Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سیداحمد علم‌الهدی روز سه‌شنبه در پیامی به مناسبت آغاز دهه احیای امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر، نقد دلسوزانه رسانه‌ها را موجب رشد جامعه دانست و افزود: رسانه‌ها هم باید به تعریف اسلام از نقد دلسوزانه توجه داشته باشند تا در این مسیر از دایره انصاف و عدالت خارج نشوند.

وی، یاد و خاطره شهدای خبرنگار را گرامی‌ داشت و ضمن تبریک روز خبرنگار، از تلاش‌های این قشر فرهیخته و دلسوز برای اطلاع رسانی به جامعه در دوران شیوع کرونا قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به تلاش‌های خبرنگاران برای جلوگیری از شیوع شایعات و انحرافات در دوران کرونا خاطرنشان کرد: این قشر زحمتکش در رسانه‌های مختلف از صداوسیما گرفته تا مطبوعات، خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و رسانه‌های نوین، پا به پای بسیاری از اقشار دیگر در جبهه مقابله با این ویروس مبارزه کردند.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: از خبرنگاران می‌خواهم معیار نوشته‌های خود را نقد دلسوزانه قرار دهند و اجازه ندهند رسالت آگاهی‌بخشی آنان تحت تاثیر سیاسی‌بازی، غرض‌ورزی و منافع عده‌ای قرار گیرد که هدفشان هجمه تبلیغاتی و رسانه‌ای علیه ملت ایران است.

اول تا دهم ماه محرم، دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است.

برچسب‌ها مشهد امر به معروف و نهی از منکر سید احمد علم الهدی خبرنگار روز خبرنگار رسانه نقد صریح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد امر به معروف و نهی از منکر سید احمد علم الهدی مشهد امر به معروف و نهی از منکر سید احمد علم الهدی خبرنگار روز خبرنگار رسانه نقد صریح نقد دلسوزانه علم الهدی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزند آیت‌الله علم‌الهدی شایعه جنجالی را تکذیب کرد

ماجد علم‌الهدی گفت: هیچ‌گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ او ندارم. تا امروز به هیچ یک از زیر مجموعه‌های گردشگری این هلدینگ نرفتم و سرمایه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این زمینه هم ندارم.

چند روز قبل یک رسانهٔ فارسی‌زبان مدعی شده بود که شرکتی که درخت‌های هیرکانی را بریده، متعلق به ماجد علم‌الهدی است. پروندهٔ درخت‌های هیرکانی هم در قوهٔ‌قضائیه در حال پیگیری است.

سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • تحلیل آیت الله علم الهدی از «نقش مردم» در تحقق شعار سال
  • فرزند آیت‌الله علم‌الهدی شایعه جنجالی را تکذیب کرد
  • علم‌الهدی: تامین اقتصادی اصل قرار گیرد، مردم یکدیگر را پاره پاره می‌کنند | اینجوری یزید بوجود می‌آید!
  • واکنش فرزند علم‌الهدی به شایعه سهامداری در یک هلدینگ
  • قطع ۴۰۰۰ درخت هیرکانی توسط شرکت فرزند آیت‌الله علم‌الهدی؟ | پاسخ فوری ماجد علم‌الهدی به ادعای یک رسانه ضد ایرانی
  • پسر علم‌الهدی: ارتباطی با هولدینگ گردشگری ندارم
  • پسر آیت‌الله علم‌الهدی: ارتباطی با هولدینگ گردشگری ندارم
  • واکنش فرزند علم‌الهدی به اتهامات اقتصادی و ماجرای قطع 4000 درخت هیرکانی + عکس
  • احمد علم الهدی: اگر تامین اقتصادی اصل قرار گیرد، مردم یکدیگر را پاره پاره می‌کنند
  • اجرایی شدن قانون سمع شکایات در افغانستان