Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید برای دنبال کردن اخبار سهام برکت اینجا کلیک کنید

اقتصاد‌آنلاین _ سهیل بانی؛ سهام گروه دارویی برکت در بورس امروز با معاملاتی ۱۵۵میلیارد تومانی، قیمت پایانی ۳۹,۱۵۰ریال را ثبت کرد که حکایت از افت ۱.۶درصدی این نماد دارد.

معاملات امروز برکت در رنج مثبت آغاز شد اما طولی نکشید که برکت وارد محدوده منفی تابلو شد و در ادامه معاملات در همین محدوده خرید و فروش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرانجام برکت با ۲.۴درصد افت، قیمت آخرین معامله ۳۸,۸۰۰ریال را به ثبت رساند.

امروز حدود ۴۰میلیون برگه سهم برکت بین سهامداران دست به دست شد که ۹۱درصد خریداران حقیقی‌ها و ۹درصد آنها حقوقی‌ها بودند. در سمت دیگر معاملات، اشخاص حقیقی ۹۹درصد و کدهای حقوقی تنها یک درصد از فروش سهام برکت را به خود اختصاص دادند. به این ترتیب میانگین خرید هر فرد حقیقی ۱۶میلیون تومان و میانگین فروش هر یک، ۲۲میلیون تومان رقم خورد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین ارزش سهام عدالت من (۱۸ مردادماه) ارزش سهام عدالت من (۱۹ مردادماه) سهامداران «فملی» بخوانند(۱۸مرداد) / فملی با رشد ۰.۸درصدی به افت دو روزه خود پایان داد پرونده نحوه انتخاب و انتصاب رییس بورس به قوه قضاییه ارجاع شد آینده بازار وابسته به سیاست‌ های دولت جدید / کارشناس بازار سرمایه سهام چه صنایعی را برای نگهداری پیشنهاد کرد؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۳۱۵۸ واحدی به ۲,۲۵۲,۵۸۴ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ با رشد ۳۱۵۸ واحدی به ۲,۲۵۲,۵۸۴ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۳۰۲.۷۲ و احدی واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۵۳۶ میلیارد سهم بود که طی ۹۹,۳۱۵ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۰,۸۶۳.۷۸۳ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۱۱۶,۸۲۶.۹۸۱ میلیارد ریال شد.

کد خبر 739546

دیگر خبرها

  • تحلیل سهام برکت ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • فروش سنگین و میلیاردی شخص حقیقی در خوساز | او کیست؟
  • افزایش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل/ حقیقی‌ها نقدینگی تزریق بازار سهام کردند
  • شاخص بورس امروز ۸ فروردین/رشد ۱۱ هزار واحدی
  • بورس امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • شاخص بورس امروز ۷ فروردین/افت ۴ هزار واحدی
  • خروج ۶۱ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌های بازار سهام در روز منفی شاخص کل بورس
  • سرریز سرمایه حقیقی به بورس؛ پیش بینی بازار سهام
  • جاماندگان بخوانند؛ زمان دقیق پرداخت سود سهام‌عدالت
  • شاخص بورس ۲ میلیون و ۲۵۳ هزار واحد شد