Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهدی عیسی‌زاده  عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در صحن علنی مجلس گفت: از مردم تمنا داریم در روند مراسمات مذهبی  شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.  

وی ادامه داد: در این ۴۲ سال عادت کرده ایم صبوری کنیم. تذکر اول من به ریاست مجلس است که در روز تحلیف باید از سردار خان اسم می‌برند، ولی نبردند و تذکر دوم من به تشریفات مجلس در مراسم تحلیف است و نباید پرچم یک گروه را به جای پرچم یک کشور نمایش می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به وزیر نیرو تذکر می‌دهم که درباره آب میاندوآب نمی‌توانیم مردم را توجیهه کنیم.  

عیسی زاده ادامه داد: هر روز دختران و پسران مردم ایران در جلوی مجلس جمع می‌شوند و علت آن بی تدبیری مجلس است، زیرا وضعیت استخدامی این جوانان مشخص نشده و برای تبدیل وضعیت آن‌ها اقدامی صورت نگرفته است.  

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطر نشان کرد: هیئت رئیسه باید به این وضعیت سرو سامان بدهد.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۸۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد +فیلم

کیومرث سرمدی واله، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، به بررسی آخرین وضعیت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته به دو روز پرداخت.

کیومرث سرمدی واله، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، به بررسی آخرین وضعیت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته به دو روز پرداخت.

وی افزود: کلیات این لایحه در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شد، اما هنوز جزئیات آن مشخص نیست.

سرمدی واله با اشاره به اینکه در این لایحه عنوان تعطیلی پنجشنبه‌ها به صراحت ذکر نشده است، اظهار کرد: در این لایحه فقط به ارائه خدمات به مردم از شنبه تا چهارشنبه اشاره شده است.

وی افزود: بنابراین، باید در صحن علنی مجلس مشخص شود که آیا پنجشنبه‌ها نیز جزو روز‌های تعطیل هستند یا خیر.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه در این لایحه ساعات کاری کارمندان در هفته از ۴۴ به ۴۰ ساعت کاهش می‌یابد، گفت: امیدواریم این لایحه در هفته آینده در صحن علنی مجلس مطرح و تکلیف تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان مشخص شود.

نماینده مردم اسدآباد در خصوص تعطیلی بانک‌ها در روز‌های پنجشنبه بیان کرد: در لایحه دولت، بانک‌ها شامل تعطیلی پنجشنبه‌ها نمی‌شدند، اما در حال حاضر برخی از نمایندگان مجلس معتقدند که بانک‌ها نیز باید در روز‌های پنجشنبه تعطیل باشند.

کیومرث سرمدی واله در پایان اظهار داشت: باید منتظر ماند و دید که در صحن علنی مجلس چه تصمیمی در خصوص تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان گرفته می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جدیدترین خبر از تعطیلی جدید در سال ۱۴۰۳
  • مجلس هفته آینده درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها تصمیم می‌گیرد
  • حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: اسرائیل درصدد اجماع سازی بین‌المللی علیه ماست/ ریزپرنده‌ها همیشه بوده‌اند
  • تبدیل وضعیت استخدامی اساتید از طریق ارتقای مرتبه ابلاغ شد
  • تبدیل وضعیت استخدامی اساتید از طریق ارتقای مرتبه آنها ابلاغ شد
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • همه دلایلی که دولت را پای میز مذاکره مزدی برگرداند!
  • تعطیلی پنج شنبه از کی اجرا می‌شود؟