Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز پنج شنبه ۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

زمین گیر شدن سوداگرمرگ با ۲۵۰ کیلو تریاک در هندیجان

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان در تشریح جزئیات این خبر گفت: به منظور تداوم برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت موادمخدر، پلیس مبارزه با موادمخدر استان با تلاش گسترده اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد مخدر مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات دقیق اطلاعاتی مسیر حرکت خودروی پژو ۴۰۵ را شناسایی و با همکاری ماموران پلیس شهرستان هندیجان طی یک عملیات مقتدرانه آن را متوقف کردند.

سردار صالحی به کشف ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودروی توقیفی جاساز شده بود، اشاره کرد و گفت: در این ارتباط یک قاچاقچی دستگیر و تحویل مرجع قضائی داده شد.

سردار صالحی بیان کرد: نیروی انتظامی با مجاهدت و تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت، قاچاقچیان، اشرار و سوداگران مرگ قاطعانه برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

دستگیری سارق احشام در شهرستان ایذه

سرهنگ حجت سفیدپوست فرمانده انتظامی ایذه در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع سرقت چند راس دام در چند منطقه شهرستان ، بلافاصله موضوع با اتخاذ تدابیر لازم در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پاسگاه انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.این متهم دربازجويي هاي اولیه پلیس به یک فقره سرقت احشام از روستاهای شهرستان ایذه اعتراف کرد.

دستگیری سارق معابر و اماکن خصوصی در امیدیه

سرهنگ علیرضا میررضائی فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه در بیان جزئیات خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از معابر و اماکن خصوصی در برخی مناطق این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرارگرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی یک سارق را در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

دستگیری سارق بدون استفاده از سلاح

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۴ اهواز با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند، یک سارق منزل را حین سرقت شناسایی و طی عملیات تعقیب و گریز و با استفاده قانون بکارگیری سلاح دستگیر کردند و ماموران پلیس در بازرسی بدنی از متهم تعداد ۱۰ عدد سکه بهار آزادی، ۳ عدد انگشتر، ۲ عدد دستنبد، ۲ عدد گردنبند، یک جفت گوشواره، یک عدد پلاک طلاجات و ۴ عدد گوشی مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۴ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، افزود: متهم در بازجویی فنی پلیس به ۴ فقره سرقت منزل اعتراف کرد.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته حوادث مواد مخدر فرمانده انتظامی ماموران پلیس دستگیری سارق فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۴۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ محمدرضا علیزاده گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری مقادیر قابل توجهی آرد دولتی توسط فردی در یک انبار در چهاردانگه اسلامشهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر قرار گرفت.

­

این مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسایی محل نگهداری کالا‌های اساسی شده و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی، در بازرسی از انبار شناسایی شده، مقدار ۲۰ هزار کیلوگرم آرد که به صورت غیرمجاز نگهداری می شد، کشف کردند.

­

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

دیگر خبرها

  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • دستگیری سارق کالا در باشت