Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی فیفا بابت پرداخت مطالبات سرمربی و مربی سابق سرخپوشان به باشگاه پرسپولیس اخطار داد.

به گزارش ایرنا، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد، کمیته انضباطی فیفا دقایقی پیش با ارسال ایمیل به این باشگاه، رای نهایی در مورد پرونده شکایت گابریل کالدرون سرمربی و خواکین آلبرتو دستیار وی در فصل نوزدهم را ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حکم آمده: «به پرسپولیس دستور داده می‌شود؛ مبلغ حقوق ۳۲۹ هزار و ۵۰۰ دلار به علاوه سود سالیانه به عنوان حقوق و مبلغ ۲۵۰ هزار دلار به علاوه سود سالیانه به عنوان غرامت به خاطر نقض قرارداد به کالدرون پرداخت کند.

همچنین باشگاه پرسپولیس باید ۳ هزار و ۵۰۰ فرانک سوییس برای هزینه روند حکمیت به کالدرون و ۵ هزار فرانک سوییس به عنوان هزینه‌های نهایی به فیفا پرداخت کند. علاوه بر این باشگاه پرسپولیس باید مبلغ ۲۵ هزار فرانک سوییس به عنوان جریمه بپردازد.»

فیفا در رای خود، از روز ابلاغ (امروز - ۹ آگوست) ۱۸ مرداد به پرسپولیس ۳۰ روز مهلت پرداخت داد تا این پرونده را تسویه کند. در صورتی که باشگاه پس از این ۳۰ روز مبالغ یاد شده را به صورت کامل پرداخت نکرده باشد، پنجره نقل و انتقال تا روز پرداخت کامل بسته خواهد شد.

همچنین فیفا امروز با ارسال ایمیلی جداگانه، در رای دیگر خود، به شکایت خواکین اشاره کرد و نوشت: «باشگاه پرسپولیس طبق حکم فیفا باید ۵۵ هزار و ۳۸۱ دلار به عنوان حقوق به علاوه سود سالیانه و همچنین ۴۰ هزار دلار همراه با سود سالیانه به عنوان مبلغ غرامت بابت نقض قرارداد به این مربی اسپانیایی پرداخت کند.

پرسپولیس موظف به پرداخت مبلغ ۳ هزار ۵۰۰ فرانک سوییس به این مربی و ۲ هزار فرانک سوییس به فیفا بابت هزینه دادرسی و ۱۰ هزار فرانک سوییس به عنوان جریمه است.»

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هزار فرانک سوییس باشگاه پرسپولیس سود سالیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۱۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارک استقلال بارگذاری شده است

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛بسته‌ماندن پنجره نقل و انتقالات استقلال در فیفا، این شایعه را به دنبال داشت که احتمال دارد مجوز حرفه‌ای استقلال هم تهدید شود اما پیگیری‌های خبرنگار ورزشی ایسنا نشان داد بسته‌ماندن پنجره آبی‌ها، ارتباطی به مجوز حرفه‌ای ندارد.

باشگاه استقلال تمامی مدارک لازم را بارگذاری کرده است و تنها مانع باقیمانده، مالکیت مشترک دو باشگاه سرخابی است که دولت وعده داده تا قبل از پایان مهلت اعلامی کنفدراسیون فوتبال آسیا، واگذاری هر دو باشگاه انجام شود.

همچنین باشگاه استقلال با باشگاه پرتغالی سانتاکلارا به تفاهم کامل رسیده و تفاهم‌نامه‌ای که بارگذاری‌شده، از لحاظ فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا معتبر است و پنجره استقلال نیز پس از پرداخت باقیمانده مطالبات سانتاکلارا باز خواهد شد.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896227

دیگر خبرها

  • احقاق حق مال‌باختگان اقلیدی نیازمند ورود نهادهای امنیتی است
  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • یارانه نقدی فروردین 1403 برای کدام دهک‌ها واریز شد؟ | کی می‌شود این مبلغ را برداشت کرد؟
  • یارانه فروردین دهک چهارم تا نهم واریز شد
  • کتاب یک دختر بدون ملیت چگونه جهانی شد؟
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • گل فرانک ریبری به رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 17 آوریل، 2012) / فیلم
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • سوییس به معاهده آرتمیس پیوست