Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،قاسم رنجبریان،رئیس هیات فوتبال هرمزگان گفت: تیم فوتسال بانوان رودان در فصل جاری لیگ برتر کشور با نام شهرداری رودان حضور دارد و از خطر حذف و فروش بخاطر مشکلات مالی نجات یافت.

پیش از این تیم فوتسال بانوان رودان به علت نداشتن پشتیبان مالی در یک قدمی فروش امتیاز قرار گرفته بود که اکنون با حمایت شهرداری، تنها نماینده فوتسال بانوان هرمزگان راهی لیگ برتی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبریان افزود: رسانه ها با انعکاس فعالیت های این رشته ورزشی سبب روشن ماندن چراغ فوتبال در استان شده اند و با انعکاس فعالیت‌ها، نظرات و انتقاداتشان توانسته اند یک بازوی توانمند در کنار هیات فوتبال باشند.

او در خصوص بازی های لیگ استان نیز گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونا، مسابقات لیگ برتر تا لیگ دسته سوم استان در دو گروه برگزار خواهد شد و ممکن است در هر لیگی یک تا دو تیم بیشتر شوند.

رنجبریان با بیان اینکه برگزاری کلاس های آنلاین و وبینار در دستور کار است، اظهار کرد: فوتسال و فوتبال ساحلی و بخش بانوان به در سالجاری فعال تر خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تمامی وضعیت فوتبال استان و زیرساخت ها به صورت کامل تشریح و در اختیار شرکت صنایع فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان قرار داده ایم، اضافه کرد: ۳۶ تیم مختلف زیر مجموعه هیات فوتبال هرمزگان در سال ۱۴۰۰ در مسابقات کشوری حضور خواهند یافت.

او با بیان اینکه صنایع پشتیبان در دو مقوله حمایت از سایر تیم ها و خریداری یک تیم لیگ یکی ورود کرده است، عنوان کرد: هنوز از خرید تیم اطلاعی ندارم اما پذیرای حمایت و ورود این شرکت به ورزش حرفه ای هستیم و هرگونه همکاری در این خصوص انجام خواهیم داد تا نماینده جدیدی از فوتبال هرمزگان در مسابقات کشوری داشته باشیم.

رنجبریان با اشاره به عملی شدن وعده استاندار هرمزگان در اعطای پاداش برد به نمایندگان فوتبال استان در مسابقات کشوری، خاطرنشان کرد: در خصوص تیم فوتسال بانوان رودان هفته گذشته جلسه ای برگزار و مقرر شد در فصل آینده با نام شهرداری رودان در مسابقات حاضر شود و ۵۰ میلیون تومان از محل شرکت صنایع، اداره کل ورزش و جوانان، فرمانداری شهرستان رودان و هیات فوتبال استان تا فردا به طور کامل پرداخت می شود و با انتخاب شهردار جدید رودان نیز تیمداری این تیم در فصل آینده با قدرت کامل حضور خواهد یافت.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتسال بانوان هرمزگان حمایت صنایع از ورزش هرمزگان فوتسال بانوان هیات فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۹۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف

دریافت 25 MB

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، گفت: مصرف نعمت، آب، برق، گاز و … نباید بی حساب و کتاب باشد

کد خبر 6086257

دیگر خبرها

  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • کمبود اسپانسر به‌ضرر لیگ‌ برتر تمام می‌شود
  • کمبود اسپانسر در نهایت به‌ضرر لیگ‌برتر تمام می‌شود