Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@16:31:42 GMT

کشف ۲۰ فقره سرقت در خرمشهر

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۸۲۹۳

کشف ۲۰ فقره سرقت در خرمشهر

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ مختار حیدری معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل، مغازه و موتورسیکلت در سطح شهرستان خرمشهر، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی یک سارق حرفه‌ای را در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به ۲۰ فقره سرقت منزل، مغازه و موتورسیکلت در سطح خرمشهر اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حیدری در پایان از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار‌های انتظامی در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارق سرقت منزل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۸۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ فقره کلاهبرداری با ترفند مشارکت در فعالیت اقتصادی

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ حسین احمدی اظهار کرد: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری ۱۲ میلیارد ریالی از وی توسط فردی سودجو، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور بیان کرد: در بررسی‌های اولیه مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۳ قدس مشخص شد مالباخته از طریق فضای مجازی و سایت‌های واسطه‌گر با فردی که آگهی شرکت در طرح اقتصادی تولید و فروش لباس با پرداخت سود مناسب وعده داده، آشنا شده است.

وی بیان کرد: در ادامه شاکی با اعتماد بی‌جا مبلغ ۱۲ میلیارد ریال به حساب وی واریز اما متهم پس از دریافت مبلغ جوابگوی تماس‌ها نبوده است.

احمدی خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی حین تحقیقات، شکایت‌ها و مرجوعه‌های دیگری مبنی بر کلاهبرداری در مبالغ مختلف با روش وعده پرداخت سود پس از مشارکت در فعالیت‌ها و طرح‌های اقتصادی در زمینه‌های مختلف همچون راه‌اندازی کلینیک‌های خصوصی، کارگاه‌های تولیدی و... دریافت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور اظهار کرد: مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۳ با رد زنی‌های فنی متهم را که زنی ۴۱ ساله است، شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

وی گفت: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس تاکنون به ۷۱ فقره کلاهبرداری به مبلغ تقریبی ۱۲۵ میلیارد ریال از شهروندان اعتراف کرد وتحقیقات برای کشف سایر جرائم احتمالی دیگر ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • پایان جولان سارق سیم کابل برق در ساری
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • کشف ۲۵ فقره سرقت در مشهد
  • ۷۱ فقره کلاهبرداری با ترفند مشارکت در فعالیت اقتصادی