Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@19:32:20 GMT

اطلاعیه استخدام در آموزش‌ و پرورش

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۹۰۷۸

اطلاعیه استخدام در آموزش‌ و پرورش

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: اطلاعات استخدامی در اختیار سازمان سنجش قرار گرفته تا بارگذاری و دفترچه استخدامی را منتشر کند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3

گوینده و تنظیم: مانیا مردانی

دانلود صوت

کد خبر 513387.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آزمون استخدامی استخدامی استخدام استخدام معلمان سازمان اداری و استخدامی سازمان امور اداری و استخدامی سازمان اداری و استخدامی کشور زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی فراخوان استخدام آموزش و پرورش استخدام آموزش و پرورش در سال 1400 سازمان امور استخدامی کشور آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش وزیر آموزش و پرورش مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان سند تحول آموزش و پرورش آموزش و پرورش اصفهان شورای عالی آموزش و پرورش معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش جلسه شورای آموزش و پرورش رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور معاونت پرورشی آموزش و پرورش معاون وزیر آموزش و پرورش پایگاه سنجش آموزش و پرورش آزمون استخدامی 18 مرداد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۹۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود

سخنگوی آموزش و پرورش گفت: نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگاری براساس گفته‌های سازمان سنجش تا پایان فروردین اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی فرهادی درباره اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اطهار کرد: سازمان سنجش پیش از این اعلام کرده بود که نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار را تا پایان فروردین اعلام خواهد کرد و هم‌اکنون منتظر اعلام از سوی آنها هستیم.

وی اظهار داشت: پس از اعلام نتایج اولیه از سوی سازمان سنجش، مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش داوطلبان آغاز خواهد شد و هم‌اکنون کانون‌های ارزیابی در تمام کشور فعال شده‌اند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره زمان اعلام نتایج نهایی گفت: تلاش می‌کنیم مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش تا پایان تیر ماه به اتمام برسد تا در تابستان دوره‌های آموزشی پذیرفته شدگان نهایی برگزار شود و تا اول مهر با آمادگی به کلاس‌های درس بروند.

به گزارش ایرنا، آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد.

منبع: ایرنا کد خبر 745810

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی جذب ۳۰۰ معلم برای بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • آزمون استخدامی آموزگاری با جدیدترین یافته‌های علمی و پژوهشی
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا آخر فروردین
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • نکات مهم درباره گزینش استخدام معلمان