Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، نورالدین فرزادی پور عصر دوشنبه در بازدید از اجرای طرح های هادی روستایی و پروژه های عمرانی روستاهای بخش قلعه شاهین، افزود: این روستاها شامل روستای دوازده امام، کاهسرا، قلعه گلینه و دشت ذهاب است که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: همچنین طرح هادی روستای سراب ذهاب نیز به پایان رسیده و هفته دولت افتتاح می شود و امید است بتوانیم بخش اعظم نیازمندی‌ها و مطالبات مردم را پاسخ بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: بر اثر زلزله ۲۱ آبان سال ۹۶ بخش اعظم روستاهای شهر سرپل ذهاب تخریب شد که اکنون بازسازی واحدهای مسکونی شهری و روستایی انجام گرفته است.

فرزادی پور ادامه داد: زیرساخت‌هایی که بر اساس ترانزیت مصالح ساختمانی آسیب دیده شامل معابر وخیابان‌های داخل شهر و روستاها آسیب دیدند که احداث آن ها در دستور کار قرار گرفت و جزو اولویت‌های اساسی است که به محض اختصاص منابع مالی و اعتباری این فعالیت‌ها ادامه خواهد داشت.

شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز با عراق،  هشت دهستان و ۲۲۶  روستا دارد که تعدادی از روستاها در حریم مرز واقع هستند.  

برچسب‌ها سرپل ذهاب افتتاح طرح طرح های عمرانی توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب افتتاح طرح طرح های عمرانی سرپل ذهاب افتتاح طرح طرح های عمرانی توسعه روستایی سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۲۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی عصر سه‌شنبه در نشست با معاون امور دهیاری‌های وزارت کشور با تشریح اقدامات دولت در سطح روستاها اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت ایران قوی اقدامات ارزشمندی در همه بخش‌ها در سطح روستاها انجام شد که رضایت‌مندی خوبی بین مردم شاهد هستیم هر چند تا نقطه مطلوب فاصله است.

وی افزود: به حمدالله اتحاد و همدلی خوبی بین اعضا شوراها و دهیاران در سطح شهرستان شاهد هستیم که خروجی آن خدمت بی منت به مردم است.

فرماندار دشتی ادامه داد: یکی از برنامه‌های اصلی در سطح روستاها اجرای طرح‌های اشتغالزایی است که تاکنون توفیقات خوبی حاصل شد ولی هنوز باید تلاش بیشتری صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: انتظار داریم تسهیلات لازم جهت اجرای طرح‌های اشتغال‌زا و درآمدزا به شهرستان تزریق شود.

بحرانی بیان کرد: با توجه به وسعت شهرستان نیاز است ماشین آلات لازم به دهیاران برای خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم اختصاص داده شود.

کد خبر 6086985

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی در محاصره سیل ؛ بعضی روستاها تخلیه شدند | انسداد برخی محورهای مواصلاتی + تصاویر
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • نفرین شاه باستانی ایران: افسانه پیروزی بر صخره‌های سرپل‌ذهاب
  • برداشت محصول گوجه سبز در ۲ روستای پیران و کلاهمال
  • آغازبرداشت نوبرانه گوجه سبز از باغات سرپل ذهاب