Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@22:48:14 GMT

دستگیری قاتل متواری در آبادان

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۱۸۰۲

دستگیری قاتل متواری در آبادان

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتطامی شهرستان آبادان گفت: در پی گزارش فوریتی پلیس ۱۱۰مبنی بر پیدایش جسد متعلق به جوان ۲۹ساله ای در یکی از مناطق آبادان ،بلافاصله ماموران  کلانتری ۱۱ولیعصر به همراه تیم ویژه جنایی در صحنه حاضر ،مشخص شد جسد متعلق به وی است که  با ضربات چاقو به قتل رسیده و قاتل از صحنه متواری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در تحقیقات میدانی و اطلاعاتی  پلیس مبارزه با جرائم جنایی مشخص شد، قاتل و مقتول از قبل باهمدیگر اختلافات شخصی داشتند ، فرد قاتل به عنوان مسافر سوار بر خودرو پراید مقتول شده و در فرصت مناسب در یکی از مناطق حاشیه و خلوت آبادان ،ضمن به قتل رساندن مقتول با ضربات چاقو ، خودروی ایشان را نیز به سرقت برده است

فرمانده انتطامی شهرستان آبادان تصریح کرد: تلاش ماموران آگاهی در جهت شناسایی قاتل فراری ادامه داشته تا اینکه دیروز، مخفیگاه وی راشناسایی ، ضمن هماهنگی قضایی جهت دستگیری وی اقدام ، ابتدا خودروی مقتول در حیاط منزل فرد قاتل کشف ، سپس متهم در جهت جلوگیری از دستگیری وی، اقدام به خودزنی با چاقو از ناحیه دست چپ نموده ، بلافاصله دستگیر و جهت مداوا به بیمارستان انتقال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در پایان با بیان اینکه علیه متهم پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا ارسال گردید گفت: از دستگاه قضا انتظار می رود با حاملان سلاح سرد برخورد قاطع و قانونی داشته باشد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارق حمل سلاح سرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۱۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمود میرفیضی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان، تیمی ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خوزستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: متهم با استفاده از شگردهای مختلف و دادن چک، اعتماد آنها را جلب کرده و برای تحویل خودروی خارجی، مقدار قابل توجهی پول از آنها دریافت کرده است.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: مأموران پلیس با بهره برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار را در شهرستان آبادان شناسایی پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات کاملاً غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد اعلام شده است، تصریح کرد: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6086690

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک در غرب تهران / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو