Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس قوه قضاییه با حضور در بیمارستان امام خمینی کرج از نزدیک در جریان بازگشایی و آغاز رسمی خدمات رسانی این مرکز درمانی در مرکز شهر کرج قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‎ای در این بازدید که صبح امروز پنج شنبه صورت گرفت با تقدیر از تلاش کادر درمان ازتمام کسانی که در فعالیت دوباره این بیمارستان نقش داشتند قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول قضایی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان و گفتگو با مدیران و شنیدن حرف‌ها و درددل‌های کادر درمان، از نزدیک در جریان پیگیریها و اقدامات صورت گرفته برای بازگشایی مجدد این مرکز درمانی قرار گرفت.

بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی امام خمینی کرج یکی از مهم ترین بیمارستان‌های استان البرز محسوب می شود اما به دلایل مختلف از جمله واگذاری ها ومشکلات حقوقی ومالکیتی ناشی از آن در طی 5 سال اخیر از ارائه خدمات بازمانده بود.

انتشار ویدئویی در فضای مجازی و بازتاب آن در رسانه های گروهی درنهایت منجر به ورود دستگاه قضا به این موضوع شد وبا دستور رییس قوه قضاییه وپیگیری مسئولان استانی ضمن تعیین تکلیف این مرکز درمانی زمینه فعالیت آن مهیا شد.

این مرکز درمانی قرار است در شرایط سخت موج پنجم بخش اصلی خدمات خود را به بیماران کرونایی اختصاص دهد و ظرفیت 250 تختخوابی آن می تواند تا حد بسیاری مشکلات کمبود تخت برای بیماران را مرتفع کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قوه قضاییه البرز محسنی اژه ای بیمارستان امام خمینی کرج کرونا مرکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۷۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۷۰ طرح بهداشتی و درمانی در آذربایجان شرقی

 نقی پور اظهار کرد: ۱۹ عنوان طرح  بهداشتی و درمانی در زمینی به مساحت ۱۳ هزار و ۲۰۸ مترمربع در ۲ سال گذشته در آذربایجان شرقی به بهره برداری رسیده یا آماده بهره برداری است.

وی افزود: از طرح‌های آماده بهره برداری حوزه بهداشت آذربایجان شرقی می‌توان به ساخت و تجهیز ستاد شبکه شهرستان چاراویماق، پانسیون پزشکی ذاکرکندی چاراویماق، ساختمان مرکز بهداشت چلبوردی شهرستان اهر، مرکز بهداشت ملکیان تبریز و مرکز درمان بستر هوراند و اهر اشاره کرد.

نقی پور با اشاره به اینکه در این حوزه ۴۰ طرح نیز در زمینی به مساحت حدود ۱۱ هزار متر مربع در حال اجرا است ابراز امیدواری کرد با تخصیص به موقع اعتبارات و تلاش‌های شبانه روزی روند اجرایی این طرح‌ها سرعت بگیرد.

وی اجرای طرح‌های گوناگون عمرانی در حوزه درمان را یکی دیگر از فعالیت‌های مهم دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام و اضافه کرد: اکنون تعداد ۱۲ طرح در زمینی به مساحت ۶۷ هزار و ۸۰۰ متر مربع در حال بهره برداری بوده یا آماده بهره برداری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز طرح‌های بخش MRI بیمارستان اهر، بخش درد بیمارستان امام رضا تبریز، آشیانه هلی کوپتر اورژانس هوایی شهرستان میانه، ساخت و تجهیز محل سیتی اسکن ۱۶۰ اسلایز بیمارستان امام رضا تبریز در بخش درمان آماده بهره برداری است.

 وی گفت:در این بخش تعداد ۱۰ عنوان طرح نیز در زمینی به مساحت بیش از ۲۰۵ هزار متر مربع در حال اجرا است که از جمله مهمترین آنها می‌توان به ساخت بیمارستان بزرگ یک هزار تختخوابی تبریز اشاره کرد که مساحتی معادل ۱۲۰ هزار متر مربع را شامل می‌شود و عملیات اجرایی آن با ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد.

نقی پور بخش دیالیز شبستر در مساحت ۸۰۰ متر مربعی با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و توسعه اورژانس بیمارستان امام رضا (علیه السلام) تبریز در مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی را از دیگر طرح‌های مهم بخش درمان آذربایجان شرقی برشمرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند
  • ۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند
  • (ویدئو) سگ‌های درمانگر
  • تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری ۵۰ درصد افزایش می‌یابد
  • هشت هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی تشکیل شد
  • اختصاص دستگاه تخصصی آنژیوگرافی عروق قلبی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد
  • اهداء تجهیزات به بیمارستان امام خمینی(ره) چایپاره
  • تجهیز بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • اجرای ۷۰ طرح بهداشتی و درمانی در آذربایجان شرقی
  • بازدید سرزده رییس دفتر بازرسی ویژه رییس‌جمهور از بیمارستان امام خمینی(ره)