنوان کرد و با بیان اینکه ایران اسلامی امنیت پاکستان را امنیت خود می‌داند، بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت و فرصت مرز‌های مشترک میان دو کشور در جهت انتفاع دو ملت تاکید کرد.

دکتر رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله فلسطین به‌عنوان مسئله اول جهان اسلام که اکنون مسئله نخست جهان بشریت شده اشاره کرد و گفت: امروز آرمان بلند امام خمینی (ره) مبنی بر آزادسازی قدس شریف به مطالبه همه ملت‌های مسلمان و آزاده تبدیل شده و همه دولت‌های اسلامی باید به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

آصف علی زرداری رئیس جمهور پاکستان نیز در این دیدار عشق و دلدادگی دو ملت ایران و پاکستان به اهل بیت علیهم‌السلام به‌ویژه حضرت رضا (ع) را موجب تعمیق برادری میان دو کشور دانست و با تاکید بر علاقمندی کشورش به توسعه و ارتقای روابط با جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها، بر اراده مسئولان پاکستان برای گشودن فصل جدیدی از روابط با ایران در این راستا تاکید کرد.

رئیس جمهور پاکستان همچنین ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بر علیه مردم بی‌دفاع غزه، بر مخالفت دولت پاکستان نسبت به هرگونه دخالت خارجی در منطقه تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • اجرای سند تحول قضایی در مازندران
  • سند تحول قضایی در مازندران اجرایی شود
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • حفظ ثبات و امنیت پایدار ، لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • ۹۳۵ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان وصول شد
  • رفع معضلات تالاب انزلی نیازمند راهکارهای مناسب و کارشناسی است
  • تالاب انزلی باید هر چه زودتر لایروبی شود
  • سند تحول قضایی در مازندران اجرا شود
  • جلسات شورای قضایی خوزستان مسئله‌محور باشد