Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کل دادگستری استان همدان گفت: کمیسیون عفو استان همدان در بین تمامی استان‌ها در زمینه اعطای عفوهای مؤثر به زندانیان رتبه نخست کشوری را کسب کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازهمدان، محمدرضا عدالتخواه در جریان بازدید از بازداشتگاه موقت همدان با بیان اینکه طرح‌های "معتذرین" و "حبل المتین" زمینه ساز بازگشت زندانیان به اجتماع شده است اظهار داشت: اجرای موفق طرح‌های "معتذرین" و "حبل المتین" برای افزایش بازدارندگی از تکرار جرم و کاهش آثار زیان‌بار عمل مجرمانه در زندان‌ها، عاملی برای کسب رتبه نخست کشوری استان از حیث اعطای عفوهای مؤثر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کمیسیون عفو استان همدان در بین تمامی استان‌ها در زمینه اعطای عفوهای مؤثر به زندانیان رتبه نخست کشوری را کسب کرده است افزود: باید نگاه به افراد زندانی از زوایه اصلاح، تربیت و باز اجتماعی کردن آنان باشد و زندانیان در طول دوران محکومیت خود با استفاده از برنامه‌های متعدد آموزشی و تربیتی آمادگی لازم برای حضور مجدد و بدون مسئله در جامعه را پیدا کنند.

رئیس کل دادگستری استان همدان  با بیان اینکه شرط استفاده از عفو و نهادهای ارفاقی در گام نخست پشیمانی و توبه فرد از عمل ناشایست و مجرمانه خود و تصمیم قاطع برای حرکت در مسیر اصلاح و نیز کسب رضایت از متضررین از جرم است گفت: با اجرای طرح معتذرین و عذرخواهی داوطلبانه زندانی از شاکی و نیز در جریان اجرای طرح "جبل المتین" که در آن زمینه انس روح و روان فرد زندانی با قرآن فراهم می‌شود علاوه بر آن که احتمال بازدارندگی از تکرار جرم افزایش می یابد، آثار زیان‌بار عمل مجرمانه را نیز به میزان زیادی کاهش یافته و شرایط صلح و سازش نیز برقرار می‌شود.

رئیس کل دادگستری همدان: شورای شهر گزارش تخریب باغ‌ها را ارائه دهددفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان در دادگستری همدان راه‌اندازی شددادگستری همدان از مردم برای عضویت درستاد مردمی پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه دعوت کرد

وی  با این توضیح که مسیر سقوط و عروج همواره برای انسان‌ها باز است و تا لحظه ملاقات با مرگ هنوز فرصت توبه، بازگشت و اصلاح وجود دارد مطرح کرد: در صورتی که زندانیان در حقیقت امر به مرحله توبه و اصلاح برسند به طور قطع مشمول انواع ارفاقات و عفوهای قانونی می‌شوند.

انتهای پیام/742/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رتبه نخست کشوری استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجه‌ریزی ۷۰۰ هزار قطعه‌ای در هفت روزه نخست سال در همدان

ایسنا/همدان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: طی هفت روز نخست سال جاری ۷۰۸ هزار قطعه جوجه‌ریزی انجام شده است.

رضا بهراملو در دومین جلسه قرارگاه امنیت غذائی در سال ۱۴۰۳ با بیان اینکه طی هفت روز نخست سال جاری، ۷۰۸ هزار قطعه جوجه‌ریزی انجام شده از تحقق ۱۰۰ درصدی جوجه‌ریزی استان بر اساس برنامه ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این مهم نشان از افزایش تولید گوشت مرغ در استان دارد، افزود: طی ماه‌های اخیر رکورد جوجه‌ریزی در استان شکسته شده است.

بهراملو ضمن اعلام رتبه برتر کشوری در این زمینه، یادآور شد: سهم استان همدان از جوجه‌ریزی کشور معادل ۲.۱ درصد است و بر اساس این سهمیه بندی باید ماهانه ۳۰۲۴ هزار قطعه جوجه‌ریزی در استان انجام شود که خوشبختانه با برنامه‌ریزی مدون ابلاغی تا این تاریخ ۷۰۸ هزار قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان انجام شده که معادل صد در صد برنامه ابلاغی است.

وی تاکید کرد: با برنامه‌ریزی دقیق منطبق با نقشه راه تولیدات کشاورزی استان در ماه‌های آینده طبق جدول زمانبندی جوجه‌ریزی ها انجام خواهد شد و مشکلی در تامین گوشت مرغ استان نخواهیم داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی رتبه نخست در کاهش تصادفات جرحی نوروز
  • کسب رتبه نخست خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی در کشور
  • رتبه نخست خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی
  • جوجه‌ریزی ۷۰۰ هزار قطعه‌ای در هفت روزه نخست سال در همدان
  • جابه جایی نزدیک به ۲ میلیون مسافر هوایی در نیمه نخست تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳
  • جابه‌جایی نزدیک به ۲ میلیون مسافر هوایی در نیمه نخست تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳
  • دایر شدن پایگاه‌های حامی‌یابی به مناسبت شب‌های قدر در زنجان
  • مازندران، رتبه نخست مقصد گردشگری کشور
  • کسب رتبه دوم کشوری در تامین مسکن از دستاورهای حوزه اقتصادی قم
  • خیران همدان، پیشگامان گمنام عرصه نیکوکاری و کمک به نیازمندان