Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

آزمون استخدامی وزارت علوم
خواستار تعویق آزمون استخدامی وزارت علوم و تحقیقات در ۲۲ مرداد هستیم. لطفا پیگیری کنید.

تعویق آزمون استخدامی وزارت علوم
درخواست تعویق آزمون استخدامی وزارت علوم و تحقیقات به علت پیک پنجم کرونا عاجزانه خواهشمند تعویق آزمون هستیم علاوه بر داوطلبان و خانواده هایشان بقیه مردم هم در خطر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامانه ۱۵۲۶ سازمان امور مالیاتی
شماره در سایت دارایی قرار داده شده که از مراجعات کم کنند و مردم بتوانند امور مالیاتی را به صورت آنلاین انجام دهند حالا چند وقتی است که تلفن‌های این سازمان وصل است و شما در صف قرار می‌گیری، اما هیچ اپراتوری پاسخگو نیست. خواهشمندم پیگیری کنید.

دز دوم واکسن
سلام و خسته نباشید ببخشید مادر من امروز نوبت تزریق دز دوم واکسن سینوفارم رسیده بود، ولی موجود نیست و هر مرکزی می‌رویم موجود نیست و ندارند در شهر مشهد، واقعا نباید جوری مدیریت شود که وقتی نوبت تزریق دز دوم میشه آن واکسن موجود باشد آخر تاخیر که زیاد شود اثربخشی واکسیناسیون کم می‌شود. لطفا این مطلب به مسئولین انعکاس بدهید. ممنون و سپاسگزارم.

برگزاری آزمون استخدامی دانشگا‌ها در اوج همه گیری کرونا
آزمون استخدامی دانشگا‌ها در ۲۲ مرداد قرار است برگزار شود و ستاد کرونا تصمیم بر تعویق آن نمی‌گیرد در این اوضاع که همه خانواده‌ها درگیر هستند امتحان و گردهمایی درست نیست.

تعویق اضطراری آزمون وزارت علوم جمعه ۲۲ مرداد ماه
تعویق در برگزاری آزمون استخدام وزارت علوم که جمعه ۲۲ مرداد برگزار می‌شود در سطح کشوری در این شرایط بحرانی از طرف تعداد زیادی از داوطلبان است. روند این ازمون و استخدام حداقل یکسال به طول می‌انجامد و قبلا هم تعویق نداشته است بنابراین تعویق در برگزاری آن با وجود وضعیت بحرانی تمام کشور لازم است. لطفا در این باره اطلاع رسانی کنید.

کتاب پشت کنکوری‌ها
سلام خسته نباشید برای کسانی که قرار هست پشت کنکور بمانن کتاب‌های درسی در بازار موجود (در شهرستان ما) و مجبور به خرید اینترننتی از سایت‌ها هستیم با قیمت‌های بیش از ۱۰ برابر قیمت پشت جلد مثلا کتابی که پشت جلد ۳۰۰۰ تومان هست در این فروشگاه‌ها هر جلد ۵۰۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد لطفا پیگیری کنید. ممنون

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ۲۲ مرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۸۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمدتقی جهان‌پور با بیان اینکه با کمبود نیروی انسانی در حوزه پرستاری مواجه هستیم، اظهار کرد: برآوردهای سازمان نظام پرستاری در ارتباط با نیاز نیروی انسانی در بخش پرستاری بیانگر این است که با کمبود بیش از  ۱۰۰هزار نفری مواجه هستیم. سازمان نظام پرستاری از «سازمان اداری و استخدامی» و «سازمان برنامه و بودجه» تقاضا دارد موضوع کمبود نیروی انسانی پرستاری را در کانون توجه قرار دهند. 

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای جذب نیروی پرستاری گفت: بنا بر اعلام معاونت درمان وزارت بهداشت، ۱۶هزار تخت به ظرفیت بیمارستانی کشور اضافه شده، در حالی که فقط ۸هزار پرستار به منظور ارائه خدمات در نظام سلامت جذب شده‌اند. جذب ۸۰۰۰ پرستار کافی نیست؛ چرا که این تعداد فقط پاسخگوی بخش کوچکی از  نیازهای گذشته است. 

رئیس‌کل سازمان نظام پرستاری ادامه داد: سازمان نظام پرستاری کشور بر این باور است که ضریب استاندارد نیروی انسانی کادر پرستاری نسبت به تخت بیمارستانی همزمان با افزایش ظرفیت تخت‌های بیمارستانی مورد توجه قرار گیرد. ضرورت توجه به ضریب استاندارد نیروی انسانی کادر پرستاری نسبت به تخت بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که از آسیب دیدن مردم ناشی از کمبود نیرو جلوگیری می‌شود  و با توجه به سختی کار پرستاری، نیروی انسانی نیز دچار آسیب نمی‌شود. 

جهان‌پور با بیان اینکه نظرات کارشناسی در ارتباط با جذب نیروی انسانی پرستاری حائز اهمیت است، افزود: «وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی»، «سازمان اداری و استخدامی» و «سازمان نظام پرستاری» با همکاری یکدیگر و بررسی نظرات کارشناسان می‌توانند در جهت جذب نیروی انسانی پرستاری گام بردارند. به طور قطع، سازمان نظام پرستاری به دلیل ارتباط با جامعه پرستاری می‌تواند در امر استخدام به سازمان‌های مرتبط با جذب نیروی انسانی کمک کند.

رئیس سازمان نظام پرستاری با بیان اینکه تامین نیروی پرستاری بسیار مهم است، افزود: تامین نیروی انسانی پرستاری مورد نیاز نظام سلامت کشور نه تنها سبب ارتقاء کیفیت خدمات پرستاری می‌شود، بلکه به تحقق حقوق مردم در امر سلامت نیز کمک می‌کند. 

وی درباره اعلام نتایج آزمون استخدامی پرستاری سال ۱۴۰۲ گفت: حدود ۲۵۰۰۰ نفر در آزمون استخدامی  سال ۱۴۰۲ شرکت کردند. مرحله گزینش افرادی که در این آزمون پذیرفته شده بودند تا حدودی انجام شده است. سهم پرستاران از آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲، حدود ۸هزار  نفر است. سازمان نظام پرستاری نسبت به سهم نیروی انسانی از آزمون استخدامی گلایه دارد؛ چرا که تعداد نیروهایی که توسط آزمون استخدامی جذب شدند کافی نیست و فقط پاسخگوی بخش کوچکی از نیاز های گذشته است.

دیگر خبرها

  • دولت از بخش خصوصی حمایت کند/ تعویق ۸ ماهه مطالبات واردکنندگان برنج
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور
  • هزینه ۳ میلیونی مرحله مصاحبه برای استخدام آموزگار!
  • افزایش ظرفیت پزشکی یکی از ضروریات کشور است
  • تزریق ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی
  • اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری اعلام شد