Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دلیل تامین نشدن اعتبار مالی، تیم‌های ملی مردان و زنان هند جایگزین تیم‌های ملی ایران در مسابقات جام جهانی مینی فوتبال ۲۰۲۱ شدند. به گزارش ایسنا، مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی مینی در شهر کیف پایتخت اوکراین انجام شد که بر این اساس هشت تیم در بخش مردان و هشت تیم در بخش زنان در دو گروه چهار تیمی به مصاف هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه‌بندی جام جهانی زنان این گونه است که در گروه اول اوکراین، سوییس، آمریکا و مولداوی و در گروه ‌دوم صربستان، گواتمالا، مصر و ‌هند حضور دارند و در گروه‌بندی جام جهانی مردان زیر ۲۳ سال نیز در گروه اول اوکراین، اسلواکی، مولداوی و مصر و در گروه دوم کلمبیا، چک، گرجستان و هند شرکت خواهند کرد.

این مسابقات از پنج‌شنبه هفته جاری (۲۱ مرداد ۱۴۰۰) آغاز می‌شود و با وجود تلاش‌های صورت گرفته از سوی انجمن مینی فوتبال فدراسیون ورزش‌های همگانی به منظور تامین اعتبار ۲ میلیارد تومانی به منظور حضور تیم ملی مردان و زنان ایران در جام جهانی مینی فوتبال، این اتفاق رخ نداد و به دلیل نبود حمایت مالی از سوی وزارت ورزش و جوانان در نهایت هند جایگزین ایران در این‌ مسابقات شد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام جهانی مینی فوتبال جام جهانی مینی فوتبال جام جهانی مینی فوتبال 2021 جام جهانی مینی مینی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۲۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنان کمتر می‌خوابند و استرس بیشتری دارند

ایتنا - بر اساس نظرسنجی گالوپ، اکثر بزرگسالان آمریکایی (حدود ۵۷ درصد) اعلام کرده‌اند که خواب شبانه کافی ندارند و تنها ۴۲ درصد می‌گویند که به اندازه کافی می‌خوابند.
بی‌خوابی از معضلاتی است که افراد زیادی با آن دست به گریبان‌اند و کیفیت و کمیت خواب بر عملکرد جسمی و روانی تاثیر به‌سزایی دارد. این مشکل به عوامل متعددی مانند شیوه زندگی، تغذیه و بیماری‌های روحی‌روانی بستگی دارد اما آیا جنسیت هم می‌تواند بر بی‌خوابی یا کم‌خوابی موثر باشد؟

بر اساس نظرسنجی گالوپ، اکثر بزرگسالان آمریکایی (حدود ۵۷ درصد) اعلام کرده‌اند که خواب شبانه کافی ندارند و تنها ۴۲ درصد می‌گویند که به اندازه کافی می‌خوابند.

به گزارش نیویورک‌پست، نتایج این نظرسنجی که در ماه دسامبر انجام شد، کاملا برعکس نتایج نظرسنجی سال ۲۰۱۳ بود. در آن نظرسنجی، ۵۶ درصد آمریکایی‌ها گفته بودند که خواب کافی دارند، در حالی که ۴۳ درصد گرفتار بی‌خوابی یا خواب ناکافی بودند.

نظرسنجی اخیر نشان داد که زنان کمتر از مردان می‌خوابند و تنها ۳۶ درصد زنان و ۴۸ درصد مردان اعلام کرده‌اند که خواب کافی داشته‌اند.

طبق این نتایج، زنان جوان کمترین میزان خواب در یک ماه را داشتند و در مقایسه با ۴۶ درصد مردان جوان، تنها ۲۷ درصد زنان جوان از خواب کافی و مفید خبر دادند. این اختلاف میزان خواب ناشی از جنسیت‌ در زنان مسن کمتر بود و در مقایسه با ۵۱ درصد مردان مسن، ۴۶ درصد زنان مسن خواب کافی داشتند.

در این نظرسنجی از شرکت‌کنندگان خواسته شد تعداد ساعات خواب شبانه را مدنظر داشته باشند. متخصصان مختلف دست‌کم هشت ساعت خواب شبانه را توصیه می‌کنند، اما تنها ۲۶ درصد کسانی که در نظرسنجی شرکت کرده بودند، این مقدار می‌خوابیدند. ۵۳ درصد شرکت‌کنندگان از شش تا هفت ساعت خواب شبانه خبر دادند و حدود ۲۰ درصد هم گفتند که پنج ساعت یا کمتر خوابیده‌اند.

 

این نتایج با داده‌های مربوط به خواب در سال ۱۹۴۲ اختلافی عمده دارد. در آن زمان حدود ۵۹ درصد آمریکایی‌ها هشت ساعت خواب شبانه داشتند و تنها سه درصد افراد خواب پنج ساعته یا کمتر را گزارش کرده بودند.

محققان می‌گویند که احتمالا تغییر هنجارهای فرهنگی و استرس در کمبود خواب افراد جامعه نقش دارد.

سارا فیورونی، محقق ارشد گالوپ، تاکید می‌کند که امروزه افراد بیشتری از تاثیر مثبت خواب خوب بر سلامتی مطلع‌اند و بر همین اساس بیشتر احتمال دارد که به کم‌خوابی خود توجه داشته باشند و آن را گزارش کنند.

او در گفت‌وگو با ای‌پی می‌گوید: «خواب پنج ساعت یا کمتر را در سال ۱۹۴۲ واقعا نمی‌شنیدیم. تقریبا هیچ‌کس نبود که بگوید پنج ساعت یا کمتر خوابیده است.»

این نظرسنجی همچنین از ارتباط بین بی‌خوابی و استرس خبر داد و به نقل از انجمن روانشناسی آمریکا، اشاره کرد افرادی که کمتر می‌خوابند، استرس بیشتری دارند و کسانی که استرس بیشتری دارند، کمتر می‌خوابند. طبق این نظرسنجی، ۶۳ درصد افرادی که گفتند به خواب بیشتری نیاز داشتند، می‌گویند گرفتار استرس‌اند.

سطح استرس آمریکا‌یی‌ها به‌ویژه زنان رو به افزایش است. در سال گذشته، حدود ۵۳ درصد زنان داشتن استرس را گزارش کردند، در حالی که این میزان در مردان ۴۵ درصد بود. زنان جوان با بیشترین میزان استرس مواجه‌اند به طوری که سطح استرس آنان در مقایسه با مردان همسن‌ و‌ سالشان، ۱۴ درصد بیشتر و در مقایسه با زنان مسن‌تر ۲۹ درصد بیشتر بود.

دیگر خبرها

  • زنان کمتر می‌خوابند و استرس بیشتری دارند
  • صعود ۵ تیرانداز به مرحله دوم تفنگ سه وضعیت زنان و مردان
  • رقبای ملی‌پوشان ایران مشخص شدند؛ آغاز رقابت‌ها از فردا
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام آسیا
  • سیل امارات مانع اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ شد
  • زنان مریخی مردان ونوسی یا یک تفاوت‌ شخصیتی ساده؟!
  • تصادف مینی‌بوسِ طرفداران فوتبال در انگلیس؛ ۱۷ نفر مصدوم شدند
  • خرداد، اصفهان میزبان المپیاد جهانی فیزیک