Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@18:05:18 GMT

تجلیل از پیرغلامان حسینی در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۵۸۳۲

تجلیل از پیرغلامان حسینی در زنجان

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نظری رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: همزمان با آغاز ماه محرم سازمان فرهنگی برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی کرده که یکی از مهمترین این برنامه‌ها سیاه‌پوش شدن شهر زنجان است.

او  شعار امسال محرم را "پایتخت شور و شعور حسینی، لک لبیک حسین" عنوان کرد و افزود: امیدواریم برنامه‌ها آنطور که شایسته پایتخت شور و شعور حسینی است، اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان برنامه تجلیل از پیرغلامان را از دیگر برنامه‌های سازمان فرهنگی در ماه محرم اعلام کرد و گفت: در این برنامه از ۶ پیرغلام زنجانی تجلیل خواهد شد.

او الگوسازی برای جامعه به ویژه جوانان مداحی که تازه وارد این عرصه شده اند را از مهمترین اهداف برگزاری این مراسم عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم از وجود این پیر غلامان در زمینه شعرشناسی، اخلاق و نوع فعالیت برای مداحان جدید استفاده کنیم.

نظری بابیان اینکه پیرغلامان بیرق‌های عزای امام حسین (ع) را با نفس‌های خود زنده نگه‌داشته‌اند، گفت: نسل امروز هر چه از دستگاه امام حسین (ع) دارد بواسطه وجود همین پیرغلامان است.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم1400 شهرداری زنجان پیرغلامان حسینی سازمان فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۵۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند

به گزارش خبرنگار مهر، سیداسماعیل حسینی مقدم ظهر دوشنبه در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم اظهار کرد: آیین تجلیل از مقام معلم می‌بایست به پاس قدردانی از زحمات و نقش آفرینی آنان در کسب افتخارات بصورت ویژه دنبال شود.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم افزود: دستگاه‌های اجرایی استان برنامه‌های تجلیل از مقام معلم را به جد مورد پیگیری قرار دهند.

وی بیان کرد: نظام فکری و اندیشه شهید مطهری می‌بایست سرلوحه معلمان باشد.

حجت الاسلام حسینی مقدم عنوان کرد: تعامل دستگاه‌ها با آموزش و پرورش در افزایش فعالیت‌های ورزشی بسیار حائز اهمیت است.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم با اشاره به طرح مهارت آموزی خاطرنشان کرد: تامین مربیان توانمند این طرح می‌بایست در دستور کار قرار گیرد تا بازدهی بیشتری داشته باشد.

کد خبر 6085603

دیگر خبرها

  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • بهره فرهنگی اجلاس پیرغلامان باید در استان کرمان ماندگار شود
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا
  • برنامه‌های در دست اقدام شورای فرهنگی چیست؟