Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@12:36:55 GMT

اینتر اریکسن را نخواهد، درهای آژاکس به روی او باز است

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۵۸۷۴

اینتر اریکسن را نخواهد، درهای آژاکس به روی او باز است

گزارش شده است که کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی اینتر، در حال مذاکره با آژاکس است.

به گزارش "ورزش سه"، کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی اینتر که در مسابقات یورو 2020 دچار ایست قلبی شد و یک دستگاه ضربان ساز در سینه اش نصب شده است، از آنجایی که طبق قوانین سری آ نمی تواند با دستگاه ضربان ساز به میدان برود، در حال مذاکره با باشگاه آژاکس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اریکسن تنها در صورتی می تواند بار دیگر برای اینتر بازی کند که دستگاه ضربان ساز را در بیاورد، اما پیش از این کار پزشکان باید مطمئن شوند که این بازیکن 29 ساله بار دیگر دچار ایست قلبی نخواهد شد.

 

 

با توجه به این موضوع، دیدن گزارش هایی درباره اینکه اریکسن برای انتقال به آژاکس در حال مذاکره است، چندان تعجب آور نیست.

ممکن است اریکسن به صورت قرضی به آژاکس منتقل شود و یا قرارداد خود را با اینتر با رضایت متقابل فسخ کند.

 

این بازیکن 29 ساله از طریق آکادمی جوانان آژاکس به میادین راه یافت و تا پیوستن به تاتنهام در سال 2013 در آژاکس بازی کرد.

 

اریکسن در ژانویه 2020 با یک انتقال 27 میلیون یورویی به اینتر پیوست و فصل گذشته در مسیر فتح اسکودتو کم کم در نراتزوری جا افتاده بود.

 

 

اریکسن همچنین روز گذشته یک پیام ویدیویی برای یک دختر 9 ساله که به ضربان ساز نیاز دارد، ارسال کرد و گفت: "مطمئنم که خیلی زود به زندگی عادی باز می گردی، می دانم که من این کار را کردم."

 

ایوی دختر 9 ساله انگلیسی است قرار است تا چند روز دیگر به دلیل مشکلی مشابه با اریکسن تحت عمل جراحی قرار گرفته و یک دستگاه ضربان ساز در سینه او کار گذاشته شود.

ایوی ستاره سابق تاتنهام را بسیار دوست دارد و بنابراین خانواه اش نامه ای به اریکسن فرستادند و در پاسخ ستاره اینتر نیز در فیسبوک با انتشار ویدیویی به ایوی پاسخ داد.

 

 

اریکسن در این پیام ویدیویی گفت: "سلام ایوی، کریستین هستم. ممنون به خاطر نامه دوست داشتنی ات. من امشب آن را خواندم. امیدوارم در حالی پا به این عمل بگذاری که احساس راحتی و اطمینان می کنی. در بیمارستان بودن هیچوقت خوب نیست، اما مطمئنم که پزشکان می دانند چه کار می کنند و به تو کمک خواهند کرد.

مطمئنم که خیلی زود به زندگی عادی باز می گردی، می دانم که من این کار را کردم. مطمئنم در مورد تو هم همینطور خواهد بود.

فقط می خواستم برای تو بهترین ها را آرزو کنم و امیدوارم شاید در آینده یکدیگر را ببینیم."

 

 

 

 

 

اینتر میلان کریستین اریکسن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان کریستین اریکسن دستگاه ضربان ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۵۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل احتمالی که دختر جیمی‌جامپ‌ ایجاد کرد/ آیا درهای آزادی روی هواداران خانم استقلال بسته می شود؟

پس از بروز برخی اتفاقات در حاشیه دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال گمانه‌زنی می‌شود که شاید استقلال نتواند از حضور طرفداران خانم خود در استادیوم آزادی بهره‌مند شود.

به گزارش خبرورزشی، حضور یک جیمی جامپ در دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال در اواخر بازی این دو تیم و رفتن یک دختر خانم به سمت دروازه‌بان تیم استقلال موجب شد تا حساسیت‌هایی در این ارتباط درباره حضور بانوان در ورزشگاه به وجود بیاید.

در همین باره با برخی افراد مسئول در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال صحبت کردیم که مشخص شد این وضعیت فعلا درباره استادیوم آزادی مشکلی ایجاد نمی‌کند بلکه اگر قرار بر تصمیمات تازه باشد موضوع در ارتباط با ورزشگاه‌هایی اتخاذ خواهد شد که خانم‌ها و آقایان همزمان در یک طبقه قرار می‌گیرند.

در همین باره خبردار شدیم با توجه به در پیش بودن مسابقات هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر و با توجه به در نظر گرفتن میزبانی تیم‌ها این موضوع در جلسه شورای تامین دیدارهای هفته پیش رو بیشتر مورد بحث قرار می‌گیرد تا عوامل ناظر بر استادیوم‌ها دقت عمل بیشتری برای عدم حضور جیمی جامپ‌ها اعم از خانم یا آقا در زمین چمن داشته باشند.

اما نکته حساس و حائز اهمیت درباره بازی خانگی این هفته استقلال مقابل شمس آذر قزوین در ورزشگاه آزادی است. شاگردان جواد نکونام آخرِ همین هفته باید در استادیوم آزادی میزبان تیم شمس آذر قزوین باشند که معمولا بانوان هم در همه مسابقات گذشته برای تشویق تیم آبی‌پوش تهرانی به آزادی رفته‌اند.

در این باره از یک مقام آگاه در فدراسیون فوتبال سوال کردیم که آیا مشکلی برای حضور بانوان در حاشیه دیدار پیش روی استقلال به وجود خواهد آمد یا نه، که این فرد گفت: با توجه به شرایط ورزشگاه آزادی و این‌که خانم‌ها در طبقه دوم مستقر می‌شوند از این بابت مشکلی نخواهیم داشت. ما در تلاش بودیم تا شرایطی ایجاد کنیم که خانم‌ها از طبقه دوم به طبقه اول تغییر مکان بدهند و این موضوع طی هفته‌های آتی یا حتی مسابقات فصل آینده لیگ برتر اجرایی شود اما با توجه به اقدام دور از انتظار هواداری که در اراک وارد ورزشگاه شد این موضوع بار دیگر باید مورد بررسی قرار بگیرد. اما برای برگزاری بازی استقلال تا این لحظه هیچ ممنوعیت یا محدودیتی درباره حضور بانوان ابلاغ یا اعلام نشده است.

یادآور می‌شود دیدار تیم‌های استقلال و شمس آذر قزوین روز جمعه هفته جاری سی‌و یکم فروردین ماه و از ساعت ۱۸ در استادیوم آزادی برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: «جیمی جامپ»‌های انتخاباتی تذکر قانونی معاون زنان رئیس‌جمهور در توییتر؛ وزیر ورزش درمورد دختران جیمی‌جامپ باید پاسخگو باشد! (+عکس)

دیگر خبرها

  • مگا پروژه 22.5 میلیاردی متروی ریاض/ درهای عربستان به روی جهان باز می‌شود؟ (فیلم)
  • مگا پروژه 22.5 میلیاردی متروی ریاض/ درهای عربستان به روی جهان باز می‌شود؟
  • آژاکس و رویاپردازی پیرامون بازگشت اریک تن هاخ
  • رقابت آیندهوون با آژاکس برای جذب سرجینیو دست
  • شکستن شیشه ها و ازدحام در کنسرت معین در وان ترکیه (فیلم)
  • مشکل احتمالی که دختر جیمی‌جامپ‌ ایجاد کرد/ آیا درهای آزادی روی هواداران خانم استقلال بسته می شود؟
  • درهای سازمان بسیج هنرمندان به روی همه باز است
  • درهای بهشت زهرا(س) باز شد؛ تجمع مردمی بر سر مزار شهید تهرانی مقدم
  • (ویدئو) رابطه مصرف نوشیدنی‌های شیرین و ضربان نامنظم قلب
  • رابطه مصرف نوشیدنی‌های شیرین و ضربان نامنظم قلب (فیلم)