Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال به رای پرونده کیا و پس گرفته شدن قهرمانی نوجوانان استقلال واکنش نشان داد

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، پس از تخلف عیان آکادمی کیا، عنوان قهرمانی رده نوجوانان فوتبال پایه تهران به نوجوانان استقلال تعلق گرفت.

با وجود مدارک غیر قابل خدشه مبنی بر تخلف آکادمی کیا و عیان شدن این تخلفات در رسانه‌ها، امروز کمیته استیناف حکم را تغییر داد تا عنوان قهرمانی از نوجوانان استقلال گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه استقلال این تخلف واضح را قطعا در CAS پیگیری می‌کند ولی بهتر است مسئولان مربوطه متوجه باشند که افکار عمومی این حکم را به سرمربیگری تیم امید مرتبط می‌کنند که ان‌شاءالله اشتباه می‌ کنند.

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات برترین های قرن با اسماعیل حلالی: ترس در وجود علی دایی نبود، پرسپولیسی ام اما انتخابم منصور پورحیدری است آکادمی کیا تبرئه شد؛ قهرمانی رده نوجوانان از استقلال پس گرفته شد مرد اول ورزش از فراماسونری تا گزینه ابراهیم رییسی تصاویری از تست های پزشکی و امضای قرارداد لیونل مسی در پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن به هیچ وجه قصد فروش ام باپه را ندارد؛ مثلث MNM برای فتح اروپا!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۱۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید گلشنی اظهار داشت: طرح نظارتی ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز در استان زنجان از ۷ اسفند ماه آغاز و تا ۲۱ فروردین ماه ادامه داشت.

وی افزود: در این راستا هزار و ۵۳۷ مورد بازرسی از صنوف استان توسط بازرسین این اداره کل صورت گرفت که ۵۸۳ مورد پرونده تخلف کشف و به تعزیرات حکومتی ارجاع گردید.

گلشنی تصریح کرد: ارزش ریالی تخلفات کشف شده در استان بالغ بر ۲۴۹ میلیارد ریال می‌باشد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یادآور شد: عمده تخلفات صورت گرفته در این مدت شامل عدم درج قیمت و نصب نرخنامه به تعداد ۱۷۸ مورد، گرانفروشی ۱۶۰ مورد، عدم صدور فاکتور ۷۱ مورد و نداشتن جواز کسب ۶۲ مور. است

کد خبر 6083958

دیگر خبرها

  • برهانی جانشین حاجیلو می‌شود؟!
  • برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • آخرین جزئیات روند صدور مجوز حرفه‌ای استقلال
  • پاری‌سن ژرمن در یک‌قدمی قهرمانی لوشامپیونه
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی
  • پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون؛ بدون توقف به سمت قهرمانی
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات
  • ۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان تشکیل شد