Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:14:23 GMT

ششمین بخش ویژه کرونا در بیمارستان فسا راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۰۱۵۴

ششمین بخش ویژه کرونا در بیمارستان فسا راه‌اندازی شد

امیر انصاری روز دوشنبه به ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر چهار بخش قرمز و ۲ بخش خاکستری و سرپایی در ارایه خدمات به مبتلایان به بیماری کرونا در این بیمارستان فعالیت دارند.

وی اضافه کرد: هم اینک حدود ۲۰۰ بیمار مبتلا به کووید۱۹ از این بیمارستان خدمات درمانی دریافت می کنند.

به گفته انصاری، ۱۰۰ نفر از این بیماران بستری هستند و ۱۰۰ نفر دیگر روزانه با مراجعه به بیمارستان خدمات دریافت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از مردم خواست تا با توجه به سرعت انتشار و همچنین درگیری سریع‌تر و وسیع‌تر کرونای دلتا، شرایط بحرانی پیش رو را درک کرده و با رعایت موازین بهداشتی و پرهیز از تجمع و دورهمی، کادر درمان را حمایت نمایند.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا فسا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فسا ویروس کرونا فسا فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی

رئیس مرکز آموزشی درمانی رازی قائمشهر گفت: مرکز آموزشی درمانی رازی قائم شهر به یک دستگاه ام. آر. آی پیشرفته هلیوم فری جهان با کیفیت تصویر بالا مجهز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائمشهر، رئیس مرکز آموزشی درمانی رازی قائم شهر با اشاره به تجهیز بیمارستان به یک دستگاه ام. آر. آی پیشرفته اظهار داشت: این دستگاه ام. آر. آی پیشرفته با حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران از طریق بانک جهانی تهیه شده است.

دکتر اولادی افزود: دستگاه ام. آر. آی پیشرفته، جدیدیدترین و به‌روز‌ترین دستگاه است و بدون نیاز به " گاز هلیوم " دوره‌ای است.

رئیس بیمارستان رازی قائم شهر، نداشتن محدویت وزنی برای بیماران خاص سنگین وزن در انجام ام. آر. آی و بی نیازی این دستگاه به گاز هلیوم با فناوری جدید و بهره مندی از کیفیت تصویر بالا را از مزیت‌های این دستگاه پیشرفته نسبت به دستگاه‌های مشابه ام. آر. آی اعلام کرد.

 اولادی، درباره قیمت خرید دستگاه ام. آر. آی پیشرفته نصب شده در بیمارستان رازی قائم شهر گفت: این دستگاه بالغ بر 80 میلیارد تومان بوده که از محل اعتبارات بانک جهانی در دوره کرونا تامین شده است.

رئیس بیمارستان رازی قائم شهر تصریح کرد: هزینه نگهداری این دستگاه به دلیل عدم لزوم خرید گاز هلیوم، پائین‌تر از دیگر دستگاه‌های مشابه بوده و کیفیت تصاویر آن هم با توجه به پیشرفته بودن بسیار بالاست و با این فناوری برتر، شاهد رشد کیفی خدمات‌رسانی پاراکلینیکی به بیماران این مرکز درمانی هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری
  • افزایش ۵۰ درصدی تعرفه گذاری خدمات پرستاری