Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@13:06:15 GMT

مراسم تحلیف منتخبین شورای شهر صدرا برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۷۵۸۵

مراسم تحلیف منتخبین شورای شهر صدرا برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح چهارشنبه مراسم تحلیف اعضای منتخب مردم برای دوره ششم شورای اسلامی شهر جدید صدرا با حضور محمدرضا امیری فرماندار شهرستان شیراز برگزار شد.

در این مراسم که با حضور برخی از اعضای شورای تأمین و جمعی از مدیران اجرایی و معتمدین شهر صدرا برگزار شد، پس از ابلاغ اعضای جدید شورا توسط فرماندار شیراز و اجرای مراسم سوگند، رأی گیری به ریاست خداکرم نیرومند، رئیس و مرتضی زارع منشی هیأت رئیسه سنی، جهت تعیین اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر صدرا برای مدت یک سال انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رأی گیری، خداکرم نیرومند به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر صدرا برای مدت یک سال انتخاب شد. همچنین مجتبی پارسایی به عنوان نایب رئیس، روح اله شجاعیان به عنوان منشی و مهدی کشاورز نیز به عنوان سخنگوی ششمین دوره شورای اسلامی شهر صدرا برای مدت یک سال انتخاب شدند.

همچنین مرتضی زارع با کسب حداکثر آرا به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر صدرا برای عضویت در شورای اسلامی شهرستان شیراز تا پایان دوره ۴ ساله، انتخاب شد.

کد خبر 5278933

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا امیری فرمانداری شیراز شهر صدرا ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم روز خبرنگار بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا شیوع کرونا کرمانشاه گرگان مراسم عزاداری عکس استانها اردبیل خطبه های نماز جمعه شورای اسلامی شهر صدرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۷۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رونمایی از مجموعه کتب سردلبران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با ایام میلاد امام حسن مجتبی (ع) مراسم رونمایی از مجموعه کتاب سر دلبران با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل نمایشگاه قرآن برگزار شد.

در این مجموعه کتب به بیان جایگاه اهل بیت (ع) در بیان ادیبان مسیحی پرداخته شده است.

محمدمهدی اسماعیلی در بخشی از این مراسم گفت: در راستای گسترش فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی از طرح‌های خلاقانه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت می‌شود.

در این مراسم همچنین شبیر فیروزیان سرپرست معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ، میهمانان خارجی و جمعی از اصحاب رسانه در محل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور داشتند.

کد خبر 6063508 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری منجر به ایجاد درآمدهای پایدار می‌شود
  • با اجرای قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • با اجرای قانون شفافیت مالی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • راهپیمایی جمعه‌های خشم فردا در فارس
  • مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم در فارس برگزار می‌شود
  • عضو جدید شورای شهر اردکان تحلیف شد
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • مراسم رونمایی از مجموعه کتب سردلبران برگزار شد
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود