Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پلیس یکی از روستاهای هند معلم خصوصی دو خواهر را به جرم تجاوز دستگیر و زندانی کرد.

بر اساس گزارش پلیس ، متهم هوسباز که در شرایط کرونایی به بهانه درس به خانه دو خواهر 9 و 10 ساله به نام های شیما و آنا رفته بود زمانی که خانواده شان در خانه حضور نداشتند دو خواهر را مورد شکنجه قرار داد و با بستن دهانشان دو خواهر را مورد تجاوز قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زمانی که متهم به صورت وحشیانه و نوبتی دو دختر را برهنه کرده و مورد آزار جنسی قرار می داد از سوی پدر خانواده که به صورت ناگهانی وارد خانه شد دستگیر و پس از ضرب و شتم به اداره پلیس تحویل داده شد.

گفتنی است که تحقیقات در این پرونده ادامه دارد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا پلیس جرم زندانی شکنجه تجاوز ضرب و شتم اخبار حوادث پدر تجاوز خانواده معلم دو خواهر سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فرهاد مجیدی ازدواج محمدرضا گلزار فیلم قیمت مهدی طارمی گل به چلسی مهدی طارمی و سحر قریشی مهدی طارمی فرهاد مجیدی مربیگری دو خواهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۴۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اراذل و اوباش در شرق تهران / با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کردند

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا ،سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات پلیس تهران درحین گشت زنی شبانه در محدوده خاک سفید با دو نفر از اراذل و اوباش که در وضعیت عادی نبودند، مواجه شدند. این دو نفر پس از مشاهده ماموران اقدام به قدرت نمایی و فحاشی با قمه کردند که در همین راستا نیز پلیس برای دستگیری آنان وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه یکی از این اشرار پا به فرار گذاشت، گفت: شرور دیگر در حین دستگیری با قمه اقدام به عربده‌کشی کرده و ضرباتی را نیز به خودروی پلیس و چندین خودروی دیگر وارد کرد. در نهایت اما با اقدام ماموران پلیس این فرد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

راستی با بیان اینکه در مقر انتظامی مشخص شد که این اراذل و اوباش دارای چندین مورد سابقه شرارت هستند، گفت: پس از دستگیری متهم اول و انجام بازجویی و پی‌جویی از وی، مخفیگاه نفر دوم نیزشناسایی و این فرد نیز در عملیاتی دیگر دستگیر شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اینکه برای هر دو متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد، گفت:‌ هر دو متهم به همراه پرونده تشکیل شد و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب
  • دستگیری اراذل و اوباش در شرق تهران / با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کردند
  • دزد دریچه‌ فاضلاب مشهد دستگیر شد / 32 ساله با سابقه 27 سرقت