Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید برای دنبال کردن اخبار سهام فملی اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین - سهیل بانی؛ سهام شرکت ملی صنایع مس ایران در پایان معاملات بورس امروز با رشدی ۰.۸درصدی، قیمت ۱۳,۹۷۰ریال را ثبت کرد. به این ترتیب این نماد روز معاملاتی آتی خود را با همین قیمت آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاملات امروز فملی در محدوده مثبت آغاز شد و در تمام زمان بازار در همین رنج دنبال شد. سرانجام فملی در آخرین معامله امروز، قیمت ۱۳,۹۰۰ریال را ثبت کرد که این عدد نسبت به روز گذشته ۰.۳درصد افزایش یافته است.

ارزش معاملات امروز «فملی» به حدود ۱۰۰میلیارد تومان رسید و حدود ۷۰میلیون برگه سهم جابجا شد که ۸۸درصد از این تعداد را حقیقی‌ها و ۱۲درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. در سمت دیگر سهامداران حقیقی ۷۹درصد از این تعداد را فروختند و ۲۱درصد را کدهای حقوقی فروختند. گفتنی است امروز هر فرد حقیقی به طور متوسط ۱۴میلیون تومان سهام فملی خرید و ۱۶میلیون تومان سهم به فروش رساند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین ارزش سهام عدالت من (۱۷ مردادماه) نمای پایانی بورس (۱۷مرداد۱۴۰۰) / شاخص کل با رشد ۱۰هزار واحدی همراه شد سهامداران بانک دی توجه کنند (۱۷مرداد) / ثبت معاملات 93میلیاردی برای بانک دی در دومین روز هفته جزییات نهمین عرضه اولیه امسال / اطلاعیه عرضه اولیه «مدیریت» منتشر شد کدال ‌نگر ۱۶مرداد۱۴۰۰ / مجوز افزایش سرمایه پنج شرکت بورسی صادر شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز بارشد ۱۰۶۹ واحدی به سطح دو میلیون و ۳۰۴ هزار واحدی رسید. 

به گزارش مشرق، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه) با رشد یک هزار و ۶۹ واحدی همراه بود و به رقم دو میلیون و ۳۰۴ هزار واحد رسید.

اما در مقابل شاخص کل هم وزن با ۴۶۵۰ واحد رشد، رقم ۷۶۳ هزار و ۶۵۵ واحدی را ثبت کرد.

همچنین نمادهای پارسان، فولاد، فملی، کگل، شبندر، شپدیس و بوعلی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر را روی شاخص گذاشتند. نمادهای ذوب، خزامیاد، فولاد، کاما، کساپا، خودرو و فاذر پر تراکنش‌های بازار بودند.

در معاملات فرابورس نیز شاخص کل با ۱۱۶ واحد رشد به رقم ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید و نمادهای آریا، فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و فغدیر پر تراکنش‌های بازار بودند.


دیگر خبرها

  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۵ اردیبهشت/رشد۱۰۷۱ واحدی
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس
  • شاخص بورس امروز ۳ اردیبهشت/ رشد ۳۰۰۰ واحدی
  • رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۳ اردیبهشت/رشد 3 هزار واحدی