Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) سمنان به میزبانی دفتر خود در سمنان، ضمن بیان اینکه روستاهای محروم استان نیازمند توسعه هستند، بیان داشت: محرومیت زدایی از روستاهای استان به خصوص در حوزه آب رسانی اولویت دستگاه‌های خدمت رسان مانند ستاد اجرایی، سپاه، بسیج، جهاد و … باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت بنیادهایی مانند برکت، احسان، ستاد اجرایی، مستضعفان و… به خوبی در راستای توسعه و رفع محرومیت زدایی بهره برد، افزود: مسئولان محلی برای جذب این ارگان‌ها برنامه عملیاتی ارائه کنند.

امام جمعه سمنان خواستار شناسایی ظرفیت روستاهای محروم استان و معرفی به ارگان‌های مذکور شد و گفت: اولویت بندی رفع مشکلات و معضلات مناطق هدف کار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) باید باشد تا بتوانیم شاهد ارائه بهترین خدمات باشیم.

محرومیت زدایی در سطح استان سمنان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان سمنان نیز در سخنانی ضمن اشاره به طرح‌های این ستاد در سطح روستاهای استان، گفت: برگزاری پویش‌های احسان زندگی با کمک بنیاد احسان و با محوریت تأمین آب برای روستاهای محروم استان از جمله اقدامات ستاد اجرایی است.

حامد احمدی با بیان اینکه آبرسانی به نقاط کمتر برخوردار، محرومیت زدایی، کمک به سیل زدگان به خصوص در جنوب دامغان که اردیبهشت ماه سال جاری دچار خسران شدند و… در زمره اقدامات ستاد اجرایی در سطح استان است، بیان داشت: سفر مسئول بنیاد احسان زیر نظر ستاد اجرایی برای تأمین مالی کمک‌ها به روستاهای محروم یکی از اقداماتی بود که در سال جاری شاهد آن بودیم.

وی با بیان اینکه احسان غدیر و سلامت احسان از جمله طرح‌هایی هستند که با هدف کمک به افراد نیازمند و محرومیت زدایی در سطح استان اجرا می‌شود، گفت: همکاری تنگاتنگی بین ستاد اجرایی و نهادهای مرتبط به خصوص دفتر اجتماعی استانداری وجود دارد از سوی دیگر این روزها شاهد توزیع و تزریق واکسن کووبرکت ساخت ایران در سطح استان هستیم که خوشبختانه با استقبال خوب مردم روبرو شد.

کد خبر 5279335

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان سمنان محرومیت زدایی ستاد اجرایی فرمان امام ره مرتضی مطیعی سمنان ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم روز خبرنگار بوشهر واکسن کرونا شیوع کرونا آمار کرونا مراسم عزاداری کرمانشاه گرگان عکس استانها اردبیل ستاد ملی مقابله با کرونا روستاهای محروم محرومیت زدایی سطح استان ستاد اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۲۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این جلسه گفت: باتوجه به ابلاغیه صادرشده از سازمان هواشناسی، از فردا سه شنبه تا بعدازظهر چهارشنبه به مدت ۲۴ ساعت بارندگی خوبی را در استان و به ویژه در مناطق شمالی و ارتفاعات مهدیشهر و شمال شهرستان‌های دامغان، شاهرود و میام شاهد خواهیم بود.
حمیدی با اشاره به اینکه ممکن است حجم باران به ۵۸ میلیمتر هم در ۲۴ ساعت برسد افزود: در این مدت توصیه می‌شود مردم از عبور کنار معابر و مجاری آب‌ها و رودخانه‌ها که امکان سیلاب وجود دارد خودداری نمایند و ادارات کل ورزش و جوانان، آموزش و پرورش تمهیدات لازم را در اردو‌های کوهنوردی و دانش آموزی داشته باشند.
وی از آمادگی ادارات کل راهداری، راه و شهرسازی در استان و شهرداری‌ها به منظور رفع انسداد راه‌ها خبر داد و گفت: این جلسه به منظور آمادگی دستگاه‌های اجرایی مرتبط بعلت مدیریت روان آب‌هایی که در پایین دست خواهیم داشت تشکیل شده تا آسیب کمتری در جاده‌ها و تاسیسات مسیر سیلاب داشته باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش یزدان آباد
  • علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این پس پایش می‌شود
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • برای ورود مردم به اقتصاد راه پیدا کنید