Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@11:28:08 GMT

عزیزی خادم کمیته فوتسال را تهدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۰۸۳۹

عزیزی خادم کمیته فوتسال را تهدید کرد

بعد از اختلافات بوجود آمده در کمیته فوتسال، رئیس فدراسیون فوتبال جلسه ای با اعضای این کمیته برگزار کرد و گفت: هرکسی نمی‌تواند کار کند، برود.

به گزارش مشرق، تعدادی از اعضای کمیته فوتسال با رئیس این کمیته بر سر عدم برگزاری جلسات و تصمیم گیری های شخصی اختلافاتی داشتند. این اختلافات منجر به استعفای شفاهی چند عضو و دخالت شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال شد تا امروز جلسه‌ای بین فوتسالی‌ها و عزیزی خادم برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی خادم در این جلسه آب پاکی را روی دست مسئولان کمیته فوتسال ریخت و تاکید کرد که هرکسی نمی‌تواند کار کند، از این کمیته جدا شود.

بیشتر بخوانید:

شدت اختلافات در کمیته فوتسال به خاطر یک دلال

عزیزی خادم گفت: چیدمان کمیته فوتسال برای ما بسیار مهم بود که چگونه باشد و تلفیقی از هیات رییسه، استان‌ها، باشگاه‌ها و قهرمانان را در ترکیب کمیته داشته باشیم. کار با این فدراسیون سخت نیست و هر برنامه پیش از اجرا، کارشناسی درست، دقیق و سریع می‌شود. طبق اساسنامه، کمیته سیاست گذاری می‌کند و مسئولیت اجرا با دپارتمان است. تیم ملی فوتسال و لیگ فوتسال اهمیت بسیار زیادی دارد و هر اقدامی که در جهت افرایش سطح کیفی نیاز باید را حمایت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: رویکرد فدراسیون عدم توصیه پذیری و شفافیت است. ضمن اینکه تاکید کردیم جلسات باید برنامه محور باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: ما در ادامه برنامه‌های توسعه محور فدراسیون موضوع استعدادیابی فوتبال و فوتسال بانوان و آقایان ماموریت ویژه‌ای به پلت‌فرم فدراسیون داده‌ایم. پیش از این بخش استعدادیابی فاقد اعتبار جداگانه بود، اما الان چندین میلیارد اختصاص پیدا می‌کند.

«مسئولیت تیم‌های ملی همیشه با فدراسیون فوتبال بوده است.» عزیزی خادم با بیان این مطلب اظهار داشت: کمیته‌ها بازوان مشورتی ما در حوزه سیاست‌گذاری هستند و منتظر برنامه یک ساله کمیته فوتسال هستیم. ضمن اینکه بدون تعارف گفتیم هر کسی نمی‌تواند کار کند به راحتی از یکدیگر خداحافظی می‌کنیم. حجم کار بسیار بالا است. در بخش تیم‌های ملی مسئولیت با رئیس فدراسیون است، اما مشورت کارشناسی می‌گیرم. در همه حوزه‌ها چارچوب مشخص است و هر جا نیاز به کمک من باشد، هستم. ضمن اینکه کامرانی‌فر نیز مسلط است و هر جا لازم باشد با قدرت پای کار است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان کمیته فوتسال فوتسال عزیزی خادم فدراسیون فوتبال رئیس فدراسیون کمیته فوتسال عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۰۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران در حالی با برگزاری یک بازی دیگر به پایان می‌رسد که حواشی بسیار زیادی در مسابقات مختلف این مرحله ایجاد شد که چهره زشتی را برای لیگ برتر ساخت.

در بازی‌هایی که ۸ تیم پایانی لیگ برتر به صورت رفت و برگشت برگزار کردند، اهالی این رشته بارها شاهد درگیری بازیکنان تیم‌های مهمان با هواداران تیم‌های میزبان، روی سکوها و حتی گاها داخل زمین بودند؛ اتفاقی که در یک لیگ حرفه‌ای به ندرت دیده می‌شود. 

نکته مهم اما آنجایی است که فدراسیون بسکتبال در حالی جلسه سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ را روز گذشته (سه‌شنبه ۲۸ فرودین ۱۴۰۳)، برای بررسی حواشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر برگزار کرد که تنها فقط یک بازی از مسابقات این مرحله باقی است. 

ضمن اینکه باید تاکید کرد حواشی این مرحله از همان بازی‌های دوم سری آغاز شد و در مسابقات مختلف حواشی وجود داشت که شاید بهتر بود فدراسیون به جای نوش دارو بعد از مرگ سهراب، در همان ابتدای کار قوانین سفت و سخت‌تری را برای کنترل حواشی وضع می‌کرد. 

با این وجود، حالا که از مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر تنها یک بازی بین تیم‌های طبیعت و نفت باقی مانده، بهتر است فدراسیون بسکتبال قوانینی که در این جلسه برای مرحله یک چهارم نهایی وضع کرده را حداقل در مراحل باقی مانده لیگ (نیمه‌نهایی و فینال) با اقتدار عملی کند تا شاید کمی از چهره زشت حواشی در لیگ کاسته شود.

تصمیمات اخذ شده در جلسه روز گذشته فدراسیون به شرح زیر است:

در صورت ایجاد هرگونه بی‌نظمی، توهین و پرتاب اشیا توسط تماشاگران تیم میزبان که موجب اختلال در نظم برگزاری مسابقات شود، بازی متوقف خواهد شد. در صورت تکرار، تیم میزبان موظف به تخلیه تماشاگران توسط یگان ویژه در کمترین زمان ممکن است. در صورت امتناع، با تصمیم سرداور، ناظر و نماینده فدراسیون نتیجه بازی ۲۰ بر صفر به سود تیم حریف اعلام و باخت فنی اعمال خواهد شد.

در خصوص ادامه میزبانی تیم متخلف و حضور تماشاگران، کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ باتوجه به محدودیت زمانی تا تشکیل کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد کرد.

همچنین درصورت رفتار تحریک‌کننده کادر فنی و بازیکنان علیه تماشاگران یا تیم حریف، با تشکیل کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ در پایان بازی فرد خاطی محروم و پرونده او به کمیته انضباطی ارجاع داده می‌شود. شایان ذکر است، حضور یگان ویژه در تمامی بازی‌ها الزامی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • پایان مسابقات فوتسال لوداب با قهرمانی تیم جوانان عزیزی
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال
  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
  • حکم انضباطی هاشمی نسب صادر شد/ مصاحبه مربی استقلال دردسر ساز شد!