Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا  امیر سرتیپ خلبان علیرضا انگیزه روز سه‌شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران در پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان افزود: نیروهای مختلف سپاه، نیروی زمینی، دریایی و هوایی و پدافند هوایی ارتش دوشادوش هم اقتداری خلق کرده‌اند که دشمن جرات کوچکترین اقدامی ندارد.
وی با اشاره به اینکه برخی از روسای جمهور کشورهای استکباری در برخی مقاطع ایران، عراق و افغانستان را محور شرارت قلمداد کردند، افزود: این کشورهای استکباری با وجود  حمله به عراق و افغانستان جرات کوچکترین تعرضی به مرزهای نظام اسلامی را پیدا نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده پایگاه شهید بابایی اصفهان ادامه داد:  در مقطع تاریخی دیگر یکی از روسای جمهور تاجرمآب کشورهای استکباری ایران را  تهدید کرد که ۵۲ نقطه فرهنگی و نظامی را هدف قرار خواهد داد و پس از اقدام قاطع نظام اسلامی ذلیلانه از گفته خود عقب نشینی کرد.
امیر انگیزه اظهار کرد: امروز قدرت ترکیبی و عمق راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران از خلیج فارس تا دریای مدیترانه، از سواحل مکران تا دریای سرخ و اقیانوس‌ها دشمن را به حیرت انداخته است.
وی با اشاره به نقش شهدای خبرنگار و به ویژه شهیدانی چون آوینی و صارمی، تاکید کرد: شهید آوینی از جمله شهدای رسانه بود که در واقع مرد میدان بود و همانند شهید سلیمانی دفاع از اسلام و انقلاب را  در میدان دنبال کرد کما اینکه آنچه شهید سلیمانی را شهید سلیمانی کرد مرد میدان بودن این شهید بود.
همچنین رییس عقیدتی پایگاه شهید بابایی اصفهان در این‌مراسم با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران افسران دفاع در برابر جنگ‌نرم دشمن، شایعه پراکنی‌ها هستد.
حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا سبحانی ادامه داد: همانطور که شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع امنیت، شهدای مدافع سلامت در راه اسلام و انقلاب تقدیم شده‌اند، شهدای خبرنگار نیز شهدای مدافعان امنیت روانی جامعه هستند.
پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان از یگان‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مسافر در اصفهان است.

۱۷ مرداد به مناسبت روز شهادت محمود صارمی به دست تروریست‌های مسلح در افغانستان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

برچسب‌ها محمود صارمی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز خبرنگار اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمود صارمی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز خبرنگار محمود صارمی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز خبرنگار اصفهان شهید بابایی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، رژه نیروهای مسلح در سنندج صبح چهارشنبه در محوطه لشکر ۲۸ پیاده کردستان به مناسبت روز ارتش برگزار شد.

در این آئین یگان‌های نمونه ارتش آخرین توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند و تجهیزات جدید و پیشرفته نظامی و دفاعی موتوری و زرهی را در معرض دید حاضران قرار دادند.

‌نیروهای مسلح با رژه خودرویی، اقتدار خود را در دفاع از تمامیت ارضی کشور و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

استاندار کردستان در مراسم رژه نیروهای مسلح اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با نگاهی تیزبینانه و تدابیر لازم در همه دوران‌های پرتلاطم، هدایت جامعه را برعهده داشتند و با تکیه بر توانمندی‌های نظامی و دفاعی کشور ایران امروز از بزرگترین قدرت‌های نظامی دنیا محسوب می‌شود.

اسماعیل زارعی کوشا افزود: با اقدام تنبیهی سپاه علیه رژیم صهیونیستی گوشه‌ای از توانمندی ایران به نمایش گذاشته شد که توسط نیروی هوافضای سپاه با همراهی پدافند هوایی ارتش، در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ما در سوریه انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: نظام اسلامی ما مبتنی بر دین مبین اسلام است و براساس فرامین رهبر حکیم و پیامبر گونه، امروز دست به اقدامی می‌زند که همه دشمنان و دوستان ملت را در دنیا انگشت به دهان می‌گذارد و کسانی را که دل در گرو آزادگی دارند، خوشحال می‌کند.

زارعی کوشا اذعان کرد: پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی، کسانی را که به زعم باطل خود برای نظام اسلامی خواب‌های آشفته می‌دیدند، در بهت فرو برد که افتخاری بزرگ و ناشی از برکت خون شهداست.

استاندار کردستان به ویژگی‌های ارتش ایران اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: اسلامی بودن، ولایی بودن، مردمی بودن، خودکفایی، انضباط و سادگی از ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است که وجه تمایز ارتش کشورمان با دیگر ارتش‌های جهان را نشان می‌دهد.

وی یادآور شد: ولایی بودن به معنای فرمانبری از فرمان رهبری است که در جایگاه نیابت ولی عصر ایستاده و با درایت نیروهای مسلح را مدیریت می‌کند.

این آئین باحضور برخی از مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی مستقر در منطقه و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.

کد خبر 6080631

دیگر خبرها

  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • عملیات وعده صادق آغاز کاری بزرگ در عرصه دفاعی است
  • توان و قدرت بالای نیروهای مسلح ایران بر همگان عیان شد + فیلم
  • نیرو‌های مسلح ما بزرگترین عملیات پهپادی دنیا را رقم زدند
  • نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران از قوی‌ترین نیروهای مسلح جهان است
  • نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر+ تصویر
  • رئیسی: کوچک‌ترین تعرض رژیم صهیونیستی به خاک ایران به برخوردی سهمگین منجر می‌شود
  • کوچک‌ترین تعرض به خاک ایران به برخوردی سهمگین منجر می‌شود
  • برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج
  • رئیسی: کوچک ترین تعرض رژیم صهیونیستی به خاک ایران به برخوردی سهمگین و شدید با آنها منجر می‌شود