Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@23:09:01 GMT

ستاره چلسی، گزینه رئال‌مادرید برای تقویت خط‌دفاعی

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۷۳۰۳

ستاره چلسی، گزینه رئال‌مادرید برای تقویت خط‌دفاعی

اسکای اسپورتس مدعی شد رئال مادرید شرایط جذب آنتونی رودیگر از چلسی را بررسی می کند‌.

به گزارش "ورزش سه"، نقل و انتقالات تابستانی تا به اینجا برای رئال مادرید خیلی مطابق انتظار پیش نرفته و آنها دو تن از ارکان موفقیت خود طی سال های اخیر را از دست دادند؛ دو مدافع باتجربه یعنی سرخیو‌راموس و رافائل واران که جدایی آنها می تواند در طول فصل به شدت احساس شود و به تیم کارلو آنچلوتی ضربه بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرخیو راموس بعد از پایان قراردادش و عدم توافق برای تمدید از رئال مادرید جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست. در سمت دیگر رافائل واران که تنها یک سال از قراردادش با کهکشانی ها باقی مانده بود نیز ساز جدایی کوک کرد و نهایتاً راهی منچستریونایتد شد تا چالش جدی خود را در لیگ برتر انگلیس تجربه کند.

 

 

 

 

اگرچه رئال مادرید پیش از این داوید آلابا را به خدمت گرفته اما به نظر می‌رسد که آنها همچنان به تقویت خط دفاعی خود احتیاج دارند. در همین راستا اسکای اسپورتس گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که رئال مادرید شرایط جذب آنتونی رودیگر، مدافع آلمانی چلسی، را بررسی می‌کند. رودیگر تنها یک فصل دیگر با آبی‌های لندن قرارداد دارد و اگر توافق برای تمدید تا ژانویه حاصل نشود، او می‌تواند با سایر باشگاه‌ها از جمله رئال مادرید وارد مذاکره شود.



این در حالی است که رودیگر بازیکن مورد علاقه سرمربی آلمانی چلسی یعنی توماس توخل محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد که آبی ها تلاش خود را برای تمدید قرارداد با او انجام خواهند داد.

نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2022-2021 رئال مادرید آنتونی رودیگر چلسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2022 2021 رئال مادرید آنتونی رودیگر چلسی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۷۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال دارد ژابی آلونسو سرمربی رئال شود

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی ۵-۰ شب گذشته بایر لورکوزن مقابل وردربرمن در بوندسلیگا، قهرمانی شاگردان ژابی آلونسو قطعی شد.

آنها با اختلاف چشم‌گیر ۱۶ امتیازی نسبت به بایرن مونیخ موفق به کسب این قهرمانی زودهنگام شدند. در حالی‌که پنجره نقل و انتقالات تابستانی در راه است، بسیاری از باشگاه‌ها به ستاره‌های لورکوزن ابراز علاقه کرده‌اند.

در همین حین فرناندو کارو درباره احتمال فروش برخی ستاره‌های لورکوزن گفت:«هر سال باید یک بازیکن بزرگ بفروشیم تا بودجه خریدهای جدید را به‌دست آوریم، بنابراین احتمالاً یک بازیکن را خواهیم فروخت. ما در حال برنامه ریزی برای جذب ۲ یا ۳ بازیکن با این مقدار پول هستیم. اینکه آن بازیکن چه کسی خواهد بود فعلا مشخص نیست و بستگی به پیشنهاد تیم‌های دیگر دارد.»

کارو سپس درباره آینده ژابی آلونسو پس از ترک لورکوزن و احتمال اینکه به‌عنوان سرمربی رئال مادرید انتخاب شود گفت:«بله درست است، این امکان وجود دارد که ژابی آلونسو روزی سرمربی رئال مادرید شود. او قبلاً در آنجا بازی کرده و با جو رئال و شهر مادرید آشناست.»

براساس اخبار رسانه‌های اسپانیایی، رویای فلورنتینو پرز این است که روزی آلونسو را بر روی نیمکت رئال ببیند و بسیاری هم مدعی شده‌اند دلیل اینکه این مربی اسپانیایی ترجیح داد حداقل یک فصل دیگر در لورکوزن بماند و پیشنهادهای لیورپول و بایرن مونیخ را رد کند، انتظار برای رئال مادرید است.

دیگر خبرها

  • ستاره سابق رئال مادرید: منچسترسیتی قوی‌تر است و احتمالا صعود می‌کند
  • ستاره سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!
  • امانوئل ماکرون رئال‌مادرید را تهدید کرد
  • رئیس جمهور فرانسه، رئال مادرید را تهدید کرد!
  • احتمال دارد ژابی آلونسو سرمربی رئال شود
  • گزینه‌های نیوکاسل برای تقویت خط دفاعی مشخص شد
  • تصمیم رئال مادرید: ناچو - رودیگر، زوج خط دفاعی رئال مادرید در بازی با منچسترسیتی
  • تماس باشگاه بایرن مونیخ با زیدان
  • شاهکار خط دفاعی رئال مادرید؛ این رکورد در 36 سال اخیر بی‌سابقه بوده‌است!
  • شوق ستاره‌های رئال: این جام مزه دیگری دارد