Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@09:33:54 GMT

خبر مهم/ بازنشستگان بخوانند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۹۲۰۶

خبر مهم/ بازنشستگان بخوانند

ستاره پارسی : بازنشستگان منتظر پاداش پایان خدمت خود هستند. بازنشستگان چه زمان این پاداش را دریافت خواهند کرد؟ دولت دوازدهم به پایان راه خود رسیده اما هنوز پاداش پایان خدمت بازنشستگان ۹۹ پرداخت نشده است. این در حالیست که در استان‌های مختلف، وعده‌هایی برای پرداخت هرچه سریعتر پاداش پایان خدمت بازنشستگان داده شده است، برای مشاهده ادامه خبر به لینک بازنشستگان مراجعه کنید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: فردا

کلیدواژه: بازنشستگان حقوق بازنشستگان واریز حقوق بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۹۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش اسناد درمانی بازنشستگان و صدور معرفی‌نامه بیمه تکمیلی تا پایان اردیبهشت

اداره‌کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بابت خدمات بستری، اعمال جراحی، رادیوتراپی، تهیه داروی بیماران خاص و شیمی درمانی در مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت آتیه‌سازان حافظ، تا پایان اردیبهشت معرفی‌نامه آنلاین صادر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اداره‌کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص «بیمه تکمیلی» بازنشستگان اطلاعیه‌ای صادر کرد که در این اطلاعیه آمده است: با توجه به برگزار نشدن مناقصه بیمه تکمیلی درمان سال ۱۴۰۳ و جهت تسهیل روند درمانی بیمه شدگان مشترک این صندوق، تا پایان اردیبهشت و مشخص شدن برنده مناقصه، جهت خدمات بستری، اعمال جراحی، رادیوتراپی، تهیه داروی بیماران خاص و همچنین شیمی درمانی در مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت آتیه‌سازان حافظ معرفی‌نامه آنلاین صادر می‌شود.

پذیرش امانی اسناد خسارت درمانی سال ۱۴۰۳ در شعب آن شرکت نیز همچنان صورت می‌گیرد و جای نگرانی برای بازنشستگان نیست.

در این اطلاعیه به افراد تحت پوشش خدمت بیمه تکمیلی درمان صندوق بازنشستگی کشوری توصیه شده است که با توجه به ثبت نشدن مدارک در سامانه نرم افزاری بیمه، بیمه شدگان، اسناد ۱۴۰۳ را تا مشخص شدن شرکت بیمه برای سال ۱۴۰۳، نزد خود نگهداری کنند.

کد خبر 746200

دیگر خبرها

  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • واریز پاداش سوادآموزان قبول شده در استان همدان
  • بازنشستگان بخوانند/ متناسب‌سازی حقوق از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد
  • پذیرش اسناد درمانی بازنشستگان و صدور معرفی‌نامه بیمه تکمیلی تا پایان اردیبهشت
  • حقوق فروردین بازنشستگان فولاد امروز واریز می‌شود + درصد افزایش
  • آخرین اخبار واریز پاداش سوادآموزان قبول شده سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱
  • پذیرش اسناد درمانی بازنشستگان تا پایان اردیبهشت ماه