Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: خبرنگاران معرف ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی در جامعه هستند و در این راستا باید همه تلاش خود را به کار گیرند تا کیفیت بهبود زندگی در جامعه افزایش بیشتری یابد.
به گزارش روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی، بهزاد سام دلیری با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی و تبریک روز خبرنگار افزود: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است که آشنایی بیشتر مردم با آنها می‌تواند در بهبود کیفیت زندگی شان نقش موثری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: استان مرکزی کریدور ارتباطی صنعت و قطب چهارم صنعت کشور است اما به معنای واقعی و با رشدی که صنعت در این استان داشته، رفاه اجتماعی خیلی رشد نکرده و نیاز است تلاش‌های جدی برای افزایش این مهم در جامعه صورت گیرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: شفافیت در امور و مبارزه با فساد شعار اصلی دولت سیزدهم است و این مهم در این نهاد نیز در اولویت امور قرار دارد.
سام دلیری اظهارداشت: صنایع استان مرکزی به دلیل مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه از رونق سال‌های ابتدایی برخوردار نیستند و این موضوع باعث شده رهبر معظم انقلاب سال‌های متمادی به بحث حمایت از تولید داخلی تاکید دارند و نیاز است همه در این راستا و رفع موانع تولید و مانع زدایی‌ها تلاش کنند.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
19 اَمرداد 1400 10:20
روابط عمومی تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی |
کد خبر : 243,392
کلیدواژه ها: خبرنگار ,روز خبرنگار ,خبرگزاری ,دستگاه های اجرایی, سام دلیری
نظرات بینندگان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۵۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه نخبگان کار و تولید به کمک مردمی سازی اقتصاد بیایند

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالله دارایی با اشاره به شعار ابلاغی مقام معظم رهبری برای سال جدید گفت: برای رسیدن به مردمی سازی اقتصاد و مشارکت مردمی در جهش تولید، به کمک جامعه نخبگان کار و تولید نیازمندیم. توسعه بخش تعاون یکی از سریع‌ترین و دسترس پذیرترین روش‌های مردمی سازی اقتصاد و مشارکت مستقیم مردم در تولید است و سهم ۲۵ درصدی تعاونی‌ها در بخش اقتصاد با مشارکت مردم محقق می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز مطرح کرد: در مرحله نخست کاهش دخالت دولت به مفهوم عام در بخش تولید و در ادامه آن فراهم کردن فضای رقابتی و دوری از انحصارگرایی در اقتصاد و تولید به عنوان وظیفه اساسی دولت‌ها در تحقق شعار سال نقش مهمی دارد اما مهم‌تر از همه با باور به وجود فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود کشور توسط مردم و جامعه نخبگان کار و تولید و حرکت به این سمت می‌تواند در مردمی سازی واقعی اقتصاد گام برداشت.

وی افزود: دولت سیزدهم از ابتدای کار به مردمی سازی اقتصاد باور داشت، البته بماند که همه اقتصاد در اختیار همه دولت‌ها نیست و مباحثی نیز در این خصوص وجود دارد اما می‌توان با ایجاد زمینه مشارکت گسترده مردم در فعالیت‌های اقتصادی به ویژه توسعه تعاونی‌ها از طریق سرمایه گذاری، تولید، کارآفرینی و مصرف به این سمت حرکت کرد. افزایش بهره وری، کاهش فساد و رانت و توزیع عادلانه درآمد برای کشور از آثار مردمی سازی اقتصاد است.

دارایی گفت: از مردم، تولیدکنندگان و جامعه نخبگان کار و تولید استان دعوت می‌کنم برای تحقق این امر پای کار بیایند. ما در بخش تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای همکاری با مردم و بخش خصوصی همچون گذشته آماده ایم و معتقدیم مردمی سازی اقتصاد به معنای مشارکت گسترده مردم در فعالیت‌های اقتصادی امکان پذیر است و فکر می‌کنیم اگر اجازه دهیم مردم نقش اصلی خود را در این خصوص ایفا کنند، مردمی سازی اقتصاد محقق خواهد شد و این مشارکت به جهش تولید خواهد انجامید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز اظهار کرد: باور دارم دولت‌ها با حمایت‌های مالی و قانونی بیشتر از دانش‌بنیان‌ها و برون‌سپاری شرکت‌های تولیدی دولتی به مردم طبق سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی از یک سو و اعمال سیاست‌های پولی و بانکی در جهت مهار تورم و تثبیت اقتصادی از سوی دیگر و اتخاذ تصمیم‌های امیدآفرین توسط مجلس و دولت در بخش تولید و اقتصاد، می‌توانند به این مهم دستیابی پیدا کنند.

به گفته وی، قرارگاه مردمی سازی اقتصاد در البرز فعال است و کمیته‌های تخصصی مشارکت مردم در جهش تولید و مردمی سازی اقتصاد نیز در این دستگاه در سال جدید فعال می‌شود تا با همکاری شرکای بزرگ اجتماعی این دستگاه که بیش از ۷۰ درصد گروه‌های مختلف مردم را شامل می‌شود، برای این موضوع تلاش کنیم و البته برنامه‌های بسیار خوبی هم پیش بینی شده است که به مرور به استحضار مردم عزیز و شریف استان البرز خواهم رساند.

کد خبر 6064210

دیگر خبرها

  • تعیین برش های شهرستانی در اولویت برنامه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی
  • جامعه نخبگان کار و تولید به کمک مردمی سازی اقتصاد بیایند
  • تایید بیش از ۸ هزار عنوان شغلی به‌عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • مرتضوی: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین اعمال می‌شود +فیلم
  • تکمیل ظرفیت واحد‌های بوم‌گردی مازندران تا ۲۴ فروردین
  • بیش از ۸ هزار عنوان شغلی در کرمانشاه سخت و زیان آور شناخته شد
  • هدف وزارت کار برای جهش ۲۰درصدی تولید صنایع بزرگ
  • مردم باید اقدامات مسئولان را در سفره خود لمس کنند
  • استقبال از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در کردستان ۶۵ درصدی شد