Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، دستورات تولیت آستان قدس به بخش‌های مختلف بهداشتی و خدماتی این آستان برای مقابله با موج پنجم کرونا به شرح زیر است: 

1- تجهیزات ضروری درمان بیماران سریعا تهیه و جهت بهره برداری بیمارستان‌های درگیر کرونا تحویل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گردد.

2- بیمارستان رضوی با ظرفیت کامل و تأمین امکانات و کادر پزشکی مجرب به بیماران کرونایی ارائه خدمات نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3-حمایت کامل برای تسریع واکسیناسیون حاشیه شهر مشهد به لحاظ مالی و نیروی انسانی صورت پذیرد.

4- ارائه خدمات مهمانسرای حضرت رضا(ع) محدود و منابع حاصل از آن در تأمین اقلام پزشکی و دارویی هزینه گردد.

5- شرکت‌های داروسازی آستان قدس با تلاش شبانه روزی و بدون وقفه به افزایش تولید داروهای مورد نیاز بیماران کرونایی از جمله تأمین سرم بپردازند.

6- رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برنامه ها و زیارت حرم مطهر بصورت صد درصدی صورت پذیرد و امکانات لازم در جهت حفظ سلامت زائران از جمله ماسک و مواد ضدعفونی به طور کامل تأمین شود.

7- کانون‌های خدمت رضوی، خادمان و خادمیاران در سراسر کشور با کمک خیرین نسبت به مهارکرونا  و رسیدگی به بیماران نیازمند بسیج گردند.

8- مجموعه های ورزشی و اقامتی آستان قدس در صورت نیاز برای ایجاد مراکز درمانی موقت در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گیرند.

پربیننده ترین ثبت نام واکسن کرونا ( بروزرسانی جدید + لینک ) سرنوشت تعطیلی دو هفته‌ ای کشور چه شد؟ عربستان حج عمره را برای ایران ممنوع اعلام کرد جزییات آزمون استخدامی آموزش و پرورش هشدار / فروش آب مقطر به جای واکسن کرونا!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کرونا آستان قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۴۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری های بهزیستی و آستان قدس رضوی در استان بوشهر تقویت شود

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر عزیزنژاد شنبه شب در دیدار با مدیر کانون‌های خدمت رضوی در استان بوشهر با تقدیر از تلاش‌های آستان قدس رضوی در راستای کمک به مردم محروم، این گونه کارها را بسیار بارزش و ستودنی دانست و افزود: حضور آستان قدس رضوی در کنار مجموعه بهزیستی علاوه بر تأثیرگذاری و اثر بخشی رنگ و بوی خاص خود را می‌دهد دهد که این امر می‌تواند در پیشبرد هدفمند و مؤثر خدمات تخصصی به جامعه هدف بهزیستی اثرگذاری مطلوب داشته باشد.

وی به خدمات مؤثر و تخصصی بهزیستی به جامعه هدف اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به هزینه‌های زیاد مراقبت از معلولان توسط خانواده‌ها و همچنین مراکز تحت نظارت بهزیستی از مسئولان آستان قدس رضوی در خواست می‌شود تا در صورت امکان نسبت به حامی یکی از مراکز تحت نظارت و همکاری فی ما بین جهت فراهم آوردن وسایل بهداشتی و دیگر موارد همکاری لازم را داشته باشند.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر ادامه داد: این امر می‌تواند خدمات ماندگاری برای جامعه هدف به همراه داشته و همانا رضایت خداوند و عنایت ویژه امام هشتم رضا (ع) را در پی داشته باشد.

عزیزنژاد بر تقویت همه جوانب همکاری از جمله فراهم شدن اعزام کاروان جامعه هدف بهزیستی به زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، تهیه جهیزیه ازدواج، لوازم بهداشتی و دیدار خدام رضوی از مراکز ترک اعتیاد و فرزندان تحت نظارت تاکید کرد.

کد خبر 6083796

دیگر خبرها

  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • متن کامل گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره کمبود دارو
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۴۳ هزار نفر در نوروز ۱۴۰۳ از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • 43 هزار نفر در نوروز 1403 از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • همکاری های بهزیستی و آستان قدس رضوی در استان بوشهر تقویت شود
  • نان کامل در ۶ نانوایی شهر ایلام به‌صورت آزمایشی پخت می‌شود