Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی همزمان با آغاز هفته امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، نقد دلسوزانه رسانه‌ها را موجب رشد جامعه دانست و اظهار کرد: رسانه‌ها باید به تعریف اسلام از نقد دلسوزانه توجه داشته باشند تا از دایره انصاف و عدالت خارج نشوند، از طرف دیگر، ستاد امر به معروف و نهی‌از منکر نیز باید پیگیری کند که خبرنگار یا رسانه‌ای در قبال نقد دلسوزانه مورد هجمه مدیر یا نهادی قرار نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و تبریک به مناسبت روز خبرنگار، از تلاش‌های این قشر فرهیخته و دلسوز در دوران همه‌گیری ویروس کرونا قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به تلاش‌های خبرنگاران برای جلوگیری از شیوع شایعات و انحرافات در دوران همه‌گیری ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: این قشر زحمتکش در رسانه‌های مختلف از صداوسیما گرفته تا مطبوعات، خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و رسانه‌های نوین پا به پای بسیاری از اقشار دیگر در جبهه مقابله با این ویروس مبارزه کردند.

وی افزود: از خبرنگاران می‌خواهم معیار نوشته‌های خود را نقد دلسوزانه قرار دهند و اجازه ندهند رسالت آگاهی‌بخشی آنان تحت تأثیر سیاسی‌بازی، غرض‌ورزی و منافع عده‌ای که هدفشان هجمه تبلیغاتی و رسانه‌ای علیه ملت ایران است، قرار گیرد.

کد خبر 5278267

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ستاد امر به معروف و نهی منکر شیوع کرونا شایعه ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم روز خبرنگار بوشهر آمار کرونا شورای شهر مراسم عزاداری شیوع کرونا واکسن کرونا کرمانشاه گرگان عکس استانها اردبیل نقد دلسوزانه رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۹۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع خودجوش بانوان بافقی در حمایت از طرح نور فراجا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، بانوان بافقی با سر دادن شعار‌هایی از جمله نیروی انتظامی تشکر تشکر، حجاب حکم خدا منکر آن بی حیا و... حمایت خود را از حجاب و اقدام تاثیرگذار نیرو‌های فراجا اعلام کردند. 

حجت‌الاسلام سمتی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بافق در این تجمع گفت: براساس آیات قرآن کریم امر به معروف و نهی از منکر از وظایف ما است و اگر بخواهیم از نیرو‌های جان بر کف فراجا حمایت کنیم، محور و مبنای حمایت ما، دستورات قرآن کریم است. 

او افزود: به گفته رهبر معظم انقلاب مسئله حجاب، توسط دشمن به یک چالش تحمیلی تبدیل شده است و ما باید نسبت به ملاحظات فقهی، شرعی و قانونی این مسئله توجه ویژه داشته باشیم. 

سمتی بیان کرد: این تجمع‌ها هم نمادین است و هم نمادین نیست؛ نمادین است به این دلیل که همه مردم شرکت نمی‌کنند و نمادین نیست به این دلیل که این اعتقاد ما است و فقط برای این یک ساعت جمع نشدیم و قلباً با این اقدام همراه هستیم. 

اجرای سرود و سخنرانی از دیگر برنامه‌های این تجمع بود.

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • تجمع خودجوش بانوان بافقی در حمایت از طرح نور فراجا
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • بودجه ستاد امر به معروف در سال گذشته چقدر بود؟
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد
  • لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف: رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف:رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد /رئیس ستاد، وزیر کشور است /از طرح نور حمایت می کنیم اما از مأموران متخلف نه!