Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار گیلان گفت: نوآوری در فعالیت‌های اقتصادی و شتاب‌بخشی در روند پرداخت تسهیلات رونق تولید به کارآفرینان مورد توجه باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، ارسلان زارع شامگاه سه‌شنبه در جلسه مشترک کارگروه‌های اقتصادی، اشتغال، سرمایه‌گذاری، تسهیل و رفع موانع تولید گیلان ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم اظهار داشت: گیلان با توجه به برخورداری از ظرفیت‌های اقتصادی در بخش‌های مختلف می‌تواند جزو برترین‌ها در کشور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان بهره‌گیری از منابع استان در جهت توسعه اشتغال، تولید و کارآفرینی را در افزایش اعتماد و مشارکت مردمی تاثیرگذار دانست و گفت: پرداخت تسهیلات حمایتی به سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان برای انجام فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی در شرایط کنونی بسیار اهمیت دارد.

زارع دانش‌آموختگان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف را مورد اشاره قرار داد و با تاکید بر لزوم ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان ابراز داشت: نوآوری در فعالیت‌های اقتصادی، اشتغال، شتاب‌بخشی در روند پرداخت تسهیلات رونق تولید به کارآفرینان و ایجاد یک جهش در روزهای آتی مورد توجه باشد.

ارتباط صنعت با دانشگاه در استان گیلان تقویت می‌شودامام جمعه رشت: استان گیلان در زیرساخت‌ها و مسائل زیست محیطی عقب‌ماندگی‌های زیادی داردراه‌اندازی 50 گروه تخصصی مطالبه‌گر در گیلان/ امر به معروف مردم نسبت به مسئولان حمایت می‌شود

نماینده عالی دولت در استان گیلان بر لزوم تسریع در جذب اعتبارات تکلیفی و استفاده از منابع داخلی بانک‌ها تأکید و بیان کرد: گزارشات ارائه شده مبنی بر رشد همکاری و مشارکت بانک‌های غیر دولتی در این زمینه قابل توجه و نشانگر اهتمام آنها به موضوع اشتغال دارد و انتظار داریم استمرار داشته باشد.

وی با اشاره به ضرورت عدم تاخیر در بازدید میدانی از واحدهای تولیدی اشاره و بیان کرد: در این مسیر نگاه حمایتی به سرمایه گذاران، کارآفرینان، فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان برای تحقق شعار سال تحت عنوان تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها بیش از گذشته مورد انتظار است.

استاندار گیلان با بیان اینکه این استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید باید همچون سال گذشته جزو برترین‌های کشور باشد افزود: این استان در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی، عشایری و حمایت از مشاغل آسیب‌دیده کرونایی از جایگاه خوبی برخوردار است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان شرایط کرونایی فعلی را مورد اشاره قرار داد و با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزود: رعایت دستورالعمل‌ها در محیط‌های اداری، برگزاری جلسات با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک باید جدی گرفته شود.

انتهای پیام/612/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرداخت تسهیلات رونق تولید استاندار گیلان استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۵۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند

به گزارش خبرآنلاین لرستان در متن سید فرهاد ناصری نیا آمده است : کار و تلاش لازمه بقا و تداوم حیات بشر و نماد عزت و بالندگی فردی و اجتماعی یک کشور و ملت است .کارگران پرچم داران عرصه اقتصاد مقاومتی و سفیران رشد و توسعه اقتصادی و رونق تولید کشور هستند، و در این راستا هزاران اندیشه خلاق و نو در عرصه تولید و خدمات وجود دارد که رشد و کیفیت تولید و توسعه کشور شاهدی بر این مدعاست.

توجه به قشر زحمتکش و مولد کارگر در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی، میدان دار عرصه تولید و اشتغال بوده و به عنوان عضو موثر و نیروی محرکه چرخه اقتصاد کشور و به مدد تعهد و وجدان کاری و اندیشه های خلاقانه،توانسته است نقش کلیدی خود را در راه توسعه و سازندگی کشور به خوبی ایفا کند.

امروز نیز با همان اراده سترگ و مصمم تر از همیشه، در تلاش است تا با حضور پرشور، نشاط و شورآفرین درجبهه اقتصاد و تولید، مسیر رونق و شکوفایی اقتصادی و جهش تولید را بیش از پیش هموار نماید؛ شکی نیست که حمایت از کالای ایرانی، حمایت مستقیم از کارگران و زحمتکشان عرصه تولید ، گامی بلند در جهت رونق و پویایی چرخه اقتصاد کشور خواهد بود.

اهمیت دادن به کار و تولید و تکریم کارگر ایرانی به عنوان یک ارزش و یک وظیفه عمومی است و کار و کارگر زمانی برای یادآوری این ارزش‌هاست . ما نیز با گرامیداشت این روز تلاش خواهیم کرد تا گوشه‌ای از زحمات آنان را قدردانی کنیم.

اینجانب به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ کار و تولید هفته کار و کارگر را به همه تلاشگران و کارگران عزیز و دست اندر کاران تولید صمیمانه تبریک عرض می نمایم توفیق روزافزون همراه باسلامتی و سعادتمندی شما را از درگاه پروردگار مسئلت می نمایم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898925

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد
  • اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات رفع موانع تولید در آذربایجان غربی