Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:43:35 GMT

لزوم برخورد با متخلفان بازار مرغ

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۴۲۹۷

لزوم برخورد با متخلفان بازار مرغ

باقری رئیس اداره صمت باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در خصوص قیمت مرغ و برخورد با متخلفین گفت: خرید مرغ زنده درب مرغداری با قبمت ۲۴ هزار تومان، مرغ کشتار روز درب کشتارگاه ۳۳ هزار تومان و قیمت مصرف کننده ۳۴ هزار تومان مصوب شد.

او با اشاره به اینکه بر همین اساس کشتارگاه‌های مرغ تا تثبیت قیمت‌های فوق در خوزستان تعطیل شدند، افزود: عاملین خرید مرغ زنده حق خرید مرغ زنده بالاتر از ۲۴ هزار تومان از مرغداری‌ها را ندارند و در صورت هر گونه تخلف از سوی مرغداران، عاملین کشتار و واحد‌های صنفی مرغ کشتار روز در شهرستان با متخلفین برخورد قانونی و مشمول جریمه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری بیان داشت: در شهرستان‌های فاقد کشتارگاه، قیمت مصرف کننده مرغ کشتار روز حداکثر ۳۵ هزار تومان است و عاملین مرغ کشتار و واحد‌های صنفی مرغ کشتار روز در شهرستان قیمت‌های فوق را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فروش مرغ مرغ منجمد تنظیم بازار مرغ کشتار روز هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهریز گفت: طی گشت و کنترل منطقه حفاظت شده کالمند، سه نفر شکارچی غیرمجاز توسط ماموران یگان این منطقه دستگیر شدند. 

روح الله زارع افزود: از متخلفان یک قبضه اسلحه گلوله زنی غیر مجاز جنگی بی بی کلاش، آثار شکار یک راس کل وحشی، چاقو و دیگر ادوات شکار کشف شد. 

وی خاطرنشان ساخت: پرونده متخلفان برای سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ارسال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • حذف بیش از ۳ تن مرغ غیر قابل مصرف از چرخه مصرف انسانی
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز 
  • بانه ، قطب تولید گوشت مرغ در استان