Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،اردوی آماده‌سازی تیم ملی جودو نوجوانان ایران از امروز آغاز می‌شود و نفرات راه یافته به این اردو تا ۲۶ مرداد ماه زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌کنند تا آماده رقابت‌های برون‌مرزی این رشته شوند.

ملی‌پوشان ساعت ۱۰ صبح روز نوزدهم مرداد ماه باید وارد اردو‌ها شده و پس از انجام مراحل تست کرونا اردو‌ها را در حالی آغاز کنند که نفرات حاضر در اردو از خراسان‌رضوی، اردبیل، کرمان، گیلان، مازندران، خوزستان، لرستان، توابع تهران، قم، ایلام، البرز، کرمان و بوشهر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از استان قم یکی از استعداد‌ها و نخبه‌های آینده‌دار این رشته به نام محمدجواد محبّی در جمع ملی‌پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی حضور دارد، در حالی که خراسان‌رضوی با پنج ملی‌پوش بیشترین نماینده را در اردوی تیم ملی دارد و هدایت ملی‌پوشان نوجوان بر عهده ایوب رستمی قرار دارد.

محمدحسن سالاری رئیس هیات جودو استان قم راجع به تنها ملی‌پوش قم در این اردو عنوان کرد: محمدجواد محبی جودوکار موفق قم یکی از ورزشکار با اخلاق این رشته است که عناوینی قهرمانی، نایب‌قهرمانی و سومی کشور و همچنین رتبه‌های شاخصی در مسابقات مناطق در کارنامه او دیده می‌شود.

انتهای پیام /ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی جودوکار تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۷۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی نمایندگان مریوان در رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان

به گزارش خبرنگار مهر؛ مسابقات فوتسال لیگ برتر استان کردستان در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان از روز ۲۷ فروردین ماه به مدت چهار روز به صورت گروهی در سالن مجموعه ورزشی کارگران شهرستان مریوان برگزار شد.

این رقابت‌ها در رده سنی نونهالان با حضور چهار تیم ستارگان مریوان، شاهو کامیاران، آبی پوشان قروه و انجمن پیام آوران همیاری دلبران طی روزهای ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه و در رده سنی نوجوانان با حضور چهار تیم ستارگان مریوان، هیئت فوتبال سروآباد، به‌هز سنندج و آبی پوشان قروه طی روزهای ۲۹ و ۳۰ فروردین ماه برگزار شد.

در پایان مسابقات رده نونهالان تیم میزبان با شکست تمامی رقبا با کسب ۹ امتیاز با اقتدار قهرمان شد، شاهو کامیاران با ۶ امتیاز دوم شد و آبی پوشان قروه با کسب ۳ امتیاز به مقام سوم رسید.

ستارگان مریوان با کسب عنوان قهرمانی نماینده استان در لیگ مناطق فوتسالان نونهالان کشور در فصل جدید خواهد بود.

همچنین در رده سنی نوجوانان تیم ستارگان مریوان با نتیجه ۲ بر ۱ آبی پوشان قروه و ۱۰ بر ۲ هیأت فوتبال سروآباد را شکست داد و یک روز پیش از پایان مسابقات قهرمانی خود را مسجل کرد.

کد خبر 6081689

دیگر خبرها

  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • قهرمانی نمایندگان مریوان در رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان
  • دعوت هشت خراسانی به تیم‌های ملی والیبال پسران و دختران
  • رزمی‌کاران استان سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت حضور یافتند
  • حضور رزمی کاران سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت
  • برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • تیم ملی اسکواش یک سال بدون اردو!
  • یزد، میزبان سومین اردوی تیم والیبال پسران نوجوان
  • تیم ملی اسکواش یکسال بدون اردو!
  • انصراف یک ملی‌پوش از اردوی تیم ملی