Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@02:52:13 GMT

لیست خرید استقلال لو رفت؛ ۵ بازیکن جدید فرهاد مجیدی

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۹۳۴۹

لیست خرید استقلال لو رفت؛ ۵ بازیکن جدید فرهاد مجیدی

به گزارش فرارو، خبرآنلاین نوشت: پس از برگزاری بازی فینال جام حذفی و دومین نایب قهرمانی متوالی استقلال تهران به همراه فرهاد مجیدی، لیگ بیستم به صورت رسمی برای آنها به پایان رسید و اکنون آبی‌ها به شکل جدی‌تر وارد بازار نقل و انتقالات شده‌اند.

پیش از مسابقه یک چهارم نهایی در جام حذفی بود که فرهاد مجیدی در جمع خبرنگاران اعلام کرد برخی تیم‌ها فعالیت نقل و انتقالاتی خود را آغاز کرده‌اند و درخواست داشت تا برنامه‌های نقل و انتقالات از سوی باشگاه جدی‌تر پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالیکه تمرکز اصلی سرمربی آبی پوشان حفظ بازیکنان فعلی تیمش است و چندین مرتبه به این نکته اشاره کرده، او به تقویت و جذب چند بازیکن هم ابراز تمایل کرده است. مجیدی پس از بازی با گل گهر سیرجان مجددا با درخواست از مدیران باشگاه برای حفظ بازیکنان فعلی، مدعی شد که با جذب سه چهار بازیکن این تیم می‌تواند فصل آتی مدعی کسب عنوان قهرمانی باشد.

از آنجایی که پیش از مسابقه فینال جام حذفی انتشار و بیان مذاکرات استقلالی‌ها با بازیکنان مدنظر در بازار نقل و انتقالات تابستان باعث بروز شائباتی برای ایجاد حواشی می‌شد، اکنون طبق اعلام منابع ما مذاکراتی با چند گزینه مدنظر فرهاد مجیدی صورت گرفته است.

وحید محمد زاده از ذوب آهن، ابوالفضل جلالی از سایپا، دانیال اسماعیلی فر از سپاهان و صابر حردانی از فولاد خوزستان چهار بازیکنی هستند که در مقطع فعلی از سوی مجیدی با آنها ارتباط برقرار شده و این بازیکنانی متوجه شده‌اند که در لیست خریدهای تابستانی تیم سرمربی حضور دارند. در کنار این اسامی می‌توان نام امین قاسمی نژاد را هم در نظر گرفت که در زمستان گذشته در آستانه پیوستن به استقلال قرار داشت اما مسائل مالی و عدم رضایت باشگاه پدیده موجب شد تا نتواند آبی پوش شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۹۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر

نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین بازیکنان تهاجمی انداخته‌ایم.

طرفداری | انتقال نیمار از بارسلونا به پاری سن ژرمن، به عنوان گران‌ترین رقم‌ انتقال برای بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال به حساب می‌آید.

سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال در بین بازیکنان تهاجمی کرده که نیمار در صدر این فهرست قرار گرفته است. نیمار در فصل 18-2017 و با قراردادی به ارزش 222 میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست تا بدین‌ترتیب او تا به الان، گران‌ترین رقم نقل و انتقالاتی در بین بازیکنان تهاجمی و هر بازیکنی در تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده باشد.

پس از نیمار، کیلیان ام باپه از پاری سن ژرمن در جایگاه دوم ایستاده است. این ستاره فرانسوی در فصل 19-2018 و با قراردادی به ارزش 180 میلیون یورو از موناکو به پاری سن ژرمن پیوست تا از این حیث در جایگاه دوم قرار بگیرد. جایگاه سوم در خصوص نقل و انتقالات گران‌قیمت بازیکنان هجومی هم به عثمان دمبله اختصاص دارد.

عثمان دمبله در فصل 18-2017 و در انتقالی به ارزش 135 میلیون یورو از دورتموند به بارسلونا پیوست تا او به سومین بازیکن هجومی گران‌قیمت دنیای فوتبال تبدیل شود. در ادامه نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین بازیکنان تهاجمی می‌اندازیم.

گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات دروازه‌بان‌ها در تاریخ فوتبال / کپا آریزابالاگا در صدر گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر 10 نقل و انتقال گران‌قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین بازیکنان تهاجمی نقل و انتقالات گران‌قیمت تاریخ فوتبال در بین بازیکنان هجومی

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!