Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@21:10:35 GMT

۲۵ باند بزرگ موادمخدر در سیستان و بلوچستان متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۹۵۶۲

۲۵ باند بزرگ موادمخدر در سیستان و بلوچستان متلاشی شد

به گزارش ایرنا سردار احمد طاهری روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک روز خبرنگار اظهارداشت: تعامل و همکاری بسیار خوبی بین نیروی انتظامی، سپاه و اطلاعات در زمینه مبارزه با موادمخدر در سیستان و بلوچستان وجود دارد.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی از ابتدای امسال تا کنون ۲ هزار و ۲۲ عملیات علیه قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر در سیستان و بلوچستان انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر در این مدت ۳۲۲ دستگاه خودرو و موتور سیکلت از قاچاقچیان موادمخدر در این استان کشف و ضبط کرده است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی با شناسایی اموال قاچاقچیان موادمخدر در سیستان و بلوچستان به دنبال این است تا هزینه حمل و فروش مواد افیونی را برای سوداگران مرگ افزایش دهد.

سردار طاهری تصریح کرد: چهار هزار و ۹۸۸ نفر در ارتباط با مواد مخدر در سیستان و بلوچستان امسال دستگیر شدند که ۷۲۸ نفر خرده فروش، سه هزار و ۸۲۳ نفر معتاد و بقیه قاچاقچی بودند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی با همکاری دستگاه قضایی ۱۰ باب منزل و مکان فروش موادمخدر را در سیستان و بلوچستان شناسایی و پلمب کرده است و بزودی حتی شاهد تخریب این اماکن خواهیم بود.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه سرقت‌های مسلحانه باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم می‌شود بدین منظور  امسال ۱۰ باند سارقان مسلحانه شناسایی و متلاشی شد که فقط اعضای یک باند به ۳۵ فقره سرقت اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: هر کدام از باندهای سارقان مسلح در سیستان و بلوچستان بین هفت تا ۱۳ نفر عضو دارند که همه این افراد در یک باند اقدام به سرقت می‌کنند.

سردار طاهری بیان کرد: چهار هزار و ۷۶ فقره سرقت عادی در سیستان و بلوچستان امسال رخ داده که ۸۹ درصد این سرقت‌ها توسط پلیس کشف شده است.

وی با اشاره به شناسایی و انهدام پنج باند سرقت به عنف در سیستان و بلوچستان اظهارداشت: از مجموع سرقت‌های این بخش ۸۲ درصد آن به تعداد ۲۲۲ فقره کشف شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: امنیت این استان با تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های امنیتی مطلوب و قابل قبول است.

وی ادامه داد: امنیت و آرامش خوبی در سیستان و بلوچستان با همکاری مردم و دستگاه‌های امنیتی فراهم شده و هیچ دغدغه‌ای برای هیچ کس برای سرمایه گذاری و ورود در عرصه تولید وجود ندارد.

سردار طاهری همچنین با اشاره به عزاداری‌های محرم افزود: مراسم سوگواری محرم با کمک مردم و همکاری هیات‌های مذهبی در امنیت کامل برگزار خواهد شد و در این زمینه پلیس در آمادگی کامل بسر می‌برد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان مواد مخدر انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان مواد مخدر انتظامی سیستان و بلوچستان مواد مخدر انتظامی موادمخدر در سیستان و بلوچستان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت

سرهنگ میرحبیبی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت احشام در محدوده شهرستان کرمان و بر اساس تحقیقات میدانی ماموران پلیس آگاهی مشخص شد، سارقان با یک دستگاه پراید و یک دستگاه پژو در محل نگهداری احشام حاضر و با استفاده از غفلت مالکان اقدام به سرقت احشام می کنند.

وی تصریح کرد: بدین منظور با اقدامات اطلاعاتی ماموران، هویت یکی از سارقان مشخص و این فرد پس از دستگیری به انجام سرقت های متعدد احشام با همراهی ۲ همدستش اقرار کرد.  

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان بیان داشت: در ادامه این ۲ متهم نیز دستگیر و خودروهای مورد استفاده در سرقت نیز توقیف شدند.

وی بیان داشت: این باند سارق در تحقیقات تکمیلی به سرقت ۷۳ رأس دام در ۸ مورد سرقت اقرار و هم اکنون با صدور قرار متناسب از سوی مرجع قضایی روانه زندان شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان
  • تشریح امدادرسانی نیروی زمینی سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند