Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@22:57:13 GMT

آغاز عملیات گازرسانی به شهرک صنعتی الغدیر

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۸۲۱۸

آغاز عملیات گازرسانی به شهرک صنعتی الغدیر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و در حاشیه هجدهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برنامه های حمایتی از صنایع قم بیان کرد: الحاق زمین به نواحی و شهرک های صنعتی استان یکی از برنامه های حمایتی از صنایع در قم بوده است.

وی افزود: قم در شعاع ۱۲۰ کیلومتری پایتخت واقع شده و از این رو متقاضیان بسیار زیادی برای سرمایه گذاری در این استان وجود دارند، از این رو نیاز بود تا اراضی ملی و حتی اراضی متعلق به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بر اساس تفاهم نامه ها و مصوبات کارگروه ها به شهرک های صنعتی استان ملحق شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم با بیان این که توسعه شهرک های صنعتی استان برای پاسخگویی به نیازهای ۱۰ سال آینده برنامه ریزی شده است گفت: پیگیری زیرساخت های آب، برق و گاز این شهرک ها در دستور کار قرار دارد.

سرمست همچنین به آغاز عملیات گازرسانی به شهرک صنعتی الغدیر توجه داد و اظهار کرد: حمایت از واحدهای صنعتی استان بویژه پشتیبانی از واحدهای موفق در اولویت مدیریت استان است.

وی در عین حال به آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ ترین کارخانه تولید پارچه چادر مشکی در استان اشاره و خاطر نشان کرد: این کارخانه با سرمایه گذاری یک هزار و ۱۳۰ میلیارد تومانی در حال اجراست و مقرر شده تا یک سال آینده به بهره برداری برسد.

استاندار قم همچنین درباره سالروز بزرگداشت حمایت از صنایع کوچک تصریح کرد: بیشتر صنایع استان جزو صنایع کوچک و متوسط اند که این صنایع در شهرک های صنعتی مستقرند.

وی درباره برنامه های حمایتی از این واحدها نیز گفت: طرح های پشتیبانی و تشویقی از این واحدها در قالب خوشه های صنعتی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: قم شهرک های صنعتی عملیات گازرسانی سرمایه گذاری صنعتی استان شهرک های صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۸۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سهراب فیض‌زاده ­رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی در مصاحبه با خبرنگار چاراویماق از آمادگی واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران خبر داد.

گفتنی است؛ شهرستان چاراویماق با دارا بودن وسعت زیاد و ظرفیت مناسب برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف، به علت نبود کارخانجات متناسب، تولیدات بخش‌های کشاورزی و معادن، بصورت خام، فرآوری و باعث مهاجرت مردم می شود؛ در این میان، شهرک صنعتی چاراویماق یکی از زیر ساخت‌های مناسب برای جذب سرمایه گذار و توسعه و آبادانی این شهرستان که با توجه به قرارگرفتن درجوار آزاد راه پیامبر اعظم(ص)، هم برای سرمایه گذاری و هم در حوزه اشتغال‌زایی، کمک بزرگی برای جوانان جویای کار می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • آغاز عملیات بهسازی و ترمیم سیل‌بندهای ۲ بلوار شهر ایلام
  • آغاز عملیات بهسازی و ترمیم سیلبند‌های بلوار صنایع و شهید تندگویان
  • اجرای ۲۰۲ کیلومتر عملیات شبکه خط تغذیه گاز در همدان
  • ساخت پنج شهرک انرژی خورشیدی
  • آغاز عملیات احداث شهرک جدید بومیز جهرم در آینده نزدیک
  • برون‌رفت از مشکلات کشاورزی در گرو توسعه عملیات گلخانه‌ای
  • تدوین برنامه تحولی شهرک‌های صنعتی فارس در ۱۱۰ شاخص عملیاتی