Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، مهدی عیسی‌زاده در نطق میان دستور امروز (چهارشنبه ۲۰ مرداد) خود، فرارسیدن ایام سوگواری و شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تسلیت گفت و عنوان کرد: همچنین به خانواده‌های داغداری که عزیزان خود را در این مدت بر اثر بیماری کرونا از دست داده‌اند، تسلیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم میاندواب در مجلس خطاب به اقشار مختلف حوزه انتخابیه خود دیار شهید باکری تسلیت گفت و عنوان کرد: تمنا دارم در این ایام پیک شیوع کرونا در هیئات مذهبی از سلامتی خود حفاظت و حراست کنید.

وی ادامه داد: برخی ورشکستگان سیاسی شکست خود را هر روز به اشکال مختلف بروز می‌‎دهند و یک روز به تأیید صلاحیت شورای نگهبان، روز دیگر به رد صلاحیت‌ها اشاره می‌کنند، یک روز به نبود تجهیزات پرستاری و پزشکی و  روز دیگر تجهیزات کشاورزی را بهانه می‌کنند تا به هر بهانه‌‎ای تخریب کنند اما در طول این 42 سال انقلاب اسلامی، عادت کردم که صبوری پیشه کنم و خداوند با صابرین است.

عیسی زاده خطاب به رئیس مجلس، گفت: باید در سالروز صدور فرمان مشروطه از سردار ملی «ستارخان» در صحن علنی مجلس نام برده می‌شد ولی نامی از وی برده نشد. همچنین در روز تحلیف پرچم یک گروهک به جای پرچم یک کشور به نمایش درآمد که این اقدام نیز کار صحیحی نبود.

وی خطاب به وزیر نیرو دولت دوازدهم، عنوان کرد: تشنگی در میاندواب معنی ندارد؛ ادامه کار آبرسانی از طریق کانال‌های آبرسانی به زمین‌های کشاورزی که متوقف شده باید ادامه یابد چراکه 90 هزار هکتار زمین کشاورزی در حال نابود شدن است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه 65 هزار نفر از سکنه این مناطق به علت بی توجهی وزارت نیرو و جهاد کشاورزی به مناطق دیگر کوچ کردند، افزود: این موضوع نیاز به رسیدگی فوری دارد.

وی به صورت فهرست وار به پروژه‌های نیمه تمام حوزه انتخابیه خود از جمله درمانگاه تأمین اجتماعی، کمربندی شمال میاندواب، جاده سرچم، دانشگاه شهید باکری با 55 هکتار زمین، بیمارستان عباسی اشاره کرد.

این نماینده مردم خطاب به هیأت رئیسه مجلس گفت: هر روز شاهد تجمع جوانان، دختران و پسران این مرز و بوم در برابر مجلس هستیم؛ علت این مسئله این است که موضوع نظارت بر وضعیت اداری و استخدامی کشور را به یک کمیسیون واگذار نکرده‌‎اید. متأسفانه شاهد هستیم که هر کمیسیون مجلس می‌تواند از جانب خود نسبت به تبدیل وضعیت اقشار مختلف اقدام کند. این مسائل نهایتا موجب درگیری دولت و بلاتکلیفی مردم می‌‎شود.

عیسی زاده در بخش دیگری از نطق میان دستور خود عنوان کرد: خدایا از تو ممنونم که مرا شیعه علی بن ابی طالب آفریدی و عشق خاندان اهل بیت را دلم نهادی. به ما حسن(ع) عطا کردی که در مقابل سیل فتنه‌ها صبوری کنیم و به ما حسین(ع) دادی که درس دلداگی، ایثار و عدم دلبستگی به دنیای فانی را داشته باشم و در مقابل ظلم خاموش نشویم.

وی اضافه کرد: خدایا از تو ممنونم مرا در عصری آفریدی که امام راحل را درک کردم و با مردانی هم نفس و همسفر شدم که عاشق قربة الله بودند. خدایا از تو ممنونم که سایه رهبر عزیزم سید علی خامنه‌ای را بالای سر دارم و در برابر سیل فتنه‌ها سکان دار کشتی پرتلاطم انقلاب است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یادآور شد: خدایا تو را شاکرم که به حقیر عنایت  داشتی از اولین روز انقلاب اسلامی در جبهه‌های جنگ خادم مردم عزیز بودم و توان دادی که پیگیر حل مشکلات مردم حوزه انتخابیه‌ام باشم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی عیسی زاده عضو کمیسیون اجتماعی مجلس نطق میان دستور عیسی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس به موضوع قطعی برق چاه‌های کشاورزی ورود کند

به گزارش خبرنگار مهر، «سلمان اسحاقی» در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: مقام معظم رهبری امسال را تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند. نباید درباره تحقق شعار سال فقط شعار دهیم بلکه باید به لحاظ قانونی و نظارتی هم اقدامات لازم را برای تحقق شعار سال انجام دهیم.

وی ادامه داد: متأسفانه این روزها زمان استفاده از برق چاه‌های کشاورزی به شدت کاهش یافته که باعث آسیب‌زدن به مشارکت مردم و جهش تولید و از سوی دیگر صدمه واردشدن به میزان تولیدات محصولات کشاورزی خواهد شد.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار است مجلس شورای اسلامی به این موضوع ورود جدی کند چراکه کاهش زمان استفاده از برق چاه‌های کشاورزی برخلاف شعار سال است.

کد خبر 6084162 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ۶۳ درصد حجم مخازن سد‌های کشور پر شد
  • پیام رئیس جمهور خطاب به مردم پاکستان به زبان اردو
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس ایران و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه
  • نیمی از ورودی آب سدها در یک ماه اخیر تامین شد
  • رشد ۵ درصدی بارش‌های کشور با فعالیت سامانه اخیر
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاههای اجرایی ارایه می شود
  • مجلس به موضوع قطعی برق چاه‌های کشاورزی ورود کند