Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@19:13:46 GMT

انهدام باند ۱۰۲ نفره کارچاق کنی

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۲۶۱۵

انهدام باند ۱۰۲ نفره کارچاق کنی

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: در جریان برخورد با این باند۱۰۲ نفره، ۲۳ کارمند سازمان ثبت اسناد و املاک، ۷۰ وکیل و ۹ کارچاق کن تحت تعقیب قضائی قرار گرفته‌اند.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام عبداللهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در شورای عالی قضائی از شناسایی و انهدام یک باند ۱۰۲ نفره در استان تهران خبر داد که با اخذ رشوه اقدام به اعمال نفوذ و کارچاق کنی در پرونده‌های ثبتی می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در جریان برخورد با این باند، ۲۳ کارمند سازمان ثبت اسناد و املاک، ۷۰ وکیل و ۹ کارچاق کن تحت تعقیب قضائی قرار گرفته‌اند.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه همچنین از انهدام یک باند ۷ نفره ارتشاء شامل چهار وکیل و سه کارمند در استان تهران خبر داد و گفت: یک باند پولشویی و برداشت غیرقانونی از حساب‌های بانکی مردم در روزهای اخیر شناسایی و با آنها برخورد شده است.

عبداللهی در ادامه با اشاره به گزارش هفته گذشته رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه درباره کلاهبرداری با جعل عنوان سامانه «ثنا» قوه قضائیه، از شناسایی و برخورد با یک باند کلاهبرداری در استان زنجان خبر داد که با ارسال پیامک جعلی تحت عنوان سامانه «ثنا» اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کردند.

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: کار چاق کنی قوه قضائیه بازداشت اطلاعات قوه قضائیه رئیس مرکز یک باند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۲۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار سلمان امیری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران شهرستان اسدآباد با اشراف اطلاعاتی توانستند شب گذشته یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که قصد داشتند مواد مخدر را به استان‌های جنوبی وغربی کشور انتقال دهند در شهرستان اسدآباد منهدم کنند.

او تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودرو‌های عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلو گرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلو گرم حشیش، جمعا به مقدار ۱۱۰ کیلو گرم، ۳ جفت پلاک سرقتی و ۲ جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

سردار سلمان امیری افزود: در این عملیات ۴ قاچاقچی دستگیر، ۲ دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • (تصاویر) دستگیری سارقین و انهدام چندین باند زورگیری
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ در بوشهر
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد
  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد