Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در نشست تخصصی ‌ غربال نوآموزان پیش از دبستان در معرض مشکلات یادگیری گفت: خدمات حال حاضر به دانش آموزان دارای مشکلات یادگیری در قالب مراکز مشکلات ویژه یادگیری ارائه می شود و با رویکرد پیشگیرانه، شناخت نشانگان مشکلات یادگیری درنوآموزان پیش دبستانی منجر به مداخلات بهنگام توسط خانواده ها و مربیان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مداخلات به هنگام و پیشگیرانه در پیش دبستانی موجب بهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان دارای مشکلات یادگیری نیز می شود.

 رییس سازمان آموزش پرورش استثنایی همچنین گفت: نحوه شناخت نوآموزان در معرض مشکلات یادگیری، نحوه اجرای طرح، نحوه انجام مداخلات شناختی و توانبخشی بعد از شناسایی سه گام طرح غربال نوآموزان پیش دبستانی در معرض مشکلات یادگیری است.

حسینی توضیح داد: گام اول طرح از طریق  طراحی چک لیست پیگیری شد که این چک لیست توسط متخصصان درون سازمان تهیه شد و  به لحاظ روایی مورد تایید ۲۳ متخصص دانشگاهی قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه چک لیست غربالگری نشانگان مشکلات یادگیری باید به  تایید شورای آزمون های سازمان نیز برسد،اظهار داشت: پس از تایید در شورای آزمون ها، غربالگری نوآموزان پیش دبستانی در معرض مشکلات یادگیری در پنج استان به صورت پایلوت اجرایی می شود و در سال های بعد به تمامی کشور تسری می یابد.

برچسب‌ها سنجش نوآموزان سید جواد حسینی غربالگری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سنجش نوآموزان سید جواد حسینی غربالگری سنجش نوآموزان سید جواد حسینی غربالگری نوآموزان پیش دبستانی چک لیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی نخستین حلقه مستند روایی معجزه مادری در بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: این مستند، روایتی از مجموعه فعالیت‌های بانو رحیمه همتی طاحونه، مسوول خواهران قرارگاه فرهنگی مسجد سیدمصطفی خمینی بوشهر است.

حجت الاسلام محمد قادری افزود: خانم طاحونی بانوی فعالی است که در بستر انقلاب اسلامی علاوه بر شئون مادری نخ تسبیحی در فعالیت‌های اجتماعی است و نقشی محوری در ترویج و تحقق ارزش‌های انقلابی ایفا می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با تمجید از این کار فاخر خواستار تولید مجموعه‌های دیگری از این روایت‌ها شد و بر آمادگی صدا و سیما برای نشر چنین آثار ارزشمندی تأکید کرد.

مائده پیامی، مسوول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی نیز این مستند را روایتی از رحیمه همتی به عنوان سندی از الگوی زنان عنوان کرد که برای اولین بار انجام می‌شود و یک کار جدید از امور بانوان تبلیغات اسلامی بوشهر است.

دیگر خبرها

  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • رونمایی نخستین حلقه مستند روایی معجزه مادری در بوشهر
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است
  • فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • آیت الله نورمفیدی در گردهمایی ائمه جمعه منطقه یک: فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود