Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@17:35:53 GMT

زیر گرفتن دو زن به بهانه بدحجابی در ارومیه

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۱۱۳۲

زیر گرفتن دو زن به بهانه بدحجابی در ارومیه

عصر روز گذشته -۱۷ مرداد ماه - دو زن در خیابان کاشانی ارومیه توسط یک راننده به بهانه «تذکر حجاب» زیر گرفته شدند.

به گزارش ایلنا، به دنبال درگیری لفظی میان یک راننده سواری پژو پارس با دو عابر زن به بهانه بدحجابی، راننده سواری اقدام به زیر گرفتن این دو نفر کرد.

راننده این خودرو پس از زیر گرفتن این دو زن و تصادف با خودرو‌های دیگر از صحنه متواری شد، اما در ساعات پایانی شب گذشته دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو زن زیرگرفته‌شده نیز به نزدیکترین مرکز اورژانس منتقل شدند. حال هر دو نفر آن‌ها نیز مساعد اعلام شده، هر چند یکی از آن‌ها دچار آسیب‌دیدگی زیادی شده است.

واکنش نماینده، ولی فقیه به ماجرا

به دنبال وقوع این حادثه نماینده، ولی فقیه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان‌غربی نسبت به برخورد با متخلفان خیابان کاشانی ارومیه تاکید کرد گفت: رفتار دیروز یک رفتار نادرست است.

بهنام دلریش، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ضمن محکوم کردن حرکت دیروز این راننده خاطی افزود: باید در مقابل رفتار‌های نادرست ایستادگی کرد.

وی تاکید کرد: اجازه نمی‌دهیم این گونه مسائل امر به معروف و نهی از منکر را زیر سئوال ببرد.

وی بیان کرد: از رسانه‌ها می‌خواهیم روشنگری کنند، زیرا این گونه صحنه‌ها مربوط به امر به معروف و نهی از منکر نیست و نباید اجازه سواستفاده به برخی داده شود.

دستگیری متهم

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه هم از دستگیری راننده خاطی در حادثه تصادف دیروز خیابان کاشانی ارومیه خبر داد.

مجیدی بیان کرد: پس از اطلاع از وقوع تصادف عمدی در خیابان کاشانی و مجروح شدن دو نفر بانو در این حادثه فورا دستورات لازم به بازپرس محترم صادر و اقدامات لازم برای دستگیری عامل جرم انجام شد که نهایتا با همکاری موثر نیرو‌های انتظامی متهم متواری شناسایی، دستگیر و تحت نظر قرار گرفت.

وی تاکید کرد: با قاطعیت به اتهام فرد خاطی رسیدگی شده و مورد مجازات قرار خواهد گرفت.

مجیدی افزود: اجازه خودسری و بی قانونی به کسی نخواهیم داد و هر کسی جان و مال و ناموس و امنیت مردم را به مخاطره بیاندازد به شدت با او برخورد خواهد شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: بدحجابی تصادف ارومیه امر به معروف و نهی از منکر خیابان کاشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۱۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ماهانه تخم مرغ به ۱۱۲ هزارتن رسید

حمیدرضا کاشانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قیمت کنونی هرکیلو تخم مرغ درب مرغداری ۳۰ تا ۳۱ هزارتومان است که با نرخ مصوب سال قبل ۱۷ هزارتومان و قیمت واقعی و تمام شده ۵۰ درصد اختلاف دارد.

به گفته او، بنابر آمار مرغداران تخم گذار در فروردین ماه ۳ هزار میلیارد تومان متحمل زیان شدند.

کاشانی روند کنونی تولید تخم مرغ را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: اگر قیمت تخم مرغ هرچه سریع تر اصلاح نشود، حذف گله ها شدت می‌گیرد چراکه بسیاری از مرغداران قادر به ادامه روند فعلی نیستند.

رئیس اتحادیه مرغداران میهن با بیان اینکه فروردین ماه ۱۱۲ هزارتن تخم مرغ تولید شد، گفت: برآوردها حاکی از آن است که تولید تخم مرغ اردیبهشت به ۱۱۴ هزارتن برسد.

او درباره آخرین وضعیت صادرات تخم مرغ گفت: بنابر آمار در فروردین ۲۰ هزارتن تخم مرغ صادر شد که پیش بینی می شود در اردیبهشت به این رقم برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • تولید ماهانه تخم مرغ به ۱۱۲ هزارتن رسید
  • تجمع خودجوش بانوان بافقی در حمایت از طرح نور فراجا
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد
  • دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • صادرات تخم مرغ در فروردین به ۲۰ هزارتن رسید
  • تجمع بانوان تهرانی در حمایت از طرح مقابله با بدحجابی + فیلم
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد