Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:20:34 GMT

شهردار جدید جوادآباد ورامین انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۸۵۱۴

شهردار جدید جوادآباد ورامین انتخاب شد

"علی عرب" روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: اعضای شورای اسلامی شهر جوادآباد بلافاصله پس از آغاز کار رسمی، موضوع انتخاب شهردار جدید این شهر را در دستور کار خود قرار دادند و نسبت به بررسی برنامه‌های ارائه شده از سوی نامزدها، اقدام کردند.


وی افزود: پنج نفر برای پذیرش مسوولیت شهرداری جوادآباد در نظر گرفته شده بود که هر یک از این افراد، برنامه‌های اجرایی خود را به شورای اسلامی ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عرب گفت: با بررسی سوابق، برنامه‌ها و اولویت‌ها شهر، در نهایت شیرزاد یعقوبی با پنج رأی اعضا به عنوان شهردار جدید جوادآباد انتخاب و صورتجلسه برای طی مراحل قانونی به فرمانداری شهرستان ورامین ارسال شد.


عرب اظهار داشت: در حال حاضر "حمید دانایی فرد"، شهردار سابق جوادآباد سرپرستی شهرداری را بر عهده دارد.

شیرزاد یعقوبی پیش از این شهردار شریف آباد پاکدشت بود و در سال های گذشته شهردار شهر پیشوا و معاون عمرانی فرمانداری شهرستان پیشوا بود.

شورای اسلامی شهر جوادآباد ورامین ۵ عضو دارد.


شهرستان ورامین با ۲ بخش جوادآباد و مرکزی و با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها علی عرب شورای شهر جوادآباد ورامین سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علی عرب شورای شهر جوادآباد علی عرب شورای شهر جوادآباد ورامین سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۸۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد تقی شاهچراغی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری ورامین که با موضوع انتخابات برگزار شد، طی سخنانی گفت: عملیات «وعده صادق» اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است.

وی گفت: اخیراً برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

معاون وزیر کشور اظهار کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم در سطح کشور گفت: در مرحله دوم انتخابات در سطح کشور در ۱۵ استان و در ۲۲ حوزه انتخابیه ۹۰ داوطلب برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس شورای اسلامی در ۲۱ اردیبهشت رقابت می‌کنند و در ورامین برابر قانون انتخابات به دور دوم کشیده شد.

شاهچراغی در پایان گفت: عوامل برگزاری انتخابات در سطح کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیأت اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

کد خبر 6088186

دیگر خبرها

  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • هزینه کرد شهرداری مشهد بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است