Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@08:32:25 GMT

نگاهی به سابقه اجرایی جواد اوجی، وزیر پیشنهادی نفت

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۹۵۶۷

نگاهی به سابقه اجرایی جواد اوجی، وزیر پیشنهادی نفت

به گزارش خبرنگار مهر، جواد اوجی متولد ۱۳۴۵/۰۵/۰۲ در شیراز است. وی دارای مدرک تحصیلی لیسانس مهندسی نفت از دانشگاه صنعت نفت اهواز بوده و در سال ۶۹ در صنعت نفت استخدام و مشغول به کار شد.

وی هم‌اکنون عضو هیأت امنای دانشگاه صنعت نفت است و پیش از این سمت معاونت وزیر و مدیرعاملی شرکت ملی گاز ایران را بر عهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره مهندسی نفت شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب اهواز، کارشناس ارشد اداره ارزیابی مخازن نفت و گاز شرکت مناطق نفتخیز جنوب اهواز، رئیس اداره مهندسی پتروفیزیک شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، رئیس اداره مهندسی نفت شرکت بهره برداری نفت وگاز زاگرس جنوبی، عضو هیئت مدیره شرکت بهره برداری نفت وگاز زاگرس جنوبی، معاون امور فنی شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از سال ۸۳ تاکنون، از دیگر سوابق اوجی است.

کد خبر 5279104

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد اوجی وزارت نفت ایران وزرای پیشنهادی قیمت دلار گمرک ایران شاخص کل بورس ویروس کرونا اقتصاد آمریکا وزارت جهاد کشاورزی بورس قیمت نفت قیمت یورو واکسن کرونا اقتصاد روسیه سامانه نیما صرفه جویی در مصرف برق بانک مرکزی شرکت بهره برداری نفت گاز زاگرس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، عملیات اجرای روکش آسفالت هشت بنگله، حدفاصل پل سواره‌رو مالکریم به سمت هشت بنگله به همت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آغاز شد.


این اقدام در چارچوب ارائه خدمات عام المنفعه این شرکت و با نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان آغاز شده است و طی آن اسفالت معیوب و صدمه دیده مسیر پس از جمع آوری، لایه ترمیمی و روکش نهایی اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • وزیر نفت: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • اوجی: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان