Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه بهارستان  در خصوص نحوه دستگیری اعضای شورای دوره پنجم نسیم شهر و شهردار به اتهام فساد مالی گفت : اینکه برخی تصور کنند که ما یکباره رفتیم سراغ این افراد و آنان را دستگیر کردیم اشتباه است.

به گزارش رکنا، سرهنگ درویشی در جمع خبرنگاران با اشاره به نحوه دستگیری این افراد گفت : ما پیش از دستگیری با توجه به مستندات موجود چندین بار به این افراد تذکر جدی داده بودیم و مصرانه به دنبال حفظ آبرو  آنان نیز بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ یک از دستگیری اعضای شورای شهر و شهردار نسیم شهر بدون تذکر نبود و از آنان خواستیم روند کاری خود را اصلاح کنند که نشد و در نهایت منجر به دستگیری آنان شد.

از همه بالاتر حفظ حق و حقوق مردم است و اگر کسی در جایگاهی بخواهد دستشو تو جیب مردم بکند ما سکوت نخواهیم کرد چرا که این موضوع خط قرمز ما می باشد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فساد مالی دستگیری شهردار اخبار حوادث دستگیری فساد فساد مالی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت ازدواج محمدرضا گلزار فرهاد مجیدی فیلم های لاله اسکندری لباس لاله اسکندری لاله اسکندری ریحانه پارسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۶۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با حجت‌الاسلام کفیلویی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز ۷ فروردین به مناسبت فرا رسیدن سال نو و تبریک عید نوروز ضمن حضور هیئت همراه با حجت‌الاسلام محمد کفیلویی دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

وی در این دیدار نام‌گذاری امسال با عنوان « جهش تولید با مشارکت مردم» توسط رهبر معظم انقلاب را یادآوری کرد و گفت: تریبون مساجد بهترین ظرفیت برای تبیین مطالبات رهبری و بررسی مسائل روز کشورمان است که باید از این بستر حداکثر بهره را برد، کما اینکه تاکنون چنین بوده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: با توجه به اینکه طلاب و روحانیون در بین مسئولان و مردم جایگاه خطیری دارند می‌توانند در نهادینه شدن شعار سال گام بردارند.

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی شهردار و اعضای شورای شهر رشت با فرمانده سپاه قدس گیلان
  • برنامه ریزی برای رفع بیکاری در کردستان
  • شبکه مدیران محله در استان قم تشکیل شد
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • تکمیل بیمارستان نسیم شهر برای مردم بهارستان ضرورت دارد
  • جزئیات همکاری شهرداری تهران با چینی‌ها از زبان شهردار تهران + فیلم
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • دستگیری ۱۴۷ نفر در ترکیه به ظن همکاری با داعش
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با حجت‌الاسلام کفیلویی